Powiat Jasielski ogłasza przetarg
- Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek 18
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4483410 w. 108 , fax. 013 4463189
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Jasielski
ul. Rynek 18 18
38-200 Jasło, woj. podkarpackie
tel. 013 4483410 w. 108, fax. 013 4463189
REGON: 37044025800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie robót budowlanych mających na celu dostosowanie Pawilonu nr 10 Domu Pomocy Społecznej w Foluszu do wymogów przepisów p.poż. w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Rozbudowa DPS w Foluszu z modernizacją gospodarki cieplnej i wodno - ściekowej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
wykonanie robót budowlanych mających na celu dostosowanie Pawilonu nr 10 Domu Pomocy Społecznej w Foluszu do wymogów przepisów p.poż. w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Rozbudowa DPS w Foluszu z modernizacją gospodarki cieplnej i wodno - ściekowej Przedmiot zamówienia opisany jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiot zamówienia obejmuje m in. - przebudowę wyjścia z piwnicy, - przebudowę klatki schodowej północnej, - przebudowę klatki schodowej południowej, - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wykażą wykonanie robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia ( roboty budowlane, w tym montaż stolarki o wartości minimum 150 000,00 PLN brutto na jednym zadaniu), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200 000 PLN. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, określonych w pkt 10.10 SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt. 6.1.a i 6.1.d SIWZ musi spełnić każdy z wykonawców. Warunki, o których mowa w pkt. 6.1.b i 6.1.c SIWZ wykonawcy mogą spełnić je łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (zał. nr 1) należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: Oświadczenie wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, złożone na druku stanowiącym - zał. Nr 2, Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zał. Nr 3 Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej nie 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200 000 PLN. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (roboty budowlane, w tym montaż stolarki o wartości minimum 150 000,00 PLN brutto na jednym zadaniu), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ( np. protokół odbioru, referencje itp.) - zał. 4. kosztorys ofertowy, Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagania dotyczące składania dokumentów i oświadczeń dotyczą każdego z Wykonawców odpowiednio. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.10 tiret 3 siwz składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. poprzedzającym, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.jaslo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa boiska szkolnego, przebudowa sali gimnastycznej oraz zakup pomocy dydaktycznych w Liceum Ogólnokształcącym w Lubaczowie
Dodano: 2016-07-27 - Roboty remontowe w Urzędzie Celnym w Rzeszowie
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi gminnej nr 122164 ul. Ocicka w Tarnobrzegu na odcinakach: a) w km. 0+000 - 0+603 b) w km.0 + 603- 0+716
Dodano: 2016-07-22 - Modernizacja i remonty nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Frysztak
Dodano: 2016-07-22 - Remont: dróg gminnych - dojazdowej do gruntów rolnych Korabina (dz.nr ewid. 543) w km 0+528 - 1+071, dojazdowej do gruntów rolnych Przyszów Kołodzieje (dz. nr ewid. 4590/2, 4563, 4611) w km 0+003 - 0+603, dojazdowej do gruntów rolnych Przyszów Szlacheckie (dz. nr ewid. 2361, 2286) w km 0+000 - 0+510, dojazdowej i utwardzenie miejsc parkingowych (dz. nr ewid. 1427/2) przy budynku ZOZ w m. Bojanów, i przy drodze gminnej nr 101172R (dz. nr ewid. 1382) w m. Przyszów Ruda, a także utwardzenie miejsc parkingowych strona północna i strona wschodnia (dz. nr ewid. 3058/2) w m. Przyszów
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1067R Bidaczów Stary - Łazory w ramach zadania Przebudowa dróg powiatowych na terenie Powiatu Niżańskiego
Dodano: 2016-07-21 - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych na działce ewid. nr 1793 w miejscowości Zdziechowice Pierwsze
Dodano: 2016-07-20 - Budowa sięgacza od ul. Długiej w Krośnie
Dodano: 2016-07-18 - Przebudowa drogi gminnej ul. Leśna w Tarnobrzegu
Dodano: 2016-07-15 - Remont boiska sportowego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Krościenku Wyżnym realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej w Krościenku Wyżnym
Dodano: 2016-07-15