Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie boiska trawiastego przy ul. Długosza w Ostrowie Wielkopolskim.

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2015-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie boiska trawiastego przy ul. Długosza w Ostrowie Wielkopolskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie boiska trawiastego przy ul. Długosza w Ostrowie Wielkopolskim. I.Miejsce wykonywania robót: Ostrów Wielkopolski, ul. Długosza, dz. nr 60/1, 71/3, 79/1, 82/3, obręb 0036. II.Zamówienie obejmuje: 1. Roboty demontażowe z wywiezieniem rozebranych materiałów (demontaż piłkochwytu, ogrodzenia panelowego, elementów żelbetowych). 2. Wykonanie boiska trawiastego z przygotowaniem podłoża o powierzchni z darni naturalnej z rolki o powierzchni ok.1470 m2 wraz z pielęgnacją boiska w okresie jednego roku od dnia odbioru końcowego. 3. Wyposażenie boiska: a) bramki o wym. 5,0x2,0 m z profili aluminiowych z fundamentami 2 szt. b) dostawa i montaż chorągiewek narożnych 6 szt. c) dostawa maszyny do rysowania linii boiska z wyrysowaniem linii. 4. Wykonanie piłkochwytów i ogrodzeń: a) Wykonanie piłkochwytu o wys. 4 m i 6 m z dostawą wszystkich elementów. Siatka polipropylenowa o gr. splotu min. 4 mm o wymiarach oczek 45x45 mm, wzmocniona na obwodzie, mocowana do słupów, z rur stalowych 80x80x4 mm ocynkowanych malowanych proszkowo. Siatka mocowana na 4 poziomach teflonowymi haczykami do linek o regulowanym naciągu w postaci śrub rzymskich. Powierzchnia piłkochwytu: ok. 211 m2 o wys. 4 m i ok. 133 m2 o wys. 6 m. b) Ogrodzenie panelowe z dostawą wszystkich elementów. - systemowe np. firmy LEGI lub BALLfANG o dł. ok. 28 m, wys. 6,13 m, z paneli z kraty 5x2,0 cm.; słupki i panele wykonane z drutu ocynkowanego malowanego proszkowo, - systemowe o wys.4 m wykonane z podwójnych prętów poziomych o średnicy fi 6 mm oraz pionowych fi 4 mm, cynkowane ogniowo i malowane proszkowo. 5. Opaski i chodniki z kostki betonowej: Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o gr.6 cm i powierzchni ok.115 m2 z opaską 30x8 cm. 6. Wywóz ziemi ok. 54 m3. 7. Elementy małej architektury: a) Tablice informacyjne z regulaminem porządkowym montowane na ogrodzeniu o wym. 50x70 na blasze ocynkowanej 1 mm zadrukowane w technice solwentowej - 2 szt. b) Ławki parkowe wzór łódzki (bez oparcia) - 8 szt. c) Stojak na rowery ze stali nierdzewnej czterostanowiskowe - 4 szt. d) Skrzynia na narzędzia ogrodnicze z PCV - 1 szt. e) Skrzynia na narzędzia ogrodnicze z PCV - 1 szt. f) Podniesienie poziomu studni z podmurowaniem. 8. Instalacja nawadniania boiska (nawadnianie z 12 tryskaczy rotacyjnych) z zasilaniem w wodę oraz sterowanie z kablami i szafką. 9. Oświetlenie: 2 szt. słupy oświetleniowe z 2 szt. projektorów oświetleniowych typu LED z zasilaniem kablami i szafką elektryczną. 10. Monitoring: Kamera cyfrowa wraz z rejestratorem cyfrowym i grzejnikiem rezystencyjnym zamontowanym w szafce. UWAGA: Całość należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, przepisami oraz sztuką budowlaną. III. Inne wymagania i uwagi: 1. Wykonawca w okresie realizacji zamówienia będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 3 lata, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres gwarancji jest kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu. 4. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej na obiekcie. IV. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. Projekt zagospodarowania terenu Wykonanie boiska trawiastego przy ulicy Długosza - projekt budowlano-wykonawczy - załącznik nr 9, 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Wykonanie boiska trawiastego przy ulicy Długosza - załącznik nr 10, 3. Przedmiar robót Wykonanie boiska trawiastego przy ulicy Długosza - załącznik nr 11. UWAGA! Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie projektu budowlano-wykonawczego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/bip/chapter_170126.asp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach