Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH NA TERENIE STRZELNICY W OPOLU - WINOWIE

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 261 65 68 01 , fax. 261 65 68 02
  • Data zamieszczenia: 2018-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Obornicka 126
    50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 261 65 68 01, fax. 261 65 68 02
    REGON: 93010390600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rziwroclaw.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH NA TERENIE STRZELNICY W OPOLU - WINOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1. Ogrodzenie. Zamówienie obejmuje przebudowę części istniejącego ogrodzenia panelowego na długości ok. 223 m. Odcinek znajdujący się przy granicy działek 17/1 ( o długości ok. 203,5 m ) i 81/1 ( o długości ok. 19,5 m ) należy rozebrać i wykonać ponownie na geodezyjnie wytyczonej granicy w/w działek, w odległości ok 60÷100 cm od linii istniejącego ogrodzenia podlegającego rozbiórce. Ogrodzenie panelowe, systemowe firmy Wiśniowski, w kolorze RAL 7016, panele kratowe systemu Vega B, słupki z profili stalowych systemu Safe 60x40, fundamenty słupków betonowe. W ramach realizacji przebudowy należy wykonać następujące roboty budowlane: 1) demontaż istniejącego ogrodzenia z odzyskaniem paneli 2) usunięcie starych stóp betonowych pod słupki z wywiezieniem gruzu 3) uzupełnienie starych wykopów gruntem wraz z odpowiednim zagęszczeniem 4) geodezyjne wytyczenie nowego ogrodzenia 5) montaż nowych słupków ogrodzeniowych w stopach fundamentowych betonowych 6) montaż istniejących paneli z demontażu z nowymi akcesoriami montażowymi 7) wyrównanie terenu przy ogrodzeniu w celu uniknięcia prześwitów, odtworzenie nawierzchni trawiastej Prace demontażowe i montażowe należy wykonać tylko od strony terenu kompleksu wojskowego, a po ich zakończeniu teren przywrócić do stanu istniejącego. 2. Droga dojazdowa techniczna. Wykonać drogę dojazdową techniczną o nawierzchni żwirowej wzdłuż istniejącego wału przy płycie strzelnicy, o szerokości 3,25 m i długości 210,0 m ( powierzchnia drogi = 682,5 m2, powierzchnia przebudowy ok. 840,00 m2). Nośność drogi powinna spełniać wymagania dla pojazdów o nacisku 8 ton na oś pojazdu. Warstwy konstrukcyjne drogi: - 20 cm – nawierzchnia: żwir o granulacji gr. 2 /20 mm - 25 cm – podbudowa: tłuczeń kamienny stabilizowany mechanicznie gr. 31,5/ 63mm kl.II, gat.2, wg PN-B-11113 i PN-S-96023 - 10 cm - warstwa odsączająca – piasek zagęszczany ręcznie - warstwa separacyjna z geotkaniny - grunt rodzimy zagęszczony mechanicznie Uwaga: Wszystkie warstwy konstrukcji należy zagęścić do Is=1,00 osiągając E1=100 MPa, E2=170 mPa, Io < 2,2 Pod powierzchnią planowanej drogi znajduje się istniejący przewód kanalizacyjny drenażu Ø315mm na poziomie ok. 80 cm poniżej poziomu terenu wraz ze studzienkami , stanowiące odwodnienie płyty strzelnicy. Prace budowlane związane z wykonaniem drogi należy prowadzić w sposób uniemożliwiający uszkodzenie istniejących elementów zagospodarowania takich jak: przewód kanalizacyjny, instalacje elektryczne, wał ziemny, nawierzchnia trawiasta i.t.p., lub wykonać odtworzenie tych elementów. W ramach realizacji przebudowy należy wykonać następujące roboty budowlane: 1) wytyczenie geodezyjne trasy drogi 2) wykonanie koryta drogi wraz ze zdjęciem wierzchniej warstwy i jej wywiezieniem 3) ułożenie geowłókniny, 4) wykonanie podbudowy z tłucznia z zagęszczeniem 5) wykonanie nawierzchni żwirowej z zagęszczeniem 6) odtworzenie nawierzchni trawiastej wzdłuż drogi i w sąsiedztwie jej przebiegu do stanu przed rozpoczęciem prac. 3. Chodniki przy stanowiskach strzeleckich Przebudowa 6 chodników obejmuje rozbiórkę istniejących chodników z kostki betonowej wraz z obrzeżami, wykonanie nowej podbudowy, ułożenie obrzeży i ułożenie kostki betonowej z rozbiórki na równo z obrzeżami chodnikowymi. Wykonać chodniki o szerokości 1,25 m i długości 8,0m w ilości 6 sztuk ( powierzchnia ok. 60 m2 ), w miejscu zdemontowanych istniejących chodników. W celu uzyskania jednej równej płaszczyzny na całej strefie o powierzchni ok 180 m2 do poziomu stanowisk ogniowych i górnej krawędzi obrzeży przy chodnikach i stanowiskach strzeleckich, teren wyrównać humusem, grunt zagęścić i obsiać trawą. Warstwy konstrukcyjne chodnika: -8 cm – nawierzchnia: kostka brukowa betonowa z demontażu -3 cm – podsypka piaskowo-cementowa zagęszczana ręcznie -15 cm – podbudowa istniejąca, wyrównana do wymaganego poziomu : kruszywo łamane stabilizowana mechanicznie - grunt rodzimy Obrzeża chodnikowe betonowe o wymiarach 30x8 cm, dł. 100 cm, na podsypce piaskowej, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, osadzone w ławach betonowych W ramach realizacji przebudowy należy wykonać następujące roboty budowlane: 1) rozbiórka nawierzchni chodników z kostki betonowej na podsypce piaskowej z odzyskiem kostki do ponownego wbudowania 2) rozbiórka betonowych obrzeży i ław pod obrzeża 3) wykonanie nowych betonowych obrzeży i ław pod obrzeża 4) wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym zagęszczonym mechanicznie 5) wykonanie podsypki piaskowo-cementowej 6) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej z odzysku z uzupełnieniem brakującej kostki 7) wyrównanie i zagęszczenie gruntu pod trawnik, obsianie trawą. 