SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów ogłasza przetarg
- Adres: 90-549 Łódź, ul. Żeromskiego 113
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 6393452, 6393458 , fax. 42 6393452
- Data zamieszczenia: 2015-07-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
ul. Żeromskiego 113 113
90-549 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 6393452, 6393458, fax. 42 6393452
REGON: 47120816400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.umed.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
613/PN/ZP/D/2015 - dostawa materiałów zużywalnych dla potrzeb Poradni Stomatologii - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: dostawa materiałów zużywalnych dla potrzeb Poradni Stomatologicznej, zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331418008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym Postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.usk.umed.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 781/PN/ZP/D/2015 dostawa materiałów zużywalnych dla potrzeb Poradni Stomatologii
Dodano: 2015-10-21 - 593/PN/ZP/D/2015, na dostawę elementów aparatów ortodontycznych
Dodano: 2015-08-21 - 491/PN/ZP/D/2015 dostawa materiałów zużywalnych dla potrzeb Poradni Stomatologii
Dodano: 2015-06-23 - dostawa narzędzi oraz materiałów zużywalnych dla potrzeb Poradni Stomatologicznej z podziałem na 3 Pakiety
Dodano: 2013-01-15 - dostawa materiałów do prac implantoprotetycznych
Dodano: 2012-12-04 - Dostawa materiałów stomatologicznych w podziale na zadania asortymentowe dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
Dodano: 2011-06-08 - dostawa materiałów stomatologicznych
Dodano: 2010-01-19 - Dostawa materiałów stomatologicznych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Łodzi
Dodano: 2009-05-19