Przetargi.pl
wykonanie renowacji budynku Kolegium Rungego przy ul. Wojska Polskiego 52 w Poznaniu

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8487023, 8487043 , fax. 061 8487043, 8487145
  • Data zamieszczenia: 2010-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
    ul. Wojska Polskiego 28 28
    60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8487023, 8487043, fax. 061 8487043, 8487145
    REGON: 00000184400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie renowacji budynku Kolegium Rungego przy ul. Wojska Polskiego 52 w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: renowacji dwóch ścian szczytowych oraz ściany tylnej (od strony kortów) elewacji; przebudowy schodów wejściowych (od strony kortów) do budynku, przełożenie dachówek wraz z wykonaniem obróbek blacharskich części frontowej dachu oraz robót malarskich wraz z drobnymi naprawami wewnątrz budynku na parterze i w piwnicy Kolegium Rungego przy ul. Wojska Polskiego 52 w Poznaniu Ofertę należy przygotować na podstawie SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Prawem Budowlanym. a. Roboty budowlane: Roboