Przetargi.pl
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej wraz z remontem poszycia dachu i obróbkami blacharskimi magazynu nr 31 na terenie Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Sabinowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (34) 34-77-000, (34) 34-77-100 , fax. (34) 34-77-104
  • Data zamieszczenia: 2021-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Sabinowska 62/64
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. (34) 34-77-000, (34) 34-77-100, fax. (34) 34-77-104
    REGON: 15012365700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cspsp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielna państwowa jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji fotowoltaicznej wraz z remontem poszycia dachu i obróbkami blacharskimi magazynu nr 31 na terenie Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku magazynu nr 31 na terenie Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej po uprzednim wykonaniu remontu poszycia dachu i obróbek blacharskich. Budynek objęty remontem i montażem instalacji fotowoltaicznej zlokalizowany jest na terenie Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie przy ul. Sabinowskiej 62/64. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.1 do siwz „opis przedmiotu zamówienia”, Załącznik nr 1.2 do siwz stanowiący „Dokumentację projektową” oraz Załącznik nr 1.3 do siwz „Przedmiar”. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami a w szczególności:1)niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz jej załącznikami; 2)przepisami prawa budowlanego; 3)przepisami BHP; 4)sztuką budowlaną; 5)ze złożoną ofertą; 6) technologią określoną w siwz; 7) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej; 8)z obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi; 9)obowiązującymi standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa; 10)zawartą umową. Mając na uwadze fakt, iż Zamawiająca przewidziała rozliczenie ryczałtowe, Wykonawca przed sporządzeniem oferty posiada możliwość dokonania wizji lokalnej jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty oraz w celu zapoznania się ze stanem technicznym obiektu, którego dotyczy udzielane zamówienie, a także zdobycia na swoja własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wykonawca winien potwierdzić ten fakt stosownym oświadczeniem o dokonaniu wizji. Termin wizji lokalnej należy uzgadniać pod numerem telefonu: 34 34 77 609. Wizji można dokonać do dnia poprzedzającego termin składania ofert. Elementy robót nieuwzględnionych i niewycenionych, a wynikających wprost z dokumentacji przetargowej (SIWZ z załącznikami) zostaną uznane za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. W związku z powyższym zalecane jest bardzo wnikliwie przeanalizowanie dokumentacji, jak i warunków panujących na terenie inwestycji. Skutki jakichkolwiek błędów przy wycenie obciążają Wykonawcę zamówienia, zatem musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Wykonawca winien udzielić Zamawiającemu min. 60 (sześćdziesiąt miesięcy) miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane – kryterium oceniane. Maksymalny punktowany okres gwarancji wynosi 180 miesięcy. Zaoferowanie okresu gwarancji dłuższego niż 180 m-ce nie będzie powodowało przyznania większej liczby punktów. W takim przypadku przyznana zostanie maksymalna przewidziana liczba punktów w tym kryterium. Gwarancja biegnie od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru wykonanych robót. W przypadku gwarancji producenta na użyte panele fotowoltaiczne przewidującej okres gwarancji dłuższy niż okres gwarancji jednolitej Wykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się wykonywać uprawnienia gwarancyjne wobec producenta. W przypadku braku możliwości wykonywania powyższych uprawnień z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, Wykonawca przekaże dokumentację gwarancyjną Zamawiającemu. Wymagany okres rękojmi: 60 miesięcy liczone od daty całkowitego odbioru przedmiotu umowy. Wymagany termin płatności faktur wystawionych przez Wykonawcę – 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem odbioru i doręczenia faktury. Rozliczenie za wykonane i odebrane roboty nastąpi maksymalnie jedną fakturą częściową obejmującą wykonanie remontu poszycia dachu i obróbek blacharskich magazynu nr 31 oraz fakturą końcową. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 23% zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r., (Dz. U. z 2020 poz. 106 ze zm.) Warunkiem dokonania odbioru końcowego jest przedłożenie przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej robót w formie papierowej tj. karty gwarancyjnej, protokołów odbiorów, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów (dostarczonych przez Wykonawcę), oświadczenie kierownika robót w zakresie zgodności wykonania robót ze sztuką budowlaną. Jeśli Wykonawca nie będzie używał mediów Zamawiającej, zaznaczy to w pisemnym oświadczeniu po podpisaniu umowy. Inaczej zobowiązany jest ponosić koszty zużytej wody i energii. Wykonawca, w sytuacji korzystania z ujęć energii i wody należących do Zamawiającej, musi na własny koszt zamontować podliczniki poboru tych mediów w miejscu uzgodnionym z Zamawiającą. Ewentualny pobór energii i wody będzie rozliczony po zrealizowaniu umowy w formie obciążenia Wykonawcy za zużytą energię i wodę według stawek obowiązujących Zamawiającą w dniu odczytu podliczników. Na podstawie art. 29 ust. 3a p.z.p., Zamawiająca wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednio, fizycznie czynności robót, czyli tzw. pracowników fizycznych, na terenie Zamawiającej. Powyższy wymóg nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, projektantów, dostawców materiałów budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261215-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach