Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dla zadania realizowanego w ramach V Edycji Budżetu Obywatelskiego pt.: „Rewitalizacja placu Braci Kożuchów” (BO 19/IV/2)

Miejski Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, Plonów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 291 79 22
  • Data zamieszczenia: 2019-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych
    Plonów 22/I
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 291 79 22
    REGON: 27681549000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dla zadania realizowanego w ramach V Edycji Budżetu Obywatelskiego pt.: „Rewitalizacja placu Braci Kożuchów” (BO 19/IV/2)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót budowlanych dla zadania realizowanego w ramach V Edycji Budżetu Obywatelskiego pt.:„Rewitalizacja placu Braci Kożuchów” (BO 19/IV/2) wraz ze sporządzeniem dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji geodezyjnej (forma opracowania: papierowa – 2 egzemplarze, na nośniku CD – 1 egzemplarz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dokumentacja projektowa w szczególności: 1. przedmiar robót (pomocniczo/orientacyjnie), 2. dokumentacja fotograficzna 3. orientacja 4. OST 5. Załącznik mapowy 6. SST – podbudowa 7. SST – w-wa ścieralna AC 8. SST – rozbiórki 9. SST- obrzeża betonowe 10. SST – profilowanie 11. SST- regulacja urządzeń 12. SST - oczyszczenie 13. SST - montaż słupków 14. SST - zieleń oraz wszelka inna dokumentacja dla przedmiotowego zadania oraz wszelka inna dokumentacja dla przedmiotowego zadania. Lokalizacja inwestycji: Planowana inwestycja usytuowana jest w województwie śląskim w północnej części miasta Sosnowca, na terenie dzielnicy Środula, w obszarze między ulicami Seweryna Goszczyńskiego / Kornela Ujejskiego / Bolesława Prusa / Cypriana Kamila Norwida, na działkach nr: • 2958/4 obręb 10 – własność Gminy Sosnowiec, • 3354/2 obręb 10 – własność Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym Gminy Sosnowiec, • 3340 obręb 10 – własność Gminy Sosnowiec w trwałym zarządzie Wydziału Administracji Drogowej Urzędu Miejskiego w Sosnowcu, • 3345 obręb 10 - własność Gminy Sosnowiec w trwałym zarządzie Wydziału Administracji Drogowej Urzędu Miejskiego w Sosnowcu, Lokalizację planowanej inwestycji przedstawiono na planie orientacyjnym i mapie zasadniczej. STAN ISTNIEJĄCY Układ komunikacyjny: Plac Braci Kożuchów – ciągi piesze (alejki) – o szerokości od 2,00 do 4,00 metrów, o nawierzchni z betonu asfaltowego. Na odcinku objętym niniejszym Przedmiotem zamówienia znajdują się ciągi piesze (alejki) o nawierzchni asfaltobetonowej i szerokości od 2,00 do 3,00 metrów. Stan techniczny nawierzchni alejek określa się jako niedostateczny z uwagi na występujące deformacje, nierówności podłużne i poprzeczne, liczne spękania, ubytki, łaty, wyboje. Analiza powiązania z drogami publicznymi Alejki na placu Braci Kożuchów - obsługuje przede wszystkim ruch lokalny generowany przez mieszkańców oraz działalność handlowo-usługową jak i dzieci uczęszczające do Szkoły Podstawowej nr 42 oraz Przedszkola Miejskiego nr 51. Lokalizację planowanego zadania w odniesieniu do sieci dróg publicznych przedstawia plan orientacyjny. Odwodnienie Plac Braci Kożuchów - odprowadzenie wód opadowych poprzez układ istniejących wpustów ulicznych podłączonych poprzez system przyłączy do istniejącej kanalizacji. Stan techniczny wpustów ulicznych określa się jako niezadowalający (uszkodzone wpusty uliczne, częściowo przykryte przez porastającą roślinność). Uzbrojenie W zakresie przedmiotowego zadania występują następujące istniejące sieci uzbrojenia terenu: sieć gazociągowa [g], sieć wodociągowa [w], sieć elektroenergetyczna [e], oświetlenia ulicznego [e], sieć kanalizacji deszczowej [kd]. Założenia remontowe: szerokość ciągów pieszych: • Alejki 2,50 m • Alejki 3,00 m Rozwiązania sytuacyjne W zakresie rozwiązań sytuacyjnych planuje się: - modernizację alejek o nawierzchni asfaltobetonowej na powierzchni ok. 890,00 m2 (zakres zgodnie z załącznikiem mapowym) – poprzez wymianę istniejącej nawierzchni bitumicznej na nową, z betonu asfaltowego AC8S 50/70 dla KR1-2, - modernizację odwodnienia alejek – wymianę wpustów ulicznych na nowe klasy D400 (żeliwo) wraz z ich regulacją pionową z zastosowaniem pierścieni dystansowych. Odwodnienie: W celu odprowadzenia wód opadowych z obszaru przedmiotowego zadania założono, że odwodnienie modernizowanych alejek realizowane będzie w sposób grawitacyjny dzięki odpowiednio nadanym pochyleniom poprzecznym i podłużnym na przylegające tereny zieleni oraz do istniejącej kanalizacji deszczowej. Dla sprawnego przejęcia wód opadowych planuje się dokonać wymiany istniejących wpustów ulicznych (żeliwo) w ilości 2 sztuk oraz wykonać ich regulację wysokościową do niwelety nowej nawierzchni asfaltobetonowej. Rozwiązania konstrukcyjne: W zakresie alejek: Zakłada się dokonać modernizacji alejek poprzez: • mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 5 cm • rozebranie istniejących obrzeży betonowych, podsypki cementowo – piaskowej oraz ewentualnie ławy betonowej, • mechaniczne wykonanie koryta na głębokość 20 cm, • wykonanie ławy betonowej, • montaż obrzeży betonowych 30 x 8 na podsypce cementowo – piaskowej, • wykonanie podbudowy tłuczniowej - 20 cm, • skropienie podbudowy, • wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej w-wa ścieralna gr. 5 cm • wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym wraz z kosztami zagospodarowania i utylizacji odpadów. Elementy krawędziowe: W zakresie zastosowanych elementów krawędziowych (obramowań) wyróżnia się: obrzeża chodnikowe 8×30×100 cm z betonu wibro-prasowanego C25/30 wyniesione 1cm na styku z terenami zielonymi na ławach z oporem z betonu cementowego C12/15. Roboty ziemne Roboty ziemne po uprzednim przeprowadzeniu prac rozbiórkowych będą polegać na przygotowaniu terenu pod wbudowanie odtwarzanych konstrukcji oraz pod elementy krawędziowe. UWAGA! Przed przystąpieniem do realizacji robót należy zapoznać się z aktualnymi mapami uzbrojenia terenu oraz sposobem zabezpieczenia sieci i urządzeń kolidujących z zaplanowanym zamierzeniem inwestycyjnym. Zabrania się prowadzenia robót ziemnych sprzętem mechanicznym w odległości mniejszej niż 2m od sieci infrastruktury technicznej zlokalizowanej przekopem kontrolnym. Zakres robót • mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 5 cm – ok. 890,00 m2, • rozebranie obrzeży 8x30 cm na podsypce cementowo – piaskowej – ok. 580,00 mb, • mechaniczne wykonanie koryta dla alejek na głębokość 20 cm – ok. 890,00 m2, • wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym wraz z kosztami zagospodarowania i utylizacji odpadów – 436,27 t, • wykonanie ławy betonowej – ok. 23,20 m3, • montaż obrzeży betonowych 30 x 8 na podsypce cementowo – piaskowej – ok. 580,00 mb, • mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – ok. 890,00 m2, • wykonanie podbudowy tłuczniowej - 20 cm – ok. 890,00 m2, • skropienie podbudowy – ok. 890,00 m2, • wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej w-wa ścieralna gr. 5 cm – ok. 890,00 m2, • regulacja pionowa wpustów ulicznych wraz z kompletną wymianą żeliwa – 2 sztuki, • prace porządkowe oraz wykończeniowe (ręczne plantowanie poboczy oraz humusowanie i obsianie trawą) – ok. 290,00 m2, • demontaż oraz ponowny montaż ławki parkowej – 1 sztuka, • przycięcie korony drzew wchodzących w kolizję z remontowanymi alejkami – 4 sztuki. Realizacja powyższego zakresu zamówienia powinna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym. Planowane roboty związane z modernizacją nawierzchni alejek na terenie placu Braci Kożuchów mają zapewnić poprawę komfortu poruszania się oraz estetykę miejsc przestrzeni publicznej dla mieszkańców osiedla. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu i ilości robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe. Po wykonaniu robót należy uporządkować teren przyległy, na odcinku prowadzonych robót naruszony teren zieleńców należy przekopać, usunąć zanieczyszczenia, pokryć warstwą humusu gr. 5 cm ( i obsiać mieszankami traw niskich, dostosować włączenia elementów remontowanych do istniejących z uwzględnieniem napraw cząstkowych istniejących nawierzchni jezdni, chodników, obrzeży i krawężników, czy innych elementów architektonicznych. Ziemia humus: - ziemia nie powinna zawierać więcej niż 7% materii organicznej, - optymalne pH ziemi 5,5 – 6,8 - powinna posiadać strukturę gruzełkowatą, być dobrze przesianą oraz odchwaszczoną - ziemia urodzajna dostarczona na miejsce składowania- nie może być zagruzowana, przerośnięta korzeniami, zasolona lub zanieczyszczona chemicznie. Wyżej podane właściwości powinny być udokumentowane przez wykonawcę przy dostawie ziemi urodzajnej na miejsce składowania ( powinna posiadać aktualne badania dotyczące odczynu pH oraz zawartości mikroelementów). Wykonawca będzie zobowiązany do przyjęcia odpowiedzialności cywilnej za: - organizację robót budowlanych, - zabezpieczenie interesów osób trzecich, - ochronę środowiska, - warunki bezpieczeństwa pracy, - zapewnienie nadzoru właścicieli uzbrojenia podziemnego kolidującego z robotami drogowymi. Załącznikiem jest przedmiar robót służący jedynie podaniu ogólnego/poglądowego zakresu robót (rozliczenie w bieżącym postępowaniu to rozliczenie ryczałtowe) Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej 5 robotników budowlanych wykonujących prace polegające na: a) robotach zmiennych, b) ułożeniu nawierzchni asfaltobetonowych wraz z robotami towarzyszącymi; c) regulacji wpustów ulicznych, d) odtworzeniu trawników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 2 583,98 zł (słownie: dwa tysiące pięćset osiemdziesiąt trzy złote, 98/100 ). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: w PKO Bank Polski SA, nr 78 1020 2313 0000 3002 0579 7826. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu (ul. Plonów 22/1). Do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ. Musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Stosowne pełnomocnictwa jeśli są wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach