Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych: Część I. ,,Naprawa dachu” w ramach zadania inwestycyjnego ,,Remont hali sportowej przy ul. K. P. Tetmajera 7 w Skierniewicach z doposażeniem w sprzęt sportowy”. Część II. ,,Renowacja parkietu oraz naprawa ślepej podłogi” w ramach zadania inwestycyjnego inwestycyjnego ,,Remont hali sportowej przy ul. K. P. Tetmajera 7 w Skierniewicach z doposażeniem w sprzęt sportowy”. Część III. ,,Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sportowego” w ramach zadania inwestycyjnego ,,Remont hali sportowej przy ul. K. P. Tetmajera 7 w Skierniewicach z doposażeniem w sprzęt sportowy”.

Urząd Miasta Skierniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Rynek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48468345100 , fax. +48468345151
  • Data zamieszczenia: 2018-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Skierniewice
    ul. Rynek 1
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. +48468345100, fax. +48468345151
    REGON: 000524306
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.um.skierniewice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych: Część I. ,,Naprawa dachu” w ramach zadania inwestycyjnego ,,Remont hali sportowej przy ul. K. P. Tetmajera 7 w Skierniewicach z doposażeniem w sprzęt sportowy”. Część II. ,,Renowacja parkietu oraz naprawa ślepej podłogi” w ramach zadania inwestycyjnego inwestycyjnego ,,Remont hali sportowej przy ul. K. P. Tetmajera 7 w Skierniewicach z doposażeniem w sprzęt sportowy”. Część III. ,,Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sportowego” w ramach zadania inwestycyjnego ,,Remont hali sportowej przy ul. K. P. Tetmajera 7 w Skierniewicach z doposażeniem w sprzęt sportowy”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych: Część I. ,,Naprawa dachu” w ramach zadania inwestycyjnego ,,Remont hali sportowej przy ul. K. P. Tetmajera 7 w Skierniewicach z doposażeniem w sprzęt sportowy”. Część II. ,,Renowacja parkietu oraz naprawa ślepej podłogi” w ramach zadania inwestycyjnego inwestycyjnego ,,Remont hali sportowej przy ul. K. P. Tetmajera 7 w Skierniewicach z doposażeniem w sprzęt sportowy”. Część III. ,,Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sportowego” w ramach zadania inwestycyjnego ,,Remont hali sportowej przy ul. K. P. Tetmajera 7 w Skierniewicach z doposażeniem w sprzęt sportowy”. I. Informacje ogólne 1. Nazwa i adres Zamawiającego: Miasto Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, strona internetowa: www.bip.um.skierniewice.pl nr telefonu 0-46 834-51-00; 834-51-41 nr faksu 0-46 834-51-45, zwane dalej Zamawiającym, zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym pn.: Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: wykonanie robót budowlanych: Część I. ,,Naprawa dachu” w ramach zadania inwestycyjnego ,,Remont hali sportowej przy ul. K. P. Tetmajera 7 w Skierniewicach z doposażeniem w sprzęt sportowy”. Część II. ,,Renowacja parkietu oraz naprawa ślepej podłogi” w ramach zadania inwestycyjnego inwestycyjnego ,,Remont hali sportowej prz ul. K. P. Tetmajera 7 w Skierniewicach z doposażeniem w sprzęt sportowy”. Część III. ,,Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sportowego” w ramach zadania inwestycyjnego ,,Remont hali sportowej przy ul. K. P. Tetmajera 7 w Skierniewicach z doposażeniem w sprzęt sportowy”. 2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 3. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony przeprowadzany jest na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z późniejszymi zmianami zwaną dalej „ustawą” lub ,,ustawą pzp”. 4. Przewiduje się udzielenie zamówień podobnych: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień podobnych: Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień podobnych zgodnie z art.67 ust.1 pkt 6 ustawy pzp. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych stanowić mogą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i będą zgodne z przedmiotem niniejszego zamówienia. 5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie 6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie Zamawiający nie zamierza: a) Zawierać umowy ramowej b) Ustanowić dynamicznego systemu zakupów c) Wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej 7. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zakończenie: 03.09.2018 r. 8. Źródła finansowania zadania: Środki własne budżetu Miasta Skierniewice 9. Nazwa zadania oraz jego lokalizacja Wykonanie robót budowlanych: wykonanie robót budowlanych: Część I. ,,Naprawa dachu” w ramach zadania inwestycyjnego ,,Remont hali sportowej przy ul. K. P. Tetmajera 7 w Skierniewicach z doposażeniem w sprzęt sportowy”. Część II. ,,Renowacja parkietu oraz naprawa ślepej podłogi” w ramach zadania inwestycyjnego inwestycyjnego ,,Remont hali sportowej prz ul. K. P. Tetmajera 7 w Skierniewicach z doposażeniem w sprzęt sportowy”. Część III. ,,Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sportowego” w ramach zadania inwestycyjnego ,,Remont hali sportowej przy ul. K. P. Tetmajera 7 w Skierniewicach z doposażeniem w sprzęt sportowy”. 9.1. Wspólny słownik kodów CPV: - 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe, - 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane, - 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych - 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych - 37400000-2 – Artykuły i sprzęt sportowy 9.2 Zakres robót 1. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem oraz wymagania dotyczące wykonania i odbioru poszczególnych robót wchodzących w zakres realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje również roboty nie objęte przedmiarem, a niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. Przedmiary robót mają charakter orientacyjny. Prace konieczne dla wykonania umowy, a nie objęte przedmiarami robót nie stanowią podstaw do zwiększenia wynagrodzenia. 2. Wykonawca pisemnie powiadamia zainteresowane służby o rozpoczęciu i zakończeniu robót. 3. W przypadku możliwości ponownego wykorzystania materiałów pochodzących z rozbiórki, na wniosek Zamawiającego Wykonawca przekaże je Zamawiającemu lub w ramach zamówienia wywiezie je na wskazane przez Zamawiającego miejsce. 4. Pozostałe odpady i materiały pochodzące z rozbiórki Wykonawca jest zobowiązany do wywiezienia i utylizacji w ramach zamówienia. 5. Do zakresu podstawowego należą również: - odbiór końcowy, opłaty za pobór mediów, m.in. wody, energii elektrycznej na czas budowy. Opłaty za pobór mediów, w przypadku wystawianych przez Zamawiającego faktur, regulowane będą w terminie 14 dni od dnia wystawienia faktury. - sporządzenie szczegółowego kosztorysu powykonawczego. II. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych: Część I. ,,Naprawa dachu” w ramach zadania inwestycyjnego ,,Remont hali sportowej przy ul. K. P. Tetmajera 7 w Skierniewicach z doposażeniem w sprzęt sportowy”. Część II. ,,Renowacja parkietu oraz naprawa ślepej podłogi” w ramach zadania inwestycyjnego ,,Remont hali sportowej przy ul. K. P. Tetmajera 7 w Skierniewicach z doposażeniem w sprzęt sportowy”. Część III. ,,Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sportowego” w ramach zadania inwestycyjnego ,,Remont hali sportowej przy ul. K. P. Tetmajera 7 w Skierniewicach z doposażeniem w sprzęt sportowy”. Miejsce realizacji zadania: Część I: 96-100 Skierniewice, ul. K. P. Tetmajera 7 (hala nr 3), Część II: 96-100 Skierniewice, ul. K. P. Tetmajera 7 (hala nr 3), Część III: 96-100 Skierniewice, ul. K. P. Tetmajera 7 (hala nr 3), ul. Pomologiczna 8 (hala nr 1), ul. Pomologiczna 10 (hala nr 2), ul. Jodłowa (boisko wielofunkcyjne - ogólnodostępne). 1. Zakres prac: Część I. ,,Naprawa dachu” w ramach zadania inwestycyjnego ,,Remont hali sportowej przy ul. K. P. Tetmajera 7 w Skierniewicach z doposażeniem w sprzęt sportowy”: a) przygotowanie połaci dachu, usunięcie zapadlisk oraz fałd, zgrzanie całą powierzchnią papy Sopralene 250 S5W na pow. ok.370 m²; b) demontaż obróbek blacharskich, wywinięcia na attyki h=0,35m papą termozgrzewalną Sopralene 250 S5W. Ponowny montaż obróbek blacharskich – ok. 16 mb. c) wywinięcia na urządzenia dachowe, czerpnie, wentylatory, kominy h=35m papą termozgrzewalną Sopralene Flam 250 S5W, zabezpieczenie preparatem Alsan Flashing – ok.46mb. d) wywinięcia na ściany budynku wyższego h=0,5mb. papą termozgrzewalną Sopralene Flam 250 S5W, zabezpieczenie preparatem Alsan Flashing – ok. 50mb. e) obróbka blacharska okapnik z blachy powlekanej cza kominowych – ok. 42mb. f) montaż kratek na bokach kominów 14/14 PVC – 102 szt. g) Przegląd i doszczelnienie orynnowania Część II. ,,Renowacja parkietu oraz naprawa ślepej podłogi” w ramach zadania inwestycyjnego ,,Remont hali sportowej przy ul. K. P. Tetmajera 7 w Skierniewicach z doposażeniem w sprzęt sportowy”: a) demontaż klepki parkietowej na pow. 1332m²; b) naprawa rusztu elastycznego, wymiana uszkodzonych desek oraz legarów; c) montaż klepki parkietowej na klej elastyczny WAKOL MS 232 na pow. 1332m² + gwoździe ryflowane do montażu parkietu, w tym wymiana parkietu dąb 22 x 70 x 420mm na powierzchni ok. 30m²; d) cyklinowanie, polerowanie, malowanie kompletnych linii boisk, lakierowanie x 3 + kompletna chemia pow. 1332m² (lakiery z normą DIN 18032 na powierzchnie sportowe); e) wymiana (wraz z materiałem) cokołów przypodłogowych litych dębowych 22 x 60mm, na długości 140mb.; f) zlecenie PSSE wykonania badań powietrza wewnątrz hali i uzyskanie sprawozdania z badań z wynikiem pozwalającym na korzystanie z hali. Sprawozdanie powyższe jest warunkiem przystąpienia przez Zamawiającego do odbioru końcowego robót. Część III. ,,Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sportowego” w ramach zadania inwestycyjnego ,,Remont hali sportowej przy ul. K. P. Tetmajera 7 w Skierniewicach z doposażeniem w sprzęt sportowy”. Wszystkie urządzenia muszą spełniać wymagania funkcjonalne i bezpieczeństwa oraz posiadać wszystkie wymagane prawem Certyfikaty Zgodności z Normami. 1.Koszykówka – boisko główne: ◦ zakup i montaż 6 szt. tablic do koszykówki profesjonalnych, szkło akrylowe o wymiarach 105cm. x 180cm. o grubości 10mm, na ramie metalowej; ◦ osłona dolnej krawędzi tablicy 105 x 180cm. – 6 szt.; ◦ mechanizm regulacji wysokości tablicy 105 x 180cm. w zakresie 305 – 260cm. – 6 szt.; ◦ obręcz do koszykówki PRESSMATIC uchylnej z siłownikami gazowymi P=2500 N, z bezhakowym systemem mocowania siatki za pomocą pręta – 6 szt. Obręcz z pręta o średnicy 18 mm., malowana lakierem proszkowym na kolor RAL 2004 z kołnierzem usztywniającym oraz dodatkowymi wzmocnieniami podwyższającymi jej wytrzymałość, wykonane z blachy #3 mm. Obudowa mechanizmu zamknięta. Otwory do mocowania w standardowym rozstawie poziomym H=110mm, i pionowym V 90 mm. ◦ siatka do obręczy turniejowa, materiał: polipropylen. Grubość splotu: 5 mm. – 6 szt. 2. Koszykówka treningowa: ◦ zakup i montaż 2 szt. tablic do koszykówki treningowej, epoksydowych o wymiarach 90 x 120cm., na ramie metalowej wykonanej z profili stalowych 30x30x2 mm gat. S235i zabezpieczonej antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe. Krawędzie wyklejane czarną taśmą. Obręcz mocowana bezpośrednio do ramy tablicy za pomocą 4 śrub M10, których rozstaw wynosi 90 mm w pionie i 110 mm w poziomie. 3. Siatkówka – boisko główne: ◦ zakup 2 kompletów (4szt.) słupków do siatkówki. Słupki aluminiowe, turniejowe, wielofunkcyjne z płynną regulacją wysokości, profil aluminiowy 116 x 76 mm, naciąg typu SLIM. Powierzchnia satynowana w kolorze naturalnym. W skład kompletu wchodzą: zewnętrzne urządzenie naciągowe (naciąg typu SLIM) z zastosowaniem osłoniętej śruby trapezowej i haka zaczepowego oraz haki zaczepowe zamocowane na przeciwległym słupku. Słupki z płynną regulacją wysokości siatki w zakresie od 100 do 250 cm, 4. Piłka ręczna – boisko główne: ◦ zakup 3 par (6szt.) bramek do piłki ręcznej. Bramki profesjonalne aluminiowe (2 x 3 m), profil 80 x 80 mm. Rama główna spawana w całości. Łuki stalowe, składane. Wszystkie stalowe elementy ocynkowane, a elementy aluminiowe anodowane; ◦ zakup 3 par (6szt.) siatek do piłki ręcznej standard z piłkochwytem, gr. splotu 3 mm PP ◦ zakup 3 zestawów talerzyków do zamontowania bramek na posadzce hali sportowej, zestaw uchwytów, śruby. 5. Elektroniczne tablice wynikowe: ◦ zakup i montaż 2 szt. elektronicznych tablic wynikowych o wymiarach 1050mm. x 800mm. x 100mm.: a) STEROWANIE: bezprzewodowe z pilota b) WSKAZYWANE PARAMETRY: - czas rzeczywisty/czas gry - ustawiany w dowolnej   konfiguracji w zakresie 0-90 minut - wynik gry: 0-199 - stan setów/przewinień: 0-9 - numer części meczu: 0-9 c) WIELKOŚĆ ZNAKÓW: - Tablica - ok 100 mm d) SYGNAŁ DŹWIĘKOWY e) WIDOCZNOŚĆ TABLICY: do 40 metrów f) ZASILANIE: 230 V / 50 Hz g) CIĘŻAR: ok. 25 kg ◦ zakup i montaż 1 szt. elektronicznej tablicy wynikowej bezprzewodowej z zegarem 24 sekundy o wymiarach 1000mm. x 700mm. x 50 - 60mm.; Obudowa aluminiowa malowana lakierem proszkowym na czarno z antyrefleksyjną płytą czołową odporną na uderzenia piłki. Sterowanie radiowe o zasięgu: 200m Bateria w sterowniku CA72 (3*AA). Tablica winna zawierać: 1. Wynik meczu (0-199). Cyfry 15cm 2. Zegar czasu gry. Cyfry 15cm 3. Dwie cyfry fauli zespołu w koszykówce lub stan setów w siatkówce. Cyfry 12cm. 4. Cyfrę wskazującą część gry. Cyfra 12cm 5. Niezależny zegar TIME-OUT do odmierzania czasu dla trenera. Dwie cyfry 12cm. 6. Po trzy kropki wskazujące ilość wykorzystanych czasów dla trenera 7. Strzałkę sygnalizującą zagrywkę w siatkówce 8. Automatyczny sygnał dźwiękowy - koniec części gry lub przekroczenie czasu 24sek 9. Ręczny sygnał dźwiękowy do sygnalizacji przerw w grze np. zmiana zawodnika 10. Możliwość wyświetlania czasu 24sek w koszykówce na zegarze TIME OUT 11. Możliwość pracy tablicy w trybie zegara czasu rzeczywistego (po zawodach) z opcjonalnym wyświetlaniem temperatury w hali Podłączenie tablicy: OMY 3*0,5mm OMY 3*0,5mm Podłączenie tablicy do urządzeń pomiarowych 24 sek: 1. Połączyć tablicę z pomiarem 24sek kablem energetycznym OMY 3*0,5mm (kolor w kolor) 2. Podłączyć tablicę wyników do sieci 230V 6. Zakup i dostawa ergometru wioślarskiego: - wymiary maksymalne: dł.244cm. x szer.63cm. x wys. 128 cm - zintegrowany uchwyt na telefon - wielofunkcyjny wyświetlacz pokazujący wyniki i rezultaty treningowe w czasie rzeczywistym - wyświetlacz LCD o przekątnej 7cali - 10 poziomów powietrznych oporu oraz 3 poziomy elektromagnetyczne - kolor czarny z żółtymi elementami - waga urządzenia: 61 kg - maksymalna waga użytkownika: 160 kg - możliwość połączenia urządzenia z system zarządzania/raportowania treningów znajdującym się w chmurze poprzez kody QR i urządzenia mobilne użytkowników - urządzenie produkowane w Unii Europejskiej - części i podzespoły wykonane w systemie metrycznym, serwis na terenie całej Polski - kompatybilność z pasami telemetrycznymi z technologią Bluetooth® Smart, ANT+ 7. Zakup i dostawa trenażera eliptycznego: - wymiary urządzenia: dł. 204 x szer. 70 x wys. 160 cm - eliptyczny ruch kończyn dolnych - ruchome rękojeści pozwalające na trening górnych partii mięśniowych - dodatkowe nieruchome uchwyty pionowe dla dłoni - minimum 25 poziomów obciążenia ustawianych elektronicznie - kolor popielato-srebrny - uchwyt na bidon - system oporu: elektromagnetyczny - waga urządzenia: minimum 150 kg - maksymalna waga użytkownika: min. 180 kg - ramy nośne o przekroju eliptycznym - sensory dotykowe do pomiaru tętna na ruchomych oraz nieruchomych rękojeściach - monitor LED z klawiaturą numeryczną - konsola i oprogramowanie w języku polskim - czytniki QR+NFC - Fast Track Control - dodatkowe przyciski sterowania obciążeniem na rękojeściach - konfiguracja ustawień fabrycznych komputera przez użytkownika - wyświetlacz prezentujący (w %) aktualny etap realizacji celu treningowego - minimum 11 programów treningowych: 1. program szybkiego startu; 2. Program z wyborem celu treningowego - Czas; 3. Program z wyborem celu treningowego - Dystans; 4. Program z wyborem celu treningowego - Kalorie; 5. Program sterowany tętnem (automatyczne sterowanie oporem urządzenia w celu utrzymania tętna na porządanym poziomie); 6-11. Programy predefiniowane - wyznaczanie poziomu wytrenowania osoby ćwiczącej (np. wskaźnik PI - Performance Index) - programowanie długości fazy wyciszenia organizmu COOL DOWN - raportowanie przebiegu zakończonego treningu podczas trwania fazy COOL DOWN - możliwość połączenia urządzenia z system zarządzania/raportowania treningów znajdującym się w chmurze poprzez kody QR i urządzenia mobilne użytkowników - urządzenie produkowane w Unii Europejskiej - części i podzespoły wykonane w systemie metrycznym, serwis na terenie całej Polski Przedstawione w SIWZ wskazania na urządzenia techniczne / materiały / znak towarowy z podaniem producenta oraz wskazania na normy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, należy traktować jako przykładowe. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione rozwiązania z zachowaniem odpowiednich, równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia. Zamawiający nie zapewnia miejsca do magazynowania materiałów budowlanych oraz elementów wyposażenia przed ich montażem. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody spowodowane przez niego przy realizacji niniejszej umowy oraz za wszelkie szkody spowodowane przez niego, przy usuwaniu wad w ramach gwarancji czy rękojmi, tak wobec Zamawiającego i osób trzecich. Teren budowy winien być i zabezpieczony przed dostępem osób trzecich. Prace właściwie oznakować zgodnie z przepisami BHP. Do wykonania zadania będą użyte materiały nie posiadające uszkodzeń. Za wypadki i szkody, które mogą powstać na placu budowy odpowiada wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie oferent – wykonawca. Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać rygorów wynikających z Prawa budowlanego. W czasie realizacji robót Wykonawca nie będzie utrudniał mieszkańcom i instytucjom dojazdu do posesji, będzie utrzymywał na swój koszt i ryzyko teren budowy oraz będzie usuwał wszelkie zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności: - roboty dekarskie; - roboty przy układaniu parkietu; w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności: - roboty dekarskie; - roboty przy układaniu parkietu; w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w § 11 wzoru umowy stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ. UWAGA: - Przed rozpoczęciem robót budowlanych należy przedstawić Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy; - Przez termin „zakończenie całości robót” należy rozumieć wykonanie robót, zgłoszenie ich do odbioru oraz ich odbiór bez zastrzeżeń, usterek i wad potwierdzony przez inspektora nadzoru wymienionego w umowie pomiędzy stronami. - Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. 2. Klauzula informacyjna przekazana w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, e-mail: umskier@um.skierniewice.pl kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych, powołanym przez Administratora: Inspektor Ochrony Danych, Urząd Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, e-mail: iod@um.skierniewice.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn: Wykonanie robót budowlanych: Część I. ,,Naprawa dachu” w ramach zadania inwestycyjnego ,,Remont hali sportowej przy ul. K. P. Tetmajera 7 w Skierniewicach z doposażeniem w sprzęt sportowy”. Część II. ,,Renowacja parkietu oraz naprawa ślepej podłogi” w ramach zadania inwestycyjnego inwestycyjnego ,,Remont hali sportowej przy ul. K. P. Tetmajera 7 w Skierniewicach z doposażeniem w sprzęt sportowy”. Część III. ,,Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sportowego” w ramach zadania inwestycyjnego ,,Remont hali sportowej przy ul. K. P. Tetmajera 7 w Skierniewicach z doposażeniem w sprzęt sportowy”., nr RZP.271.53.2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4.Wadium 4.1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: • w przypadku składania oferty na zadanie stanowiące część I zamówienia – w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych); • w przypadku składania oferty na zadanie stanowiące część II zamówienia – w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych); • w przypadku składania oferty na zadanie stanowiące część III zamówienia – w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), 4.2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 4.2.a. W pieniądzu przelewem na rachunek nr konta: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. Nr 81 1020 3352 0000 1402 0193 3969 z dopiskiem: • wadium dla zadania inwestycyjnego: Część I. ,,Naprawa dachu” w ramach zadania inwestycyjnego ,,Remont hali sportowej przy ul. K. P. Tetmajera 7 w Skierniewicach z doposażeniem w sprzęt sportowy”. • wadium dla zadania inwestycyjnego: Część II. ,,Renowacja parkietu oraz naprawa ślepej podłogi” w ramach zadania inwestycyjnego inwestycyjnego ,,Remont hali sportowej prz ul. K. P. Tetmajera 7 w Skierniewicach z doposażeniem w sprzęt sportowy”. • wadium dla zadania inwestycyjnego: Część III. ,,Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sportowego” w ramach zadania inwestycyjnego ,,Remont hali sportowej przy ul. K. P. Tetmajera 7 w Skierniewicach z doposażeniem w sprzęt sportowy”. 4.2.b. Poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 4.2.c. Gwarancji bankowej, 4.2.d. Gwarancji ubezpieczeniowej, 4.2.e. Poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 4.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert 4.3.a. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Miasta Skierniewice. 4.3.b. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które do terminu składania ofert włącznie, znajdzie się na koncie Zamawiającego. Chwilą wpłaty wadium jest chwila wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. 4.4. Wadium należy wnieść na okres związania ofertą. 4.5. Zamawiający będzie przechowywał wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym i jego zwrot nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. 4.6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4.7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium na zasadach opisanych w SIWZ zostanie odrzucona
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Ocena potwierdzenia spełniania warunku zostanie wstępnie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 4 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia. 1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu: a) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, c) zdolności technicznej lub zawodowej Ocena potwierdzenia spełniania warunku zostanie wstępnie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 3 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia. 1.2.a. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: Zamawiający uzna warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1b pkt 1ustawy Pzp, dotyczący posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie zgodne z załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (treść formularza oferty stanowi załącznik nr 1 do SIWZ) Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy wg wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ; Kosztorys ma jedynie charakter pomocniczy i informacyjny dla Zamawiającego i nie ma wpływu na zobowiązania wynikające z przyjęcia ceny ryczałtowej, ▪ Przyjmuje się, iż Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, jakie mają zostać wykonane i sposobem ich wykonania. Całość Robót winna być wykonana zgodnie z zamierzeniem i przeznaczeniem przedmiotu zamówienia, ▪ Ilości podane w części I i II są wielkościami informacyjnymi, wskazującymi jedynie orientacyjny zakres prac, które powinny być wykonane dla skompletowania danego elementu (roboty), za którą przysługuje wyliczone dalej wynagrodzenie ryczałtowe i nie mają znaczenia przy rozliczaniu wartości danego elementu (roboty) po jego wykonaniu, ▪ Niezależnie od wymienionego poprzednio przeznaczenia, ilości w części I i II zostały podane dla stworzenia wspólnych i porównywalnych wycen na potrzeby przetargu, krótkie opisy pozycji są podane tylko dla celów identyfikacyjnych i w żaden sposób nie modyfikują czy anulują szczegółowych opisów. 3. Wskazać części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę o ile podwykonawcy Ci są znani Wykonawcy na etapie składania ofert firm podwykonawców wg wzoru – załącznik nr 7 do SIWZ. UWAGA: W przypadku korzystania z podwykonawców, przed podpisaniem umowy z podwykonawcą Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wzór umowy z podwykonawcą do akceptacji. 4.Dowód wniesienia wadium – potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagania dotyczące wadium zawarte zostały w pkt III.4. niniejszej SIWZ. 5.Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie dokumentów, o których mowa poniżej: a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający będzie wymagał następujących dokumentów: b) wykaz co najmniej jednej roboty budowlanej podobnej z rodzaju do przedmiotu zamówienia wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, o wartości minimum: - w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część I zamówienia 30 000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100) brutto, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się remont lub wykonanie dachu na obiekcie kubaturowym o wartości minimum 30 000,00 zł brutto. - w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część II zamówienia 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy 00/100) brutto, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się remont lub wykonanie parkietu w obiekcie kubaturowym o wartości minimum 100 000,00 zł brutto. - w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część III zamówienia 50 000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100) brutto, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się zakup, dostawę i montaż wyposażenia sportowego o wartości minimum 50 000,00 zł brutto. Wykaz należy sporządzić wg załącznika nr 5 do SIWZ. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 8. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 Ustawy Pzp do oferty należy dołączyć dokumenty: ◦ Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 Ustawy Pzp, ◦ dokument dotyczący: - braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. dokumenty w/w muszą być złożone przez każdy podmiot, ◦ Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy, została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, ◦ Dokumenty wymienione w pkt: IV.1. SIWZ (oferta), IV.4. SIWZ (Dowód wniesienia wadium), podmioty składają wspólnie jako podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach