Przetargi.pl
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej wraz z remontem poszycia dachu i obróbkami blacharskimi magazynu nr 31 na terenie Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Sabinowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (34) 34-77-000, (34) 34-77-100, , fax. (34) 34-77-104
  • Data zamieszczenia: 2020-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Sabinowska 62/64
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. (34) 34-77-000, (34) 34-77-100, , fax. (34) 34-77-104
    REGON: 15012365700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cspsp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielna państwowa jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji fotowoltaicznej wraz z remontem poszycia dachu i obróbkami blacharskimi magazynu nr 31 na terenie Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku magazynu nr 31 na terenie Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej po uprzednim wykonaniu remontu poszycia dachu i obróbek blacharskich. Budynek objęty remontem i montażem instalacji fotowoltaicznej zlokalizowany jest na terenie Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie przy ul. Sabinowskiej 62/64. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.1 do siwz „opis przedmiotu zamówienia”, Załącznik nr 1.2 do siwz stanowiący „Dokumentację projektową” oraz Załącznik nr 1.3 do siwz „Przedmiar”. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami a w szczególności:1)niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz jej załącznikami; 2)przepisami prawa budowlanego; 3)przepisami BHP; 4)sztuką budowlaną; 5)ze złożoną ofertą; 6) technologią określoną w siwz; 7) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej; 8)z obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi; 9)obowiązującymi standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa; 10)zawartą umową. Mając na uwadze fakt, iż Zamawiająca przewidziała rozliczenie ryczałtowe, Wykonawca przed sporządzeniem oferty posiada możliwość dokonania wizji lokalnej jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty oraz w celu zapoznania się ze stanem technicznym obiektu, którego dotyczy udzielane zamówienie, a także zdobycia na swoja własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wykonawca winien potwierdzić ten fakt stosownym oświadczeniem o dokonaniu wizji. Termin wizji lokalnej należy uzgadniać pod numerem telefonu: 34 34 77 609. Wizji można dokonać do dnia poprzedzającego termin składania ofert. Elementy robót nieuwzględnionych i niewycenionych, a wynikających wprost z dokumentacji przetargowej (SIWZ z załącznikami) zostaną uznane za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. W związku z powyższym zalecane jest bardzo wnikliwie przeanalizowanie dokumentacji, jak i warunków panujących na terenie inwestycji. Skutki jakichkolwiek błędów przy wycenie obciążają Wykonawcę zamówienia, zatem musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Wykonawca winien udzielić Zamawiającemu min. 60 (sześćdziesiąt miesięcy) miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane – kryterium oceniane. Maksymalny punktowany okres gwarancji wynosi 180 miesięcy. Zaoferowanie okresu gwarancji dłuższego niż 180 m-ce nie będzie powodowało przyznania większej liczby punktów. W takim przypadku przyznana zostanie maksymalna przewidziana liczba punktów w tym kryterium. Gwarancja biegnie od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru wykonanych robót. W przypadku gwarancji producenta na użyte panele fotowoltaiczne przewidującej okres gwarancji dłuższy niż okres gwarancji jednolitej Wykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się wykonywać uprawnienia gwarancyjne wobec producenta. W przypadku braku możliwości wykonywania powyższych uprawnień z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, Wykonawca przekaże dokumentację gwarancyjną Zamawiającemu. Wymagany okres rękojmi: 60 miesięcy liczone od daty całkowitego odbioru przedmiotu umowy. Wymagany termin płatności faktur wystawionych przez Wykonawcę – 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem odbioru i doręczenia faktury. Rozliczenie za wykonane i odebrane roboty nastąpi maksymalnie jedną fakturą częściową obejmującą wykonanie remontu poszycia dachu i obróbek blacharskich magazynu nr 31 oraz fakturą końcową. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 23% zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r., (Dz. U. z 2020 poz. 106 ze zm.) Warunkiem dokonania odbioru końcowego jest przedłożenie przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej robót w formie papierowej tj. karty gwarancyjnej, protokołów odbiorów, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów (dostarczonych przez Wykonawcę), oświadczenie kierownika robót w zakresie zgodności wykonania robót ze sztuką budowlaną. Jeśli Wykonawca nie będzie używał mediów Zamawiającej, zaznaczy to w pisemnym oświadczeniu po podpisaniu umowy. Inaczej zobowiązany jest ponosić koszty zużytej wody i energii. Wykonawca, w sytuacji korzystania z ujęć energii i wody należących do Zamawiającej, musi na własny koszt zamontować podliczniki poboru tych mediów w miejscu uzgodnionym z Zamawiającą. Ewentualny pobór energii i wody będzie rozliczony po zrealizowaniu umowy w formie obciążenia Wykonawcy za zużytą energię i wodę według stawek obowiązujących Zamawiającą w dniu odczytu podliczników. Na podstawie art. 29 ust. 3a p.z.p., Zamawiająca wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednio, fizycznie czynności robót, czyli tzw. pracowników fizycznych, na terenie Zamawiającej. Powyższy wymóg nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, projektantów, dostawców materiałów budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261215-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiająca żąda wniesienia wadium, które winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)w pieniądzu, w formie przelewu na rachunek zamawiającej w NBP o/o Katowice nr 02 1010 1212 0016 5813 9120 0000. Zamawiająca uzna termin wniesienia wadium przelewem bankowym za dotrzymany, jeśli w dniu otwarcia ofert wadium będzie się znajdowało na koncie Zamawiającej.2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3)gwarancjach bankowych;4)gwarancjach ubezpieczeniowych;5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3. W przypadku, gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancje i poręczenia muszą zawierać zapisy gwarantujące wypłatę kwoty wadium na każde pisemne wezwanie Zamawiającej w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Zamawiająca nie dopuszcza innych form wnoszenia wadium. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podanej przez Zamawiającą w SIWZ. 5.Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ. 6.Wymagany termin ważności wadium, wniesionego w formie innej niż pieniądz, musi obejmować 30 dniowy okres związania ofertą, którego bieg rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert (dzień, w którym upływa termin składania ofert, jest pierwszym dniem terminu związania ofertą). 7.Oferta niezabezpieczona wadium w jednej ze wskazanych wyżej form zostanie odrzucona. 8.Zamawiająca zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiająca zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10.Zamawiająca niezwłocznie zwróci wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiająca zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12.Wykonawca traci wadium, gdy: 1)Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy (wezwanie do uzupełnienia dokumentów), nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25. ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,3)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,4)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiająca nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Zamawiająca dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie oświadczeń oraz przedłożonych dokumentów. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia w zakresie postawionych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY (Oryginał Wzór stanowi Załącznik nr 0 do SIWZ); 2.Upoważnienie osób podpisujących ofertę jeżeli nie wynika z dołączonych do oferty dokumentów stwierdzających status prawny Wykonawcy (Oryginał lub kopia); 3. Dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, Zamawiająca wymaga przedłożenie oryginału tego dokumentu. Dopuszcza się złożenia z ofertą potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. W takim przypadku oryginał tegoż dokumentu musi zostać złożony przed upływem terminu składania ofert z ofertą lecz nie złączony z nią na stałe. Wadium w kwocie określonej w SIWZ, wniesione w formie innej niż pieniądz musi obejmować termin związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert. (Oryginał lub kopia ) 4. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 25a ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. (Oryginał Wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ); 5. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 25a ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych o niepodleganiu wykluczeniu. ( Oryginał - Wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ); 6. Zobowiązanie podmiotu trzeciego na podstawie art. 22a ust.2, iż realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (Oryginał (jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów o których mowa w art. 22a uPzp - jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach