Przetargi.pl
Budowa sali sportowej w Owińskach

Gmina Czerwonak ogłasza przetarg

  • Adres: 62-004 Czerwonak, ul. Źródlana 39
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 6544204 , fax. 61 8120270
  • Data zamieszczenia: 2016-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwonak
    ul. Źródlana 39 39
    62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie
    tel. 61 6544204, fax. 61 8120270
    REGON: 63125874400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonak.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali sportowej w Owińskach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie, w szczególności następujących robót: Wykonanie robót budowlanych: - Roboty ziemne, - fundamenty, - słupy: - podciągi i nadproża żelbetowe i prefabrykowane - wieńce - konstrukcja stalowa - konstrukcja drewniana, - izolacje, - ścianki z bloczków silikatowych, - ścianki działowe - podłogi i sufity - stolarka okienna i drzwiowa - parapety zewnętrzne i wewnętrzne - tynki , okładziny i obudowy - malowanie - pokrycie dachu i obróbki - elewacje - wykonanie przejścia do budynku istniejącego - wyposażenie (trybuna składana, 2 kosze do koszykówki podwieszane za pomocą konstrukcji stalowej, mocowane do wiązarów, składane elektrycznie w przód, 6 koszy składanych pneumatycznie , tablice do koszykówki ze szkła akrylowego, zestaw do siatkówki, zestaw do piłki ręcznej, zestaw do gimnastyki, kotara dzieląca, wyposażenie szatni - ławki z wieszakami, siatki na okna) - podjazd i opaska - karczowanie i cięcie drzew - roboty drogowe: nawierzchnie z płyt, chodniki, krawężniki, obrzeża, nawierzchnie z kostki brukowej betonowej - roboty rozbiórkowe, demontażowe i przygotowawcze - instalacja c.o. i c.t. w budynku szkoły - modernizacja - kotłownia gazowa w budynku szkoły - modernizacja - instalacja gazowa wewnętrzna w budynku szkoły - instalacje wod.-kan. w budynku hali - instalacja c.o. i c.t. w budynku hali - wentylacja mechaniczna i instal.chłodu technolog. - przyłącza i sieci zewnętrzne (wod.-kan.) - instalacje elektryczne i teletechniczne w budynku hali - usunięcie kolizji linii kablowej elektrycznej na terenie działki - prace porządkowe 3. Szczegółowy opis przedmiotu umowy został określony projektami budowlanymi, wraz z przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót: 1) Projekt budowlany rozbudowy i przebudowy przedszkola 2) Opinia geotechniczna 3) Projekt wykonawczy - architektura 4) Projekt budowlano-wykonawczy - część drogowa (urządzenie zjazdu z drogi gminnej) 5) Projekt remontu przedszkola 6) Projekt wykonawczy zewnętrznych i wewnętrznych instalacji sanitarnych 7) Przedmiar - roboty budowlane 8) Przedmiar - roboty instalacyjne 9) Przedmiar - instalacje elektryczne 10) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - roboty budowlanego 11) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - instalacje sanitarne 12) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - instalacje elektryczne. Dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy wyroby, materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami, wyrobami lub urządzeniami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami (materiały równoważne). Wykonawca zapewni posiadanie umów ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na okres od daty rozpoczęcia robót do czasu ich zakończenia, na kwoty wskazane w pkt. 4.5., dla następujących wypadków, które byłyby spowodowane zagrożeniami stanowiącymi ryzyko Wykonawcy: - szkody w robotach, urządzeniach i materiałach; - szkody w sprzęcie; - szkody w mieniu stanowiącym własność Zamawiającego (oprócz robót, urządzeń, materiałów i sprzętu) powstałe w związku z wykonywaniem umowy; - nieszczęśliwe wypadki; - szkody osób trzecich. Umowy i polisy ubezpieczenia będą dostarczone przez Wykonawcę Zamawiającemu do wiadomości w terminie 14 dni od daty podpisania niniejszej umowy. Umowy ubezpieczenia powinny zapewniać wypłatę odszkodowania płatnego w walucie polskiej, w kwotach koniecznych do naprawienia poniesionej szkody. Jeżeli wraz z dowodami opłacania składek Wykonawca nie dostarczy którejkolwiek z żądanych umów ubezpieczenia, lub polisa nie będzie spełniała warunków określonych w pkt 4.5. Zamawiający będzie mógł dokonać ubezpieczenia, które Wykonawca powinien był zapewnić. Koszty, które Zamawiający poniesie opłacając składki ubezpieczeniowe, będzie mógł on potrącić z wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Jeżeli żadne wynagrodzenie Wykonawcy jeszcze się nie należy, Zamawiający będzie mógł dochodzić zwrotu poniesionych kosztów na zapłatę składek. Kwoty ubezpieczeń wyniosą: a) z tytułu szkody w robotach, urządzeniach, materiałach i sprzęcie: 1 500 000,- PLN na jedno zdarzenie (min. 5 000 000,00 zł na wszystkie zdarzenia); b) z tytułu szkody w mieniu stanowiącym własność Zamawiającego (oprócz robót, urządzeń, materiałów i sprzętu) powstałe w związku z wykonywaniem umowy 3 000 000,00 zł; c) z tytułu nieszczęśliwego wypadku 1 500 000,00 zł; d) z tytułu szkód osób trzecich 1 500 000,00 zł; e) odpowiedzialność kontraktowa do pełnej wysokości wartości umowy. Na całość wykonanych robót objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli minimum 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi, licząc od dnia bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Wysokość wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 200 000,00 PLN (słownie PLN: dwieście_tysięcy_00/100). 2. Forma wadium: Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Miejsce, sposób i termin wniesienia wadium: 1) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO Bank Polski S.A. nr rachunku: 29 1020 4027 0000 1302 1205 0847. 2) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, na przelewie należy umieścić informację: Wadium - Budowa sali sportowej w Owińskach 3) wadium w pozostałych akceptowanych formach należy złożyć w oryginale - przed upływem terminu składania ofert - w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Czerwonak, ul. Źródlana 39, pok. 102, 4) do oferty należy dołączyć kserokopię wnoszonego wadium, 5) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pktu 6 ppkt 2) SIWZ; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli było wymagane; 3) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pktu 4 ppkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Zatrzymanie wadium: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - jeżeli było wymagane; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rozliczeniowy między dwoma kolejnymi fakturami
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czerwonak.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach