Przetargi.pl
Budowa zadaszonego kortu tenisowego wraz z boiskiem wielofunkcyjnym oraz zapleczem socjalnym w Kaliszu przy ul. Poznańskiej 201-205

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Nowy Świat 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 767 95 00, 767 95 32 , fax. 62 767 95 29
  • Data zamieszczenia: 2016-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu
    ul. Nowy Świat 4 4
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 62 767 95 00, 767 95 32, fax. 62 767 95 29
    REGON: 25093876400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zadaszonego kortu tenisowego wraz z boiskiem wielofunkcyjnym oraz zapleczem socjalnym w Kaliszu przy ul. Poznańskiej 201-205
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie zadaszonego kortu tenisowego wraz z boiskiem wielofunkcyjnym oraz zapleczem socjalnym w Kaliszu przy ul. Poznańskiej 201-205. 2.Zakres przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymogami określonym w przedmiarach robót i projekcie budowlanym, które stanowią załącznik do niniejszej SIWZ, obejmuje wykonanie, w szczególności: 2.1. budynek zaplecza socjalnego ; roboty budowlane -roboty ziemne, fundamenty, konstrukcja nadziemia, strop nad parterem, stropodach, stolarka i ślusarka otworowa, tynki wewnętrzne, posadzki, roboty malarskie i glazurnicze, sufity podwieszane, elewacja; instalacje sanitarne - wewnętrzna instalacja c.o., instalacja wod.-kan., Zadaszony kort tenisowy; roboty ziemne, fundamenty, obudowa hali namiotowej, posadzka, zagospodarowanie terenu,wyposażenie zadaszonego kortu tenisowego, 2.2 roboty sanitarne - przełożenie sieci wodociągowej, przyłącze wodociągowe, kanalizacja sanitarna, instalacja c.o., wewnętrzna instalacja wodociągowa,, wewnętrzna instalacja kanalizacyjna, technologia kotłowni grzewczej,, instalacja gazowa, przełożenie gazociągu, 2.3. instalacje elektryczne - instalacja elektryczna wewnętrzna + zalicznikowa linia zasilająca. 3. Szczegółowy zakres prac i opis przedmiotu zamówienia określony jest w załącznikach do SIWZ, obejmujących : 3.1 projekt budowlano-wykonawczy - załącznik nr 2 do SIWZ , 3.2 przedmiary robót - załącznik nr 3 do SIWZ , 3.3 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 4 do SIWZ. W razie sprzeczności w dokumentacji należy przyjąć, że właściwy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót. 4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, dokumentacji powykonawczej i inne związane z odbiorami oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym roboty konieczne , o ile zajdzie taka potrzeba, na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia (na podstawie art. 67 ust.1 pkt.5 ustawy). 5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego, 6. Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do obrotu i używania w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz.984 z późn. zm.), ustawy o wyrobach budowlanych ( t.j. Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz.881 ze zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. Zastosowane materiały (wyroby) muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. Powyższe dokumenty należy dołączyć do dokumentów odbiorowych . 7. Zawarte w załącznikach ( pkt.3.3.) do niniejszej SIWZ nazwy materiałów, producentów, czy znaków towarowych podano jako przykładowe, określające standard techniczny i jakościowy oraz mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia . Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. 8. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( Dz. U. z 2010 r., nr 185, poz.1243) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. Z 2005 r., Nr 236, poz.2007 z późn. zm.). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy. 9. Roboty będą wykonywane na terenie czynnym Uczelni - Wydział Rehabilitacji i Sportu i Wydział Politechniczny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 175 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. 2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art.45 ust.6 ustawy tj. : a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu (złotych polskich) należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO S.A. 38124066091111000049332212 z dopiskiem Wadium nr sprawy : III/DT/23110/Pn-6/2016. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczna, jeżeli przed upływem terminu składania ofert ( dzień i godzina przewidziana na składanie ofert) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty . 4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dokumentu należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce / kopercie ( nie wpinać trwale do oferty), a jego kopię należy wpiąć do oferty. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, jak w pkt.10.8 SIWZ. 5. Wykonawca , który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną forma wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia, to z ich treści musi jednoznacznie wynikać : nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją ; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust.4a i ust 5 ustawy. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w ustawie - art.46 ust.4a i ust.5 ustawy .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.kalisz.pl / biuletyn
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach