Gdańska Galeria Miejska ogłasza przetarg
- Adres: 80-831 Gdańsk, Piwna 27/29
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48 501 520 827
- Data zamieszczenia: 2023-02-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gdańska Galeria Miejska
Piwna 27/29
80-831 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. +48 501 520 827
REGON: 220754852 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ggm.gda.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja oddziału Gdańskiej Galerii Miejskiej - GGM2 przy ul. Powroźniczej 10/12, 13/15, 16/17 - I etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:a) Opis przedmiotu zamówieniab) Dokumentacja projektowa, w tym:- Projekt wykonawczy architektura – opis, rysunki- Projekt wykonawczy elektryczny – opis, rysunki- Projekt wykonawczy sanitarny – opis, rysunki- Specyfikacja technicznych wykonania i odbioru robót dla branży architektura- Specyfikacja technicznych wykonania i odbioru robót dla branży sanitarnej- Specyfikacja technicznych wykonania i odbioru robót dla branży elektrycznej- Specyfikacja technicznych wykonania i odbioru robót dla branży teletechnicznej- Przedmiar robót dla branży architektura- Przedmiar robót dla branży sanitarnej- Przedmiar robót dla branży elektrycznej- Warunki remontu wydane przez Gdańskie Nieruchomości- Zaświadczenie Prezydent Miasta Gdańska o wymianie okien.- Decyzja Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących:zdolności technicznej lub zawodowej:wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonali co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub montażu lub remoncie pomieszczeń biurowych o wartości minimum 70.000 zł brutto każda.W przypadku złożenia dokumentów zawierających dane wyrażone w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.Wymagany warunek musi być spełniony przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniaNie jest dopuszczalne sumowanie, w celu osiągnięcia wymaganego poziomu doświadczenia, świadczeń w zakresie opisanym powyżej przez różne podmioty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-10
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa termomodernizacja budynków A i B Szpitala Puckiego Sp. z o.o., w ramach projektu „Poprawa jakości powietrza. Zmniejszenie zużycia energii w budownictwie”
Dodano: 2023-11-27 - Kompleksowa termomodernizacja budynków A i B Szpitala Puckiego Sp. z o.o., w ramach projektu „Poprawa jakości powietrza. Zmniejszenie zużycia energii w budownictwie”
Dodano: 2023-11-27 - Wykonanie RB - prac związanych z przygotowaniem miejsca posadowienia okrętu typu Kobben - przeniesienie i nowe rozmieszczenie eksponatów oraz innych elementów architektonicznych w rejonie posadowienia
Dodano: 2022-10-26 - Modernizacja oddziału Gdańskiej Galerii Miejskiej - GGM2 przy ul. Powroźniczej 10/12, 13/15, 16/17 - I etap
Dodano: 2022-10-04 - Modernizacja oddziału Gdańskiej Galerii Miejskiej - GGM2 przy ul. Powroźniczej 10/12, 13/15, 16/17 - I etap
Dodano: 2022-09-25 - Modernizacja oddziału Gdańskiej Galerii Miejskiej - GGM2 przy ul. Powroźniczej 10/12, 13/15, 16/17 - I etap
Dodano: 2022-08-21 - Roboty rozbiórkowe budynku 74/4101 oraz 22/1761 w Helu na terenach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego
Dodano: 2022-08-05 - „Przebudowa budynku mieszkalnego przy ul. Leśna Polana 3 w Sopocie wraz z infrastrukturą"
Dodano: 2021-02-19 - Remont lokalu w budynku przy Al. Niepodległości 891 w Sopocie.
Dodano: 2021-02-17 - Remont pomieszczeń budynku w zakresie branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej bud. nr 5 (RCI) na terenie kompleksu 4039, Gdynia ul. Orląt Lwowskich 1
Dodano: 2021-02-08