Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych ramach zadania inwestycyjnego pn. : „Dostawa i montaż instalacji solarnych w budynkach mieszkalnych na terenie gminy Rędziny” – wg formuły : zaprojektuj i zbuduj

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 42-242 Rędziny, ul. Wolności
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 279 014 , fax. 343 279 085
  • Data zamieszczenia: 2020-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Wolności 87
    42-242 Rędziny, woj. śląskie
    tel. 343 279 014, fax. 343 279 085
    REGON: 15139816100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.redziny.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych ramach zadania inwestycyjnego pn. : „Dostawa i montaż instalacji solarnych w budynkach mieszkalnych na terenie gminy Rędziny” – wg formuły : zaprojektuj i zbuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych ramach zadania inwestycyjnego pn. : „Dostawa i montaż instalacji solarnych w budynkach mieszkalnych na terenie gminy Rędziny” – wg formuły : zaprojektuj i zbuduj. Zakres zamówienia obejmuje: a/ Wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej (w ilości 92 kpl oddzielnych projektów) dla montażu 92 kpl. instalacji solarnych (kolektorów słonecznych) na potrzeby budynków mieszkalnych jednorodzinnych na obszarze Gminy Rędziny oraz uzyskanie wszelkich wymaganych zgodnie z prawem polskim uzgodnień, opinii i decyzji; b/ Wykonanie wszystkich robót budowlanych i instalacyjnych wg opracowanych projektów, polegających na dostawie i montażu 92 kpl. kompletów instalacji solarnych (kolektorów słonecznych) na potrzeby budynków mieszkalnych i podłączeniem do istniejącej instalacji wody zimnej, c.w.u. - celem współpracy z układem solarnym wraz z udzieleniem gwarancji na wykonane roboty i dostarczone i zamontowane materiały; c/ Rozruch technologiczny instalacji solarnych – poprzez przeprowadzenie wymaganych prób i badań przed uzyskaniem odbiorów robót, przygotowanie dokumentów związanych z przekazaniem do użytkowania wybudowanych instalacji solarnych oraz udzielenie instrukcji użytkownikom instalacji solarnych w celu prawidłowego ich użytkowania; d/ wykonanie dokumentacji powykonawczych po wykonaniu robót instalacyjnych (92 kpl); e/ serwisowanie instalacji solarnych – przez okres trwałości projektu i udzielonej gwarancji; f/ wykonanie corocznych raportów z efektu ekologiczno-energetycznego. Instalacja solarna ma na celu wspomaganie uzyskania ciepłej wody użytkowej (c.w.u.). Zamawiający nie dopuszcza instalacji Zestawu solarnego na budynkach mieszkalnych, na których dach budynku mieszkalnego pokryty jest materiałem zawierającym azbest. Wszystkie instalacje montowane są dla potrzeb budynków mieszkalnych, których powierzchnia nie przekracza 300 m2 na terenie Gminy Rędziny. Obiekty mieszkalne należące do osób prywatnych, które objęte są przedmiotem zamówienia to przede wszystkim budynki jednorodzinne, jedno- lub dwukondygnacyjne. W obiektach tych przygotowanie c.w.u. odbywa się z wykorzystaniem indywidualnych źródeł ciepła. Potrzebna do tego celu energia pozyskiwana jest głównie z węgla kamiennego, drewna, gazu ziemnego lub energii elektrycznej. Montaż urządzeń zewnętrznych odbywać się będzie na dachu budynku mieszkalnego lub innego i na gruncie. Wszystkie elementy projektu zostaną zainstalowane na gruncie i na budynkach stanowiących własność osób fizycznych, do których Gmina posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele projektu na podstawie: • umowy wstępnej zawartej z Gminą Rędziny; • deklaracji osobistej; • ankiety osobistej. Wszelkie uzgodnienia dotyczące zaprojektowanej instalacji przed przedstawieniem ich zamawiającemu muszą zostać skosztorysowane i uzgodnione z właścicielem nieruchomości i potwierdzone protokołem uzgodnień lub oświadczeniem właściciela o wyrażeniu zgody na przedstawione rozwiązanie techniczne. Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji listy lokalizacji instalacji. Rodzaj instalacji i łączna liczba instalacji w poszczególnych zestawach może ulec zmianie – w tym przypadku Wykonawca otrzyma wynagrodzenie odpowiednie do ilości wykonanych i zaprojektowanych zestawów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261215-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta składana na wykonanie zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w: • pieniądzu; • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 110). 3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem składania ofert – t.j. 3 luty 2020r godz. 9:00 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO BP SA II/O Częstochowa Nr rachunku: 95 1020 1664 0000 3202 0028 4604 z dopiskiem: Wadium – „Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych ramach zadania inwestycyjnego pn. : Dostawa i montaż instalacji solarnych w budynkach mieszkalnych na terenie gminy Rędziny” – wg formuły : zaprojektuj i zbuduj. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty, lub jako oddzielny dokument. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 7. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: • Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. • Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). • Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. • Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w siwz, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem do SIWZ. • Dowód wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach