Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlano - montażowych w ramach zadania pn.: Dostosowanie budynku Starostwa Powiatowego w Poddębicach dla potrzeb niepełnosprawnych wraz z zakupem i montażem windy osobowej- ZP.343-16/BI/2009

Starostwo Powiatowe w Poddębicach ogłasza przetarg

  • Adres: 99-200 Poddębice, ul. Łęczycka 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6782805, 6782806 , fax. 043 6782701
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Poddębicach
    ul. Łęczycka 16 16
    99-200 Poddębice, woj. łódzkie
    tel. 043 6782805, 6782806, fax. 043 6782701
    REGON: 73093487800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poddebicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlano - montażowych w ramach zadania pn.: Dostosowanie budynku Starostwa Powiatowego w Poddębicach dla potrzeb niepełnosprawnych wraz z zakupem i montażem windy osobowej- ZP.343-16/BI/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlano - montażowych w ramach zadania pn.: Dostosowanie budynku Starostwa Powiatowego w Poddębicach dla potrzeb niepełnosprawnych wraz z zakupem i montażem windy osobowej. Zakres rzeczowy zadania obejmuje w szczególności: 1) roboty budowlane i instalacyjne; 2) wykonanie parkingu i dojazdu do windy; 3) dostawę i montaż windy; 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa zamieszczona w załączniku nr 8 do SIWZ. Stanowiące element dokumentacji przedmiary robót - załącznik nr 9 do SWIZ uszczegóławiają opis przedmiotu zamówienia, natomiast nie stanowią bezpośredniej podstawy ustalenia wysokości wynagrodzenia. 3. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania spotkania z potencjalnymi Wykonawcami. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 4. Realizacja robót nie może w żaden sposób powodować zakłóceń w codziennej pracy urzędu. 5. Wszelkie propozycje wprowadzenia jakichkolwiek zmian w zakresie organizacji placu budowy lub szczegółów dotyczących wykonawstwa należy zgłaszać i uzgadniać z Zamawiającym. W przypadku akceptacji Wykonawca na własny koszt opracuje wszelkie niezbędne dokumenty (projekty, specyfikacje) gwarantujące należyte wykonanie części robót objętych proponowaną zmianą. 6. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia - 60 miesięcy. 7. Urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą posiadać znak CE, zgodnie z art. 8 ustawy z 30 sierpnia 2002 r. system oceny zgodności ( Dz. U. z 2004r. Nr 204, poz. 2087 z późn. zm). 8. Zamawiający wymaga aby zgłaszane przez niego w okresie gwarancyjnym usterki urządzeń, awarie i reklamacje usuwane były w miejscu użytkowania, niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 3 dni roboczych, licząc od daty zgłoszenia awarii faxem, z koniecznością potwierdzenia jego przyjęcia tą samą drogą. W przypadku konieczności dokonania naprawy sprzętu trwającej dłużej niż 3 dni robocze Wykonawca dostarczy i zainstaluje równorzędne urządzenie zastępcze. 9. Urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe, dostarczone kompletnie, po zainstalowaniu i uruchomieniu muszą być gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w pieniądzu na nasze konto: Nr 54 9263 0000 0004 3850 2000 0002 w Banku Spółdzielczym w Poddębicach lub w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42 poz. 275 ). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w dziale XI, pkt. 2 niniejszej specyfikacji. Wadium, wniesione w innej formie, niż pieniężna, należy zdeponować w oryginale w Wydziale Finansów Starostwa Powiatowego w Poddębicach przed upływem terminu składania ofert. Kserokopie potwierdzenia wniesienia wadium należy załączyć do oferty. Wykonawca, którego oferta nie będzie w całości zabezpieczona dopuszczalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się: 1) Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, tj: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, tj.: - wykażą się w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem przynajmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, to jest budową lub rozbudową budynków użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto. - dysponują lub będą dysponowali osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wyższe wykształcenie i kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, Ww. osoby pełnić będą funkcje kierowników robót i kierownika budowy i muszą posiadać uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z art. 12, ust.1, pkt.2 Ustawy Prawo budowlane o specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (Kierownik Budowy), - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych bez ograniczeń (Kierownik robót elektrycznych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowo-kanalizacyjnych (Kierownik robót sanitarnych) c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia: e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.2. Wykonawcy występujący wspólnie: - winni ustanowić pełnomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, - ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - warunki określone przez Zamawiającego mogą spełniać łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków opisanych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy należy załączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków opisanych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy należy załączyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie- wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, - wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, d) dokumenty stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, oraz zaświadczenia o przynależności do odpowiedniego samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 12 z późn. zm.). e) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót wyszczególnionych w zał. nr 4 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków opisanych w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy należy załączyć następujące dokumenty: a) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku ewentualnych podwykonawców tj. podmiotów, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia należy dołączyć wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Oświadczenie: z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 zgodnie z art. 44 ustawy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Oświadczenie Wykonawcy o użyciu do zrealizowania zamówienia wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania lub jednostkowego stosowania w budownictwie, wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania należy przedstawić w trakcie realizacji zamówienia, a komplet przekazać Zamawiającemu przed odbiorem końcowym. 7. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przez zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: 1) o których mowa w pkt. 3. a) c) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2) o których mowa w pkt. 3. b) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp. 12. Dokumenty, o których mowa w pkt. 8 p.p-kt 1a, 1c i 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 8 p.pkt 1b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poddebicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach