SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 2 im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów ogłasza przetarg
- Adres: 90-549 Łódź, ul. Żeromskiego 113
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6393452, 6393453, 6393458 , fax. 042 6393452
- Data zamieszczenia: 2009-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 2 im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
ul. Żeromskiego 113 113
90-549 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6393452, 6393453, 6393458, fax. 042 6393452
REGON: 47120816400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk2.umed.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów stomatologicznych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów stomatologicznych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Łodzi o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 133.000 euro, określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 uPzp, z podziałem na 17 pakietów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331418008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 1 uPzp, jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem. 3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 2 uPzp, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 70% ceny oferty (brutto). 4. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 3 uPzp, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiającą realizację przedmiotowego zamówienia - co najmniej 20% ceny oferty. 5. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 4 uPzp, jeżeli w stosunku do Wykonawcy nie zachodzą przesłanki określone w art. 24 uPzp. 6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawców. Z załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż powyższe warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w przedmiotowym postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą (Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty oraz Załącznik nr 2 - Formularz cenowy) następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2. oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 uPzp (Załączniki nr 3 do SIWZ); 1.3. oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 4 do SIWZ) o: 1.3.1. zrealizowaniu co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 70% ceny oferty; 1.3.2. posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej umożliwiającej wykonanie przedmiotowego zamówienia - co najmniej 20% ceny oferty. 2. W celu potwierdzenia spełnienia wymagań przez oferowany asortyment, zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 2.1. aktualnych dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i używania oferowanego asortymentu na rynek polski, zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004, Nr 93, poz. 896 ze zm.); 2.2. informacje (karty katalogowe, prospekty, ulotki) nt. parametrów oferowanego produktu; 2.3. kart charakterystyki substancji oznaczonych jako niebezpieczne (jeżeli dotyczy) Z przedłożonych dokumentów winno jednoznacznie wynikać, że oferowany produkt jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Prosimy o zaznaczenie na poszczególnych dokumentach, którego pakietu (pozycji) one dotyczą. 3. Ofertę oraz oświadczenia należy sporządzić na załączonych drukach, lub na własnych z identyczną szatą graficzną i przedłożyć w oryginale. 4. Dokumenty wymienione w pkt. 1.1. oraz 2 należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 5. Wykonawcy, mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowiązani są złożyć wymagane przez Zamawiającego dokumenty zgodnie z §2 Rozporządzania Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87 poz. 605 z 2006 roku z późniejszymi zmianami). 6. Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk2.umed.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 781/PN/ZP/D/2015 dostawa materiałów zużywalnych dla potrzeb Poradni Stomatologii
Dodano: 2015-10-21 - 593/PN/ZP/D/2015, na dostawę elementów aparatów ortodontycznych
Dodano: 2015-08-21 - 613/PN/ZP/D/2015 - dostawa materiałów zużywalnych dla potrzeb Poradni Stomatologii
Dodano: 2015-07-31 - 491/PN/ZP/D/2015 dostawa materiałów zużywalnych dla potrzeb Poradni Stomatologii
Dodano: 2015-06-23 - dostawa narzędzi oraz materiałów zużywalnych dla potrzeb Poradni Stomatologicznej z podziałem na 3 Pakiety
Dodano: 2013-01-15 - dostawa materiałów do prac implantoprotetycznych
Dodano: 2012-12-04 - Dostawa materiałów stomatologicznych w podziale na zadania asortymentowe dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
Dodano: 2011-06-08 - dostawa materiałów stomatologicznych
Dodano: 2010-01-19