4. Umocnieniu nasypu z ułożeniem geokrat Nasyp za pierwszą przesłoną na powierzchni ok. 140,0 m2 umocnić poprzez odpowiednie wyprofilowanie skarpy i ułożenie geokrat wysokości 15cm. Nachylenie skarpy – 45o stopni. Geokraty zakotwić w nasypie i wypełnić gruntem spoistym w celu ich stabilizacji. Nasyp wykonać z kruszywa o uziarnieniu 2÷5mm. W ramach realizacji zadania należy wykonać następujące roboty budowlane: 1) wyprofilowanie i wyrównanie powierzchni skarpy 2) ułożenie i zakotwienie geokrat 3) wypełnienie gruntem 5. Montaż osłon z blachy na przesłonach żelbetowych strzelnicy Przesłonę nr 3 (P3) oraz przesłon e nr 4 (P4) na terenie strzelnicy w Opolu-Winowie w kompleksie wojskowym K – 2720 stanowią rygle żelbetowe o wymiarach 60x170 cm, długości 36,30m każda, zamieszczone na wysokości 2,50 m od płaszczyzny strzelania na słupach żelbetowych. Przesłony obudowane są drewnianą osłoną. Zakres prac obejmuje demontaż istniejącej osłony drewnianej, montaż osłony z blachy gr 15 mm do rygli żelbetowych konstrukcji żelbetowej przesłony nr 3 (P3) i przesłony nr 4 (P4), mocowanej śrubami z łącznikami amortyzującymi, wraz z ułożeniem maty wibroizolacyjnej, amortyzacji śrub z węży gumowych oraz odtworzeniem osłony drewnianej. Szczegółowy zakres rzeczowy określa dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR). 1. Projekt budowlano-wykonawczy osłony z blachy konstrukcji żelbetowej przesłony nr 3 (P3) i przesłony nr 4 (P4) 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Zamawiający udostępni przedmiary robót. W ramach realizacji należy wykonać następujące roboty budowlane: 1) demontaż istniejącej osłony drewnianej 2) naprawa powierzchni żelbetowych rygla 3) ułożenie wibroizolacji 4) wykonanie i montaż blach za pomocą śrub stożkowych z amortyzacją 5) odtworzenie osłony drewnianej 6) odtworzenie nawierzchni terenów zielonych w obrębie wykonywanych prac do stanu przed rozpoczęciem robót 6. Ustalenie przyczyn przecieku stropu kulochwytu. W trakcie przeglądu zadaszenia kulochwytu głównego stwierdzono pęknięcie papy na całej szerokości, powodujące przeciek wód opadowych na wewnętrzną powierzchnię stropodachu żelbetowego. Zamówienie obejmuje ustalenie przyczyn przecieku stropu kulochwytu poprzez miejscową rozbiórkę istniejącego pokrycia papowego na stropie kulochwytu w obrębie przecieku na powierzchni ok. 50,0 m2, skuciu wierzchniej warstwy i ustaleniu ewentualnego pęknięcia stropu, rozebraniu spodniej połaci z deskowania stropu oraz blachy osłonowej, dokonanie pomiarów geodezyjnych ewentualnego ugięcia stropu, odtworzenie pokrycia dachowego z papy , ponowny montaż deskowania i osłony z blachy oraz jego uzupełnienie wraz z impregnacją koloryzującą. W razie potrzeby zamontować plomby hydrauliczne do pomiaru ugięcia oraz wykonanie raportu odczytu w postaci wykresu. W ramach realizacji zadania należy wykonać następujące prace: 1) częściowa rozbiórka pokrycia z papy ( 2 warstwy ) na stropodachu żelbetowym 2) częściowe skucie wierzchniej warstwy stropu 3) częściowa rozebranie deskowania stropu od spodu oraz blachy osłonowej 4) pomiary geodezyjne ewentualnego ugięcia stropu , ewentualny montaż plomb 5) odtworzenie pokrycia dachowego z papy, ponowny montaż deskowania i osłony z blachy 6) odtworzenie nawierzchni terenów zielonych w obrębie wykonywanych prac do stanu przed rozpoczęciem robót W przypadku konieczności naprawy zadaszenia kulachwytu głównego Zamawiający zleci w/w roboty, a Wykonawca je zrealizuje na podstawie aneksu do umowy, wyceny robót wg KNR, KSNR i KNNR, z uwzględnieniem nie wyższych niż srednie aktualnych stawek , opublikowanych w wydawnictwach SEKOCENBUD na dzień sporządzenia wyceny OGÓLNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE ROBÓT. Zatrudniony przez Wykonawcę kierownik budowy winien być obecny na budowie przez cały etap realizacji robót w godzinach pracy Wykonawcy. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących zamówienie (art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych). a) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający żąda zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 22 czerwca 1976 r. – Kodeksu Pracy) co najmniej 3 osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, opisane w pkt. 3.2, 3.3 przez cały okres trwania umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. b) W przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobą, o której mowa w pkt. a, przed zakończeniem terminu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca/Podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. c) Najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu listy osób, o których mowa w pkt. a która będzie określała pełnione przez pracowników funkcje oraz okres obowiązywania umowy o pracę. W przypadku zmiany tych osób Wykonawca przedstawi Zamawiającemu zaktualizowaną listę osób. d) W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający jest uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy (odpowiednio Podwykonawcy) odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia, o którym mowa w pkt a, a w szczególności do: e) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, f) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, g) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. h) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. i) Sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. a, jak i sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudniania na umowę o pracę osób zgodnie z warunkami SIWZ zostały zawarte w projekcie umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości – 13 310,00 zł 2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 10.01.2019 r., do godz. 10.00. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie gotówki do kasy Zamawiającego. 3. Wadium wniesione w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.) musi zawierać co najmniej: a) nazwę i adres Wykonawcy, b) nazwę i adres beneficjenta, c) nazwę i adres gwaranta/ poręczyciela, d) nazwa zadania, na które składane jest wadium, e) kwotę, f) termin ważności, g) wskazanie wszystkich przypadków powodujących utratę wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy Pzp. 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna mieć postać gwarancji bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego. 5. Wadium, o którym mowa w pkt 3 musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia – 10.01.2019 r. do godz. 10.00. 6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, a także w przypadku gdy Wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużony okres związania ofertą, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a i 7b Ustawy Pzp. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto NBP O/Okr. we Wrocławiu 44 1010 1674 0030 7213 9120 2000, z dopiskiem „wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na wykonanie robót budowlanych na terenie strzelnicy w Opolu - Winowie. 8. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 15. Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Doświadczenie Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał roboty budowlane polegające na budowie, remoncie lub przebudowie minimum jednego obiektu o konstrukcji żelbetowej o powierzchni co najmniej 100 m2 oraz minimum jednego obiektu drogowego lub placu postojowego o powierzchni co najmniej 300 m2, wraz z podaniem jej rodzaju, daty wykonania i podmiotu na rzecz którego została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy powyższa robota została wykonana należycie, w szczególności informacji czy robota została wykonana zgodnie przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona. 2. Osoby zdolne do wykonania zamówienia Warunek w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował: 1) osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:  konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń,  drogowej bez ograniczeń, zgodnie z art. 14 ust. 1 pkt 2, 4 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278 z późn. zm.). Osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy tj. przed 1 stycznia 1995 r. (Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm. - art. 104), uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zamawiający wymaga od Wykonawców wskazania w ofercie (Formularz Nr 3) imienia i nazwiska osoby wykonującej czynności wskazanych wyżej wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych tych osób i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca załączy: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony wg załączonego wzoru (oryginał podpisany przez Wykonawcę); 2) wypełnione i podpisane kosztorysy ofertowe; 3) zobowiązanie innego podmiotu na zdolnościach którego zamierza polegać Wykonawca w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu – Formularz Nr 5 (oryginał podpisany przez ten podmiot).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach