Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH

Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łomży ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Szosa Zambrowska 1/19
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 216-62-15 , fax. 86 2163063
  • Data zamieszczenia: 2014-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łomży
    ul. Szosa Zambrowska 1/19 1/19
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 86 216-62-15, fax. 86 2163063
    REGON: 45019268900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pogotowie.lomza.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie art. 10 ust.1, oraz art. 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity. Dz. U z 2013, poz. 907 z późniejszymi zmianami) .Wartość postępowania jest mniejsza od kwoty określonej w art.4 pkt. 8 uPzp, nie przekracza wyrażonej w złotych wartości 30 000 euro przy ustalonym kursie euro 4, 2249 zł. Dokument Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia sporządzono stosując przepisy przewidziane dla zamówienia którego wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. 2. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Łomży. Zamówienie oznaczone jest znakiem: 8-BGB-2014. Wykonawcy zobowiązani są do powoływania się na wyżej podane oznaczenie we wszystkich kontaktach z Zamawiającym. 3. Przedmiotem zamówienia jest: 1) -wykonanie robót budowlanych -na aktualnie kontynuowanej budowie w Grajewie siedziby Pogotowia Ratunkowego Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego SPOZ w Łomży, zlokalizowanej na działce Nr 2031-94 w Grajewie, ul. Wojska Polskiego, realizowanej na podstawie decyzji Starostwa Powiatowego w Grajewie nr 23-2012 z dnia 23.02.2012 r. oraz decyzji Starostwa Powiatowego w Grajewie nr 66-2013 z dnia10.05.2013 roku w sprawie pozwolenia na budowę budynku Stacji Pogotowia Ratunkowego wraz z infrastrukturą niezbędną do funkcjonowania obiektu . Wykonanie robót budowlanych będzie realizowane na podstawie decyzji Starostwa Powiatowego w Grajewie nr 116-2014 z dnia 07.07.2014. 2) budowa siedziby Pogotowia Ratunkowego w Grajewie realizowana jest na podstawie rozstrzygniętego postępowania przetargowego nr. 6-BG-2013, Numer ogłoszenia: 125849 - 2013; data zamieszczenia na portalu Biuletynu Urzędu Zamówień Publicznych: 27.06.2013. Na stronie internetowej zamawiającego jest dostępna dokumentacja projektowa w wersji elektronicznej dotycząca realizowanej inwestycji , nr postępowania 6-BG-2013, 3) dokumentacja projektowa dotycząca przedmiotu zamówienia udostępniona jest w wersji elektronicznej na stronie internetowej zamawiającego w postępowaniu oznaczonym znakiem: 8-BGB-2014 , jest projektem zmian do projektu zamiennego architektonicznego i konstrukcyjno-budowlanego budynku Stacji Pogotowia Ratunkowego w Grajewie. 4) wykonanie robót budowlanych- opisanych w Projekcie zmian do projektu zamiennego, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót obejmującej, i niniejszego opisu przedmiotu zamówienia : a) układanie podsufitki , b) montaż przemysłowej bramy segmentowej z wkładką termoizolacyjną , z furtką, z napędem mechanicznym ręcznym , c) wymiana okna na okno o innych wymiarach, wstawienie parapetu wewnętrznego i zewnętrznego. 5) zamawiający wymaga by wykonawca realizując roboty montażowe, obróbki blacharskie i malarskie wykonał je w kolorystyce zgodnej z robotami już zakończonymi.4. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych. Wskazanie na znak firmowy w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia określa minimalne wymagania co do parametrów technicznych poszczególnych składników zamówienia oraz gwarancji jakości. Dobrane urządzenia lub materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje zgodnie z art. 29 ustawy, jako określenie parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą podania dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, dopuszczając do zastosowania (zaproponowania) innych odpowiedników rynkowych (równoważnych), z zastrzeżeniem jednak, że nie będą one gorsze jakościowo od wskazanych przez Zamawiającego, zagwarantują uzyskanie tych samych (lub lepszych) parametrów technicznych oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania.1) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.2) Zastosowane materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w art.10 ustawy prawo budowlane oraz rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać numer i nazwę postępowania. 2. Oferta Wykonawcy na WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH musi być zabezpieczona wadium w wysokości 700,00 PLN (siedemset PLN) 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, nr konta: 25 2490 0005 0000 4530 6948 7425 w Alior Bank Wadium wniesione w pieniądzu powinno być wniesione przed terminem otwarcia ofert, a za termin wniesienia przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego do dnia 23.07 .2014 r. do godz. 14.00 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający uzna późniejszy termin wpłaty wadium w przypadku załączenia do formularza ofertowego Wykonawcy oryginału dowodu wpłaty na konto Zamawiającego b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 2) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz: poręczenia bankowego, lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach, o których mowa w pkt 1 lit. e) należy złożyć w formie oryginału. a) z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska),b) gwarancja (poręczenie) musi określać kwotę wadium oraz termin ważności gwarancji (poręczenia) oraz winno z niej wynikać, że Gwarant ( Poręczyciel) działając na zlecenie Wykonawcy gwarantuje nieodwołalnie i bezwarunkowo zapłatę kwoty wadium zgodnie z warunkami przystąpienia do postępowania zapisanymi w SIWZ, do której zwrotu Wykonawca traci prawo w przypadku n/w okoliczności:-Wykonawca odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,-Wykonawca na wezwanie Zamawiającego wynikające z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie uzupełnił oświadczeń lub dokumentów i pełnomocnictw, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,-zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3) jeżeli zostanie przedłużony termin związania ofertą należy przedłużyć termin ważności wadium lub wnieść wadium ponownie na zasadach określonych w art. 85 ust. 4 uPzp, w celu uzyskania dalszego uczestnictwa w postępowaniu zamówienia publicznego.3. Zwrot wadium .1) zwrot wadium nastąpi niezwłocznie : a) wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.2, b) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, c) po podpisaniu umowy z Wykonawcą którego oferta została wybrana, d) jeżeli upłynął termin związania ofertą, e) jeżeli Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2) jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4. Zatrzymanie wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pogotowie.lomza.pl (w zakładce -zamówienia publiczne uPzp)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach