Przetargi.pl
Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych realizowanego w ramach projektu Przedszkole przy szkole

Gmina Rozprza ogłasza przetarg

  • Adres: 97-340 Rozprza, ul. 900-lecia 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6496574, 6496108 w. 14 , fax. 044 6158006
  • Data zamieszczenia: 2015-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rozprza
    ul. 900-lecia 3 3
    97-340 Rozprza, woj. łódzkie
    tel. 044 6496574, 6496108 w. 14, fax. 044 6158006
    REGON: 59064800800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozprza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych realizowanego w ramach projektu Przedszkole przy szkole
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych realizowana w ramach projektu Przedszkole przy szkole. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: dostosowanie pomieszczeń, zakup wyposażenia (umywalki, kompakty wc, pralki, lodówki, krzesełka dla dzieci, art. czystości itp.) oraz pomocy dydaktycznych (gry,programy, puzzle,art. papiernicze, komputery, tablice, radiomagnetofony itp.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający cechy techniczne, parametry oraz zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz ilości do poszczególnych oddziałów przedszkolnych zawiera załącznik nr 1a do SIWZ -Wyszczególnienie asortymentowo-ilościowe (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), kalkulacja cenowa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a. pieniądzu wpłaconym przelewem z rachunku bankowego wykonawcy na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Spółdzielczym Ziemi Piotrkowskiej oddział w Rozprzy nr 82 8973 0003 0010 0000 0286 0004. Uwaga: na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium - przetarg nieograniczony na modernizację oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych realizowaną w ramach projektu Przedszkole przy szkole b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert (nie później niż do dnia składania ofert do godz. 10:00). 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony a jego oferta odrzucona. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip,rozprza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach