Przetargi.pl
„Remont pokoi i łazienek w internacie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Macieja Rataja w Mieczysławowie”

ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. MACIEJA RATAJA W MIECZYSŁAWOWIE ogłasza przetarg

  • Adres: 99-314 Mieczysławów, 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. MACIEJA RATAJA W MIECZYSŁAWOWIE
    2
    99-314 Mieczysławów, woj. łódzkie
    REGON: 000097034
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiającypaństwowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont pokoi i łazienek w internacie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Macieja Rataja w Mieczysławowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: „Remont pokoi i łazienek w internacie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Macieja Rataja w Mieczysławowie”, w szczególności obejmuje:3.1.1. wykonanie przesunięcia drzwi wewnętrznych – wykucie otworu, montaż nadproża drzwiowego oraz zamurowanie otworu po starych drzwiach, 3.1.2. wymurowanie nowych ścianek działowych w budynku w celu wydzielenia pomieszczeń łazienki z pokoju (dostosowanie pomieszczeń do lepszego standardu),3.1.3. montaż nowych drzwi wewnętrznych,3.1.4. wykonanie nowych tynków i gładzi na nowych ścianach,3.1.5. malowanie pomieszczeń,3.1.6. montaż glazury na ścianach pomieszczenia łazienek,3.1.7. ułożenie na posadzce płytek terakotowych w łazienkach oraz paneli w pokojach,3.1.8. montaż nowych parapetów wewnętrznych,3.1.9. montaż (remont) instalacji wod-kan. w budynku,3.1.10. montaż (remont) instalacji elektrycznej w budynku.3.1. Planowana inwestycja znajduje się na działce nr ew. 258/1 w Mieczysławowie 2.3.2. Roboty będą prowadzone w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową dla przedmiotowego zadania. 3.3. Zakres prac zadania ujęty jest w: dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik do SWZ. Udostępniony przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy dla Wykonawców. Prace powinny zostać wykonane, w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową i dokumentami zamówienia.3.4. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:3.4.1. Prace powinny zostać wykonane zgodnie z sztuką budowlaną. Oferta musi uwzględniać koszty związane z organizacją terenu budowy, obsługą geodezyjną budowy – o ile konieczna, zapewnieniem kierowania pracami bezpośrednio w przedmiotowych branżach, uwzględniać zakup, dostawę i zabudowę wszystkich niezbędnych materiałów, wykonanie sprawdzeń i badań, wykonanie wszystkich sprawdzeń i prób oraz zgromadzenie wymaganych przepisami prawa dokumentów. Obowiązkiem Wykonawcy będzie skompletowanie potrzebnych dokumentów i dopełnienie wszelkich procedur. 3.4.2. Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w projekcie. Przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. Nakłady w nim podane należy zweryfikować z projektem. Obowiązek ten spoczywa na Wykonawcach. Zaleca się aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej i dokładnie zapoznał się zakresem zamówienia. 3.4.3. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca. 3.5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 45111300 - 1 Roboty rozbiórkowe 45214200 - 2 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45442100 - 8 Roboty malarskie45453000 - 7 Roboty remontowe i renowacyjne 45315300 - 1 Instalacje zasilania elektrycznego 45330000 – 9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne45450000 – 6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA, GWARANCJA5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 75 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 15 dni. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego. 5.2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert. 5.3. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu rękojmi na przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach