Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dla realizowanego budynku dydaktycznego z dobudową sali audytoryjnej w ramach zadania pn. Adaptacja obiektów powojskowych na potrzeby dydaktyczno-laboratoryjne i rekreacyjno-sportowe dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu przy ulicy Poznańskiej 201-204

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Nowy Świat 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7573674, 7679505 , fax. 062 7679506
  • Data zamieszczenia: 2009-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu
    ul. Nowy Świat 4 4
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7573674, 7679505, fax. 062 7679506
    REGON: 25093876400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dla realizowanego budynku dydaktycznego z dobudową sali audytoryjnej w ramach zadania pn. Adaptacja obiektów powojskowych na potrzeby dydaktyczno-laboratoryjne i rekreacyjno-sportowe dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu przy ulicy Poznańskiej 201-204
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje : a) roboty ogólnobudowlane ; - roboty wykończeniowe wewnętrzne w holu głównym i sali audytoryjnej , w tym ; montaż sufitów podwieszanych, parapetów wewnętrznych, malowanie, w sali audytoryjnej tapetowanie ścian wraz z malowaniem do wysokości 1,50 m farbą lateksową matową, powyżej farbą silikatową w tym samym kolorze, - wykonanie podestu z drewna w sali audytoryjnej, - wykonanie okładzin i boazerii w piwnicy budynku remontowanego, - licowanie ścian płytkami w pomieszczeniach WC (parter i piętro) - elementy ślusarsko-kowalskie, b) roboty sanitarne ; - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w piwnicy remontowanego budynku, c) roboty instalacji elektrycznych ; - instalacje elektryczne w sali audytoryjnej oraz zasilania wentylatorów , d) inne niezbędne prace związane z przygotowaniem i likwidacją placu budowy (istniejący plac budowy), sprzątanie i przywrócenie nawierzchni i terenu do stanu pierwotnego po prowadzonych robotach, wykonanie dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji powykonawczej, itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy, a w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) wykażą, należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości brutto min. 200 000,00 złotych odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. przebudowa lub remont budynku użyteczności publicznej popartą dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością; Uwaga : pod pojęciem budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek wymieniony w definicji zawartej w § 3 pkt.6 rozporządzenia Ministra infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.). b) wykażą, że dysponują kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno- budowlanej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, który przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego (ważne minimum na okres składania ofert ); c) wykażą, że dysponują kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych, w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, który przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego (ważne minimum na okres składania ofert ); d) wykażą, że dysponują kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, który przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego ( ważne minimum na okres składania ofert ); 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy; 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.9.1 SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie za?mó?wie?nia - każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w pkt. 1. - ppkt.1) i 4) . Pozostałe warunki i wymagania zawarte w pkt.1. mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr1 do oferty; b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) wykaz należycie wykonanych robót budowlanych, o których mowa w pkt.8.1., ppkt.2 , litera a) SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do oferty ( Doświadczenie zawodowe), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania i zamawiających ; f) dokumenty potwierdzające (np. referencje), że wykonane roboty wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt.1. litera e) zostały wykonane należycie ; g) wykaz osób, spełniających warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 8.1 ppkt.2 litera b), c) i d) SIWZ- wzór stanowi załącznik nr 3 do oferty, h) dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby, o których mowa w pkt. 1 litera g) uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane w zakresie niezbędnym do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia; i) aktualne zaświadczenia dla osób wymienionych w pkt. 1. litera h) o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, ważne minimum na okres składania ofert ; l) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , tylko w przypadku niemożliwości spełnienia przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w pkt.8.1 ppk.2 SIWZ. Z treści ww. dokumentów musi jasno wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 8.1 SIWZ. 2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (również spółka cywilna)- w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie oddzielnie musi udokumentować, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.; odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego i właściwego oddziału ZUS lub KRUS, a także podpisane oświadczenie dotyczące okoliczności określonych w art.22 ust.1 ustawy - składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną w swoim imieniu. Pozostałe oświadczenia i dokumenty muszą potwierdzać, że Wykonawcy wspólnie spełniają pozostałe warunki udziału w postępowaniu; Uwaga : Zaleca się aby Wykonawcy składający ofertę wspólnie złożyli oświadczenie dotyczące art.22 ust.1 ustawy, w jeden z poniższych sposobów : 1) złożenie jednego oświadczenia przez pełnomocnika ustanowionego przez wszystkich Wykonawców, tj. w treści oświadczenia należy wymienić nazwy, adresy wszystkich Wykonawców, a podpis składa występujący w ich imieniu pełnomocnik , 2) złożenie jednego wspólnego oświadczenia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. w treści oświadczenia należy wymienić nazwy, adresy wszystkich Wykonawców, a podpisy składają upełnomocnieni reprezentanci każdego z Wykonawców. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. Nr 87 , poz.605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.kalisz.pl /BIP/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach