Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w dwóch pracowniach Zespołu Szkół im. Władysława Szybińskiego w Cieszynie

Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43400 Cieszyn, ul. Bobrecka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 334 777 213 , fax. 334 777 133
  • Data zamieszczenia: 2016-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego
    ul. Bobrecka 29
    43400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 334 777 213, fax. 334 777 133
    REGON: 7218622400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w dwóch pracowniach Zespołu Szkół im. Władysława Szybińskiego w Cieszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w dwóch pracowniach Zespołu Szkół im. Władysława Szybińskiego w Cieszynie w ramach zadania pn.: Podniesienie jakości kształcenia w Powiecie Cieszyńskim poprzez inwestycję w infrastrukturę edukacyjną. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie odrębne części: - część 1: Pracownia teleinformatyczna - część 2: Pracownia informatyczno-multimedialna 2.1. W ramach realizacji części 1 dot. pracowni teleinformatycznej zostaną wykonane następujące roboty: a)wymiana drzwi do pracowni, b)remont podłogi drewnianej, c)rozbiórka istniejącego podestu, d)malowanie pomieszczenia wraz z wykonaniem gładzi gipsowych podłoża, e) wymiana kratek wentylacyjnych, f)przełożenie grzejnika instalacji co, g)wymiana istniejącego osprzętu elektrycznego: gniazda 1-faz, wyłączniki, h)wymiana opraw oświetleniowych, i)wymiana sieci komputerowej i światłowodowej; 2.2.W ramach realizacji części 2 dot. pracowni informatyczno-multimedialnej zostaną wykonane następujące roboty: a)wymiana drzwi do pracowni i zaplecza, b)remont podłogi, c)malowanie pomieszczenia wraz z wykonaniem gładzi gipsowych podłoża, d)wymiana kratek wentylacyjnych, e)wymiana pionu kanalizacyjnego, f)wymiana umywalki i baterii wraz z fragmentem płytek ściennych, g)wymiana klimatyzatora ściennego, h)wymiana opraw oświetleniowych, i)wymiana istniejącego osprzętu elektrycznego: gniazda 1-faz ogólne, wyłączniki, j)wymiana sieci komputerowej, światłowodowej i wymiana switch`a, k)wymiana światłowodu w korytkach n/t - z zaplecza sali nr 13 (parter budynku nr 3). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonych do SIWZ dokumentacji projektowej, przedmiaru oraz specyfikacji wykonania i odbioru robót. 4. W przypadku gdy, w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót zostało wskazane pochodzenie, tj.: nazwa marki, znak towarowy, producent, dostawca, typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje lub systemy, o których mowa w art. 29 ust.3 i art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający dopuszcza oferowanie wyrobów lub rozwiązań równoważnych zgodnych z normą zharmonizowaną lub europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną wyrobu państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi albo Polską Normą lub aprobatą techniczną pod warunkiem, że zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w wyżej wymienionych dokumentach. 5. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność, takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz termin ważności dokumentu. 6. Wyroby zastosowane do remontu muszą odpowiadać wymogom, określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. Wyroby muszą posiadać certyfikat zgodności z normą zharmonizowaną lub europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną wyrobu państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi albo Polską Normą lub aprobatą techniczną i załączyć wymagane dokumenty. 7. Teren budowy winien być wygrodzony i zabezpieczony przed dostępem osób trzecich oraz oznakowany tablicą informacyjną. Prace niebezpieczne (prace na wysokościach, rozbiórki itp.) należy właściwie oznakować i wydzielić oraz zabezpieczyć strefę niebezpieczną zgodnie z przepisami BHP. 8. Za wypadki i szkody powstałe na terenie budowy odpowiada Wykonawca oraz ponosi odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych. 9. Miejsce na składowanie wyrobów i materiałów oraz ustawienie kontenera na terenie budowy należy uzgodnić z Zarządcą obiektu. 10. UWAGA! Załączone przedmiary należy traktować jako przykładowe. Wykonawca przystępując do kalkulacji ceny winien jest w związku z tym dokonać analizy dokumentacji projektowej oraz specyfikacji wykonania i odbioru robót i na tej podstawie dokonać wyceny robót budowlanych. 11. Minimalny okres gwarancji i rękojmi za wady do udzielenia jakiego zobowiązany jest Wykonawca wynosi 36 miesięcy. 12. Zamawiający informuje, iż następujące prace wchodzące: 12.1 w zakres części 1: a) roboty tynkarskie, b) roboty malarskie, c) roboty posadzkowe, d) roboty związane z montażem i remontem instalacji grzewczych, e) montaż instalacji elektrycznych i teletechnicznych; 12.2 w zakres części 2: a) roboty tynkarskie, b) roboty malarskie, c) roboty posadzkowe, d) roboty związane z montażem i remontem instalacji wodociągowych i instalacji kanalizacyjnych, e) roboty związane z montażem instalacji klimatyzacji, e) montaż instalacji elektrycznych i teletechnicznych. które spełniają definicję stosunku pracy z art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2004r. poz. 1502, z późn. zm.), winny zostać wykonane przez pracowników zatrudnionych na podstawie stosunku pracy zgodnie art. 22 § 1¹ ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2004r. poz. 1502, z późn. zm.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. Powyższe nie dotyczy Wykonawcy lub Wykonawców, któremu/którym udzielono zamówienia publicznego, będącego/będących osobą/ami fizyczną/ymi, który samodzielnie wykonywać będą czynności w ramach realizowanego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach