Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych związanych z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej i pompy ciepła na terenie Szpitala Wojewódzkiego w Łomży realizowanych w ramach projektu WND-RPPD.05.01.00-20-0555/19 pn. „Wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Łomży” Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V. Gospodarka niskoemisyjna Działanie 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii

Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 18-404 Łomża, Al. Piłsudskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 864 733 610 , fax. 864 733 210
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
    Al. Piłsudskiego 11
    18-404 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 864 733 610, fax. 864 733 210
    REGON: 45066502400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-lomza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych związanych z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej i pompy ciepła na terenie Szpitala Wojewódzkiego w Łomży realizowanych w ramach projektu WND-RPPD.05.01.00-20-0555/19 pn. „Wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Łomży” Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V. Gospodarka niskoemisyjna Działanie 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlano-instalacyjnych związanych z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej i pompy ciepła na terenie Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, Al. Piłsudskiego 11, 18-404 Łomża realizowanego w ramach projektu WND-RPPD.05.01.00-20-0555/19 pn: „Wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Łomży”. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V. Gospodarka niskoemisyjna Działanie 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii Zakres zadania obejmuje wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł energii na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Łomży polegających na montażu 5 sztuk oddzielnych instalacji fotowoltaicznych na budynkach Szpitala, Zwierzętarni-Oddział Dziennego Pobytu, Stacji Trafo, Kotłowni ze spalarnią, Magazynie intendenta, Warsztatach i Magazynach (na każdym budynku po 39,68 kWp) oraz montażu powietrznej pompy ciepła o mocy 217 kW przy budynku Kotłowni ze spalarnią na działkach o nr. ew. 12191/3 i 12066/12. 1.1. Zamówienie podzielone na jest na dwie części, zwane dalej Pakietami: Pakiet 1 – Instalacja paneli fotowoltaicznych Pakiet 2 – Instalacja pompy ciepła 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: 1) Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 7 do SIWZ 2) Dokumentacji projektowej ( projekt budowalny , projekty wykonawcze, STWIOR ) – Załącznik nr 8 do SIWZ 3) Harmonogramie rzeczowo-finansowym realizacji przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 9 do SIWZ 4) Decyzja pozwolenia na budowę nr 211/19 z dnia 09.08.2019 roku obejmująca wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł energii na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Łomży polegających na montażu 5 sztuk oddzielnych instalacji fotowoltaicznych na budynkach Szpitala; Zwierzętarni — Oddział Dziennego Pobytu - kategoria XI, Stacji Trafo — kategoria XVIII, Kotłowni ze spalarnią - kategoria XVIII, Magazynie Intendenta — kategoria XI, Warsztatach i Magazynach — kategoria XI (na każdym budynku po 39,68 kWp) oraz montażu powietrznej pompy ciepła o mocy 217 kW przy budynku Kotłowni ze spalarnią na działkach o nr ew. 12191/3 i 12066/12-załącznik nr 10 do SIWZ 3. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści SIWZ, w szczególności dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Wszystkie wskazane w dokumentacji projektowej oznaczenia indywiduujące opisywane materiały, urządzenia, technologie lub rozwiązania techniczne w szczególności znaki towarowe, patenty, nazwy producentów, oznaczenia modeli produktów lub urządzeń zawarte w opisach jak i na rysunkach mają charakter przykładowy niewiążący. W każdym przypadku występowania w tekście projektu lub rysunku, opisie rysunku takiego oznaczenia indywiduującego przyjąć należy w sposób dorozumiany, że występuje on każdorazowo wraz ze zwrotem „lub równoważny”. Rozumieć przez to należy, że dopuszcza się zastosowanie rozwiązań, urządzeń, materiałów, technologii równoważnych o nie gorszych niż opisane w dokumentacji projektowej parametrów technicznych spełniających obowiązujące przepisy prawa, normy a także atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania. 4. Istotne dla Zamawiającego cechy i parametry oferowanych materiałów i urządzeń to takie, które pozwolą zachować wszystkim instalacjom, urządzeniom parametry i cechy pozwalające przede wszystkim na prawidłową współpracę z innymi instalacjami i/ lub urządzeniami, osiągniecie zakładanej produkcji energii elektrycznej i cieplnej w sposób założony przez projektanta oraz pozwalający przy tym uzyskać parametry nie gorsze od założonych w SIWZ w tym : a) produkcja energii elektrycznej z instalacji fotowoltaicznych na poziomie min. 175,906 MWhe/rok b) produkcja energii cieplnej z instalacji pompy ciepła na poziome min. 765 035 kWh c) szacowany roczny spadek emisji gazów cieplarnianych (tony równoważnika CO2) na poziomie min. 148,17 ton w tym : - instalacja fotowoltaiczna – min.142,84 MgCO2 - instalacja pompy ciepła – min. 5,333MgCO2 5. Przedmiot zamówienia obejmuje instalację paneli fotowoltaicznych (zgodnie zapracowaną dokumentacją projektową i wydaną decyzją pozwolenia na budowę), na dachach budynków na konstrukcjach wsporczych, w tym: - Budynek Kotłowni ze spalarnią panel o mocy min 320 Wp łączna ilość min. 124 szt , o mocy zainstalowanej 39,68 kWp cała instalacja. - Budynek Stacji trafo panel o mocy min. 320 Wp łączna ilość min. 124 szt , o mocy zainstalowanej 39,68 kWp. cała instalacja. - Budynek Zwierzętarni-Oddział Dziennego Pobytu panel o mocy min.320 Wp łączna ilość min. 124 szt , o mocy zainstalowanej 39,68 kWp. cała instalacja. - Budynek Magazynie intendenta panel o mocy mi.320 Wp łączna ilość min. 124 szt , o mocy zainstalowanej 39,68 kWp. cała instalacja. -Budynek Warsztatów panel o mocy min 320 łączna ilość min. 124 szt , o mocy zainstalowanej 39,68 kWp. cała instalacja. Łączna moc instalacji fotowoltaicznej – min 198,4 kWp 6. Zamawiający informuje, że wymaga zainstalowania powietrznej pompy ciepła o mocy grzewczej min. 217 kW w punkcie pracy A7W45 według EN14511 7. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlano – instalacyjnych, wykonujących takie czynności jak: montaż instalacji fotowoltaicznych i pompy ciepła – przez cały okres realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: PAKIET 1 - 6.000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy złotych 00/100) PAKIET 2 - 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące złotych 00/100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. Bank PKO BP nr 61 1020 1332 0000 1002 1215 6883 5. Wadium wniesione w pieniądzu musi być opisane w sposób umożliwiający jego identyfikację, poprzez podanie nr sprawy: ZT-SZP-226/01/23/2020 oraz oznaczenie Pakietu. 6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 4 powyżej, przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny terminu składania ofert). 7. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz, oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie w kancelarii Zamawiającego przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny terminu składania ofert). 8. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz, z treści dokumentu gwarancji/poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia Zamawiającemu każdej kwoty do łącznej maksymalnej wysokości kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie zapłaty, podpisane przez osobę upoważnioną oraz zawierające oświadczenie o podstawie do zatrzymania wadium zgodnie z art 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 9. Zamawiający zaleca, aby kopia dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium została dołączona do oferty. 10. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy PZP. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Formularz ofertowy przygotowany zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 4) Zobowiązanie podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca (jeżeli dotyczy), 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP, Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach