Przetargi.pl
Modernizacja oddziału Gdańskiej Galerii Miejskiej - GGM2 przy ul. Powroźniczej 10/12, 13/15, 16/17 - I etap

Gdańska Galeria Miejska ogłasza przetarg

  • Adres: 80-831 Gdańsk, Piwna 27/29
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 501 520 827
  • Data zamieszczenia: 2023-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdańska Galeria Miejska
    Piwna 27/29
    80-831 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. +48 501 520 827
    REGON: 220754852
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ggm.gda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oddziału Gdańskiej Galerii Miejskiej - GGM2 przy ul. Powroźniczej 10/12, 13/15, 16/17 - I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:a) Opis przedmiotu zamówieniab) Dokumentacja projektowa, w tym:- Projekt wykonawczy architektura – opis, rysunki- Projekt wykonawczy elektryczny – opis, rysunki- Projekt wykonawczy sanitarny – opis, rysunki- Specyfikacja technicznych wykonania i odbioru robót dla branży architektura- Specyfikacja technicznych wykonania i odbioru robót dla branży sanitarnej- Specyfikacja technicznych wykonania i odbioru robót dla branży elektrycznej- Specyfikacja technicznych wykonania i odbioru robót dla branży teletechnicznej- Przedmiar robót dla branży architektura- Przedmiar robót dla branży sanitarnej- Przedmiar robót dla branży elektrycznej- Warunki remontu wydane przez Gdańskie Nieruchomości- Zaświadczenie Prezydent Miasta Gdańska o wymianie okien.- Decyzja Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących:zdolności technicznej lub zawodowej:wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonali co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub montażu lub remoncie pomieszczeń biurowych o wartości minimum 70.000 zł brutto każda.W przypadku złożenia dokumentów zawierających dane wyrażone w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.Wymagany warunek musi być spełniony przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniaNie jest dopuszczalne sumowanie, w celu osiągnięcia wymaganego poziomu doświadczenia, świadczeń w zakresie opisanym powyżej przez różne podmioty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach