Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych na Oddziale Intensywnej Terapii Dziecięcej Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego, w bud. 3

Uniwersyteckie Centrum Kliniczne ogłasza przetarg

  • Adres: 80952 Gdańsk, ul. Dębinki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 583 491 248 , fax. 58 3492074, 3461178
  • Data zamieszczenia: 2017-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
    ul. Dębinki 7
    80952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 583 491 248, fax. 58 3492074, 3461178
    REGON: 28864000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych na Oddziale Intensywnej Terapii Dziecięcej Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego, w bud. 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na adaptacji części pomieszczeń Bloku Operacyjnego Chirurgii Naczyniowejna potrzeby 4- łóżkowego Oddziału Intensywnej Terapii Dziecięcej Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego 2. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in. wykonanie wielobranżowej dokumentacji technicznej (projekt budowlany, wielobranżowe projekty wykonawcze, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót), a także uzyskanie przez wykonawcę prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę i dopełnienie procedur administracyjnych wymaganych przy zamiarze rozpoczęcia budowy. 3. Wykonawca jest również zobowiązany, w szczególności do: a)Opracowaniawielobranżowej ogólnobudowlanej dokumentacji technicznej, dopełnienie procedur administracyjnych związanych z zatwierdzeniem projektu budowlanego i uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz wykonanie na podstawie opracowanej przez wykonawcę dokumentacji robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i instalacyjnych w celu adaptacji pomieszczeń na potrzeby planowanego 4-łóżkowego Oddziału Intensywnej Terapii Dziecięcej. b)Opracowania w niezbędnym zakresie umożliwiającym realizację przedmiotowego zamówienia dokumentacji techniczno- wykonawczej, w następujących branżach: - Architektonicznej - Instalacji sanitarnej (wod-kan) - c.o. - Instalacji gazów medycznych - Instalacji elektrycznej - Instalacji teleinformatycznej - Wentylacji mechanicznej i klimatyzacji W/w dokumentacja techniczna zostanie opracowana przez uprawnionych projektantów w danej branży. c)Projekt budowlany stanowiący podstawę realizacji inwestycji, zostanie wykonany przez uprawnionych projektantów, zgodnie z obowiązującymi przepisami ogólnobudowlane, BHP, p.poż, obowiązującymi normami branżowe oraz spełniającego wymagania: - rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie standardu organizacyjnego opieki zdrowotnej w dziedzinie anestezjologii i intensywnej terapii , Dz.U 2016 , poz. 2218 z dnia 16 grudnia 2016r. - rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą, Dz.U 2012, poz. 739 z dnia 26 czerwca 2012oraz w zakresie instalacji gazów medycznych: 1. Ustawa o Wyrobach Medycznych z dnia 20.05.2010 (Dz.U. nr 107 poz. 679 z dnia 20 maja 2010r.) 2. DYREKTYWA RADY 93/42/EWG. z dnia 14 czerwca 1993 r. dotycząca wyrobów medycznych 3. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 05.11.2010 w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz.U. nr 215 poz 1416) Projekt zostanie pozytywnie uzgodniony z Rzeczoznawcą ds. Higieniczno - Sanitarnych, z Rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń p.poż d) Wszystkie opracowania projektowe dostarczyć należy w pięciu egzemplarzach (teczka) oraz w formie elektronicznej na nośniku danych, w wersji oryginalnej : rysunki- Auto Cad, pliki tekstowe – Word lub Open Office oraz w formacie PDF. Dokumentacja projektowa powinna być opracowana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Zamawiający wymaga również przedłożenia do akceptacji rysunków wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i instalacyjnych, oraz przedmiarów robót, przed skierowaniem dokumentacji technicznej do realizacji, w aspekcie jej zgodności z zapisami niniejszego Programu Funkcjonalno- Użytkowego oraz umowy. e)Wykonania dokumentacji technicznej powykonawczej - po wykonaniu robót objętych zakresem zamówienia należy opracować i przekazać zamawiającemu komplet dokumentacji powykonawczej opracowanej w wersji tradycyjnej (teczka) oraz elektronicznej edytowalnej (rysunki- Auto Cad, wersja nie wyższa niż AutoCad 2013, pliki tekstowe – Word lub Open Office oraz/lub w formacie PDF, wraz z kompletem wymaganych atestów na zastosowane materiały oraz wyniki pomiarów instalacji . f)Wykonawca po dokonaniu procedur odbiorowych przekaże do organów administracyjnych komplet dokumentacji wymaganej przepisami prawa budowlanego przy zakończeniu budowy objętej decyzją o pozwoleniu na budowę. 3. Na każdym etapie postępowania istnieje możliwość dokonania inwentaryzacji dla celów projektowych po wcześniejszym ustaleniu terminu z Lech Barański tel. 58 349 20 46 pon-pt godz. 7:30 - 14:00, 4. Roboty ogólnobudowlane oraz instalacyjne powinny być prowadzone pod kierownictwem osób posiadających odpowiednie uprawnienia wykonawcze w danej branży. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Podstawowych stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ, Opis w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, rysunki stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ. 6. Wykonawca, w ramach przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest do przedstawienia harmonogramu zgodnie z zapisami umowy. 7. Oświadczenie o prawie do dysponowania terenem do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 8. W przypadku użycia w dokumentacji określeń wskazujące na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać je wraz z wyrazami lub równoważne. Nazwy własne są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu - nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji czy przedmiarach jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że oferowane artykuły są równoważne w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. 9. Zaleca się dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty (roboty płatne w formie ryczałtu) wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania zgodnie z technologią robót określonych PN oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. Termin wizji lokalnej należy ustalić indywidualnie z Lech Barański tel. 58 349 20 46 pon-pt godz. 7:30 - 14:0. Nie dokonanie wizji lokalnej nie będzie skutkować odrzuceniem oferty ani wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania. 10. Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. 11. Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację robót. 12. Ponadto roboty budowlane należy wykonać w sposób zgodny z przepisami ustawa z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2016.290 z póź. zm.), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż. 13. Roboty wykonywane będą w obiekcie czynnym. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac budowlanych z bardzo wysoką starannością i czystością ze względu na konieczność ciągłej pracy Szpitala. 14. Wszystkie wyroby budowlane muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne z Polskimi Normami. 15. Niezbędne materiały budowlane powinny posiadać aktualneatesty higieniczne wydane przez upoważnioną instytucję krajową zezwalające na ich stosowanie w zakładach opieki zdrowotnej oraz deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego, wg obowiązujących przepisów. 16. Do wykonania niniejszej inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r. (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 935) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy. 17. Wykonawca zgłosi do organów administracyjnych zamiar rozpoczęcia oraz zakończenia robót budowlanych wraz z kompletem wymaganych dokumentów. 18. Odbiór robót budowlanych powinien być dokonany zgodnie z „Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlano-Montażowych”. 19. Roboty tymczasowe i towarzyszące winny być wliczone oraz skalkulowane łącznie z robotami podstawowymi. 20. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia okresu gwarancji nie krótszego niż 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Dłuższy niż 36 miesięcy okres gwarancji będzie punktowany zgodnie z zasadami określonymi w XIV niniejszej SIWZ. 21. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia pozwolenia na budowę do Urzędu Miejskiego w Gdańsku w terminie max. 12 dni, licząc od daty podpisania umowy. 22. Sprzęt budowlany wykorzystywany do realizacji przedmiotowego zamówienia powinien posiadać aktualne przeglądy i badania. 23. Elektronarzędzia powinny posiadać aktualne protokoły pomiarów ochronnych. Roboty tymczasowe i towarzyszące winny być wliczone oraz skalkulowane łącznie z robotami podstawowymi. 24. Przy realizacji robót objętych niniejszym zamówieniem Wykonawca musi przestrzegać przepisów dotyczących ochrony środowiska, a w szczególności: - segregować i właściwie utylizować odpady, - w sąsiedztwie zabudowy mieszkalnej nie prowadzić prac w porze nocnej, w godz. 22 – 6, - stosować technologie ograniczające pylenie przy składowaniu i wykorzystaniu materiałów sypkich. 25. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 26. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 27. Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. „procedura odwrócona”, o której mowa w art. 24aa ustawy PZP. Zamawiający stosując powyższą procedurę, w pierwszej kolejności dokona wstępnego badania i oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz jego oferta nie podlega odrzuceniu. 28. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP. 29. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust.3a ustawy PZP – obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy. 1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP: a) najpóźniej w dniu przejęcia placu budowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletny Wykaz Pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia ze wskazaniem imienia i nazwiska, daty zawarcia umowy, rodzaju umowy o pracę oraz wymiaru etatu podstawy z przypisanymi do tych osób czynnościami, które będzie wykonywać w ramach umowy o pracę, który stanowić będzie załącznik do umowy. a) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący przedmiot umowy, wskazani w Wykazie Pracowników będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). b) W sytuacji, gdy zamawiający poweźmie wątpliwość co do sposobu zatrudnienia personelu – może zwrócić się z wnioskiem o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy, w celu weryfikacji czy osoby wskazane w Wykazie Pracowników są zatrudnione na umowę o pracę. 2) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) W celu kontroli przestrzegania postanowień umowy przez Wykonawcę przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest w każdym czasie do weryfikacji Personelu Wykonawcy uczestniczącego w realizacji przedmiotu umowy, na okoliczność zgodności w Wykazem Pracowników, o którym mowa w pkt 1 lit a powyżej. b) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca świadczyć będzie przedmiot umowy, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje opisane w SIWZ z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudniania na podstawie umowy o pracę. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje Przedmiot Umowy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. c) Za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników świadczących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników świadczących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji Umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę wykonującą roboty bez podpisanej umowy o pracę zgodnie z wykazem osób określonym w załączniku do umowy. d) rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) wykonanie bruzd pod przewody elektryczne i teleinformatyczne; 2) ułożenie przewodów elektrycznych i teleinformatycznych; 3) montaż osprzętu elektrycznego i opraw oświetleniowych;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości 8 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego nr: 71 1130 1121 0006 5499 6720 0009. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 6. Dokument poręczenia/gwarancyjny musi przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 7 i 8. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 10. Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach