Przetargi.pl
"Prace remontowe w ZSCKR w Mieczysławowie"

ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. MACIEJA RATAJA W MIECZYSŁAWOWIE ogłasza przetarg

  • Adres: 99-314 Mieczysławów, 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. MACIEJA RATAJA W MIECZYSŁAWOWIE
    2
    99-314 Mieczysławów, woj. łódzkie
    REGON: 000097034
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mieczyslawow.edu.pl/bip/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Prace remontowe w ZSCKR w Mieczysławowie"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: „Prace remontowe w ZSCKR w Mieczysławowie”, w szczególności obejmuje realizację niżej wymienionych zadań:Cześć Nr 1:3.1.1. Zadanie Nr 1: Remont pomieszczeń pralni w budynku Internatu ZSCKR w MieczysławowieCześć Nr 2:3.1.2. Zadanie Nr 2: Remont pokoi w Internacie ZSCKR w Mieczysławowie (11 pokoi)Cześć Nr 3:3.1.3. Zadanie Nr 3: Rozbiórka budynku wolno stojącego ZSCKR w MieczysławowieCześć Nr 4:3.1.4. Zadanie Nr 4: Wykonanie prac montażowych w pomieszczeniu warsztatu w ZSCKR w MieczysławowieW zakres prac w zależności od zadania, wchodzi w szczególności: 1. wykonanie rozbiórek ścianek działowych wewnętrznych,2. wymurowanie nowych ścianek działowych w budynku 3. wymiana drzwi wewnętrznych,4. wykonanie nowych tynków,5. malowanie pomieszczeń,6. wymiana, wykonanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniach,7. dostarczenie wszelkich materiałów – nowych - niezbędnych do prawidłowego wykonania zadań,8. wywóz gruzu, odpadów zgodnie z przepisami obowiązujących ustaw itp. 3.2. Planowana inwestycja znajduje się na w Mieczysławowie w ZSCKR.3.3. Zakres prac zadania ujęty jest przedmiarach robót, który stanowi materiał pomocniczy dla Wykonawców w celu ustalenia ceny oferty. 3.4. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:3.4.1. Prace powinny zostać wykonane zgodnie z sztuką budowlaną. Oferta musi uwzględniać koszty związane z organizacją terenu budowy, obsługą geodezyjną budowy – o ile konieczna, zapewnieniem kierowania pracami bezpośrednio w przedmiotowych branżach, uwzględniać zakup, dostawę i zabudowę wszystkich niezbędnych materiałów, wykonanie sprawdzeń i badań, wykonanie wszystkich sprawdzeń i prób oraz zgromadzenie wymaganych przepisami prawa dokumentów. Obowiązkiem Wykonawcy będzie skompletowanie potrzebnych dokumentów i dopełnienie wszelkich procedur. 3.4.2. Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w przedmiarach. Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej po wcześniejszym zgłoszeniu. 3.4.3. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca. 3.5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45214200-2 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45442100-8 Roboty malarskie45443000-4 Roboty elewacyjne 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45315300-1 Instalacje zasilania elektrycznego 45330000 – 9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne45450000 – 6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie:5.1.1. Część Nr 1: maksymalnie 90 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.5.1.2. Część Nr 2: maksymalnie 90 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.5.1.3. Część Nr 3: maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.5.1.4. Część Nr 4: maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.5.2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego. 5.3. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert. 5.4. Zamawiający informuje, iż okres rękojmi jest zgodny z okresem udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia – na daną Część, na którą wykonawca składa ofertę.3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: „Prace remontowe w ZSCKR w Mieczysławowie”, w szczególności obejmuje realizację niżej wymienionych zadań:Cześć Nr 1:3.1.1. Zadanie Nr 1: Remont pomieszczeń pralni w budynku Internatu ZSCKR w MieczysławowieCześć Nr 2:3.1.2. Zadanie Nr 2: Remont pokoi w Internacie ZSCKR w Mieczysławowie (11 pokoi)Cześć Nr 3:3.1.3. Zadanie Nr 3: Rozbiórka budynku wolno stojącego ZSCKR w MieczysławowieCześć Nr 4:3.1.4. Zadanie Nr 4: Wykonanie prac montażowych w pomieszczeniu warsztatu w ZSCKR w MieczysławowieW zakres prac w zależności od zadania, wchodzi w szczególności: 1. wykonanie rozbiórek ścianek działowych wewnętrznych,2. wymurowanie nowych ścianek działowych w budynku 3. wymiana drzwi wewnętrznych,4. wykonanie nowych tynków,5. malowanie pomieszczeń,6. wymiana, wykonanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniach,7. dostarczenie wszelkich materiałów – nowych - niezbędnych do prawidłowego wykonania zadań,8. wywóz gruzu, odpadów zgodnie z przepisami obowiązujących ustaw itp. 3.2. Planowana inwestycja znajduje się na w Mieczysławowie w ZSCKR.3.3. Zakres prac zadania ujęty jest przedmiarach robót, który stanowi materiał pomocniczy dla Wykonawców w celu ustalenia ceny oferty. 3.4. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:3.4.1. Prace powinny zostać wykonane zgodnie z sztuką budowlaną. Oferta musi uwzględniać koszty związane z organizacją terenu budowy, obsługą geodezyjną budowy – o ile konieczna, zapewnieniem kierowania pracami bezpośrednio w przedmiotowych branżach, uwzględniać zakup, dostawę i zabudowę wszystkich niezbędnych materiałów, wykonanie sprawdzeń i badań, wykonanie wszystkich sprawdzeń i prób oraz zgromadzenie wymaganych przepisami prawa dokumentów. Obowiązkiem Wykonawcy będzie skompletowanie potrzebnych dokumentów i dopełnienie wszelkich procedur. 3.4.2. Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w przedmiarach. Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej po wcześniejszym zgłoszeniu. 3.4.3. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca. 3.5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45214200-2 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45442100-8 Roboty malarskie45443000-4 Roboty elewacyjne 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45315300-1 Instalacje zasilania elektrycznego 45330000–9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne45450000–6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA, GWARANCJA5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie:5.1.1. Część Nr 1: maksymalnie 90 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.5.1.2. Część Nr 2: maksymalnie 90 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.5.1.3. Część Nr 3: maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.5.1.4. Część Nr 4: maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.5.2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego. 5.3. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert. 5.4. Zamawiający informuje, iż okres rękojmi jest zgodny z okresem udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia – na daną Część, na którą wykonawca składa ofertę.2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: „Prace remontowe w ZSCKR w Mieczysławowie”, w szczególności obejmuje realizację niżej wymienionych zadań:Cześć Nr 1:2.1.1. Zadanie Nr 1: Remont pomieszczeń pralni w budynku Internatu ZSCKR w MieczysławowieCześć Nr 2:2.1.2. Zadanie Nr 2: Remont pokoi w Internacie ZSCKR w Mieczysławowie (11 pokoi)Cześć Nr 3:2.1.3. Zadanie Nr 3: Rozbiórka budynku wolno stojącego ZSCKR w MieczysławowieCześć Nr 4:2.1.4. Zadanie Nr 4: Wykonanie prac montażowych w pomieszczeniu warsztatu w ZSCKR w MieczysławowieW zakres prac w zależności od zadania, wchodzi w szczególności: 1. wykonanie rozbiórek ścianek działowych wewnętrznych,2. wymurowanie nowych ścianek działowych w budynku 3. wymiana drzwi wewnętrznych,4. wykonanie nowych tynków,5. malowanie pomieszczeń,6. wymiana, wykonanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniach,7. dostarczenie wszelkich materiałów – nowych - niezbędnych do prawidłowego wykonania zadań,8. wywóz gruzu, odpadów zgodnie z przepisami obowiązujących ustaw itp. 2.2. Planowana inwestycja znajduje się na w Mieczysławowie w ZSCKR.2.3. Zakres prac zadania ujęty jest przedmiarach robót, który stanowi materiał pomocniczy dla Wykonawców w celu ustalenia ceny oferty. 2.4. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:2.4.1. Prace powinny zostać wykonane zgodnie z sztuką budowlaną. Oferta musi uwzględniać koszty związane z organizacją terenu budowy, obsługą geodezyjną budowy – o ile konieczna, zapewnieniem kierowania pracami bezpośrednio w przedmiotowych branżach, uwzględniać zakup, dostawę i zabudowę wszystkich niezbędnych materiałów, wykonanie sprawdzeń i badań, wykonanie wszystkich sprawdzeń i prób oraz zgromadzenie wymaganych przepisami prawa dokumentów. Obowiązkiem Wykonawcy będzie skompletowanie potrzebnych dokumentów i dopełnienie wszelkich procedur. 2.4.2. Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w przedmiarach. Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej po wcześniejszym zgłoszeniu. 2.4.3. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca. 2.5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45450000–6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA, GWARANCJA5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie:5.1.1. Część Nr 1: maksymalnie 90 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.5.1.2. Część Nr 2: maksymalnie 90 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.5.1.3. Część Nr 3: maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.5.1.4. Część Nr 4: maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.5.2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego. 5.3. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert. 5.4. Zamawiający informuje, iż okres rękojmi jest zgodny z okresem udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia – na daną Część, na którą wykonawca składa ofertę.2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: „Prace remontowe w ZSCKR w Mieczysławowie”, w szczególności obejmuje realizację niżej wymienionych zadań:Cześć Nr 1:2.1.1. Zadanie Nr 1: Remont pomieszczeń pralni w budynku Internatu ZSCKR w MieczysławowieCześć Nr 2:2.1.2. Zadanie Nr 2: Remont pokoi w Internacie ZSCKR w Mieczysławowie (11 pokoi)Cześć Nr 3:2.1.3. Zadanie Nr 3: Rozbiórka budynku wolno stojącego ZSCKR w MieczysławowieCześć Nr 4:2.1.4. Zadanie Nr 4: Wykonanie prac montażowych w pomieszczeniu warsztatu w ZSCKR w MieczysławowieW zakres prac w zależności od zadania, wchodzi w szczególności: 1. wykonanie rozbiórek ścianek działowych wewnętrznych,2. wymurowanie nowych ścianek działowych w budynku 3. wymiana drzwi wewnętrznych,4. wykonanie nowych tynków,5. malowanie pomieszczeń,6. wymiana, wykonanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniach,7. dostarczenie wszelkich materiałów – nowych - niezbędnych do prawidłowego wykonania zadań,8. wywóz gruzu, odpadów zgodnie z przepisami obowiązujących ustaw itp. 2.2. Planowana inwestycja znajduje się na w Mieczysławowie w ZSCKR.2.3. Zakres prac zadania ujęty jest przedmiarach robót, który stanowi materiał pomocniczy dla Wykonawców w celu ustalenia ceny oferty. 2.4. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:2.4.1. Prace powinny zostać wykonane zgodnie z sztuką budowlaną. Oferta musi uwzględniać koszty związane z organizacją terenu budowy, obsługą geodezyjną budowy – o ile konieczna, zapewnieniem kierowania pracami bezpośrednio w przedmiotowych branżach, uwzględniać zakup, dostawę i zabudowę wszystkich niezbędnych materiałów, wykonanie sprawdzeń i badań, wykonanie wszystkich sprawdzeń i prób oraz zgromadzenie wymaganych przepisami prawa dokumentów. Obowiązkiem Wykonawcy będzie skompletowanie potrzebnych dokumentów i dopełnienie wszelkich procedur. 2.4.2. Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w przedmiarach. Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej po wcześniejszym zgłoszeniu. 2.4.3. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca. 2.5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45214200-2 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45442100-8 Roboty malarskie45443000-4 Roboty elewacyjne 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45315300-1 Instalacje zasilania elektrycznego 45450000–6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA, GWARANCJA5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie:5.1.1. Część Nr 1: maksymalnie 90 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.5.1.2. Część Nr 2: maksymalnie 90 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.5.1.3. Część Nr 3: maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.5.1.4. Część Nr 4: maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni.5.2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego. 5.3. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert. 5.4. Zamawiający informuje, iż okres rękojmi jest zgodny z okresem udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia – na daną Część, na którą wykonawca składa ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu opisane w SWZ.6.1.1. Zamawiający w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.6.1.2. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.6.1.3. Zamawiający w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.6.1.4. Zamawiający w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej precyzuje następujące wymagania: Wykonawca wykaże spełnienie warunku, odrębnie dla każdej części zamówienia, jeśli:6.1.4.1. w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną w ramach jednej umowy polegającą na wykonaniu remontu i / lub przebudowy i / lub modernizacji budynku/pomieszczeń użyteczności publicznej o wartości nie niższej niż 85 000,00 PLN brutto wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – dotyczy odrębnie części Nr 1, Nr 2, Nr 36.1.4.2. w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną w ramach jednej umowy polegającą na wykonaniu remontu i / lub przebudowy i / lub modernizacji budynku/pomieszczeń o wartości nie niższej niż 40 000,00 PLN brutto wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – dotyczy części Nr 4orazdla Części Nr 1, Nr 2, Nr 3, Nr 4:6.1.4.3. będzie dysponował jedną osobą tj. kierownikiem budowy - robót budowlanych posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi niezbędnymi do realizacji przedmiotowego zamówienia, w tym w szczególności w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, posiadającym minimum 2 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy liczone, od dnia uzyskania uprawnień.Zamawiający dopuszcza, w przypadku składania oferty na więcej niż 1 część zamówienia aby Wykonawca wykazał 1 osobę kierownika budowy / robót (tą samą) na wszystkie części zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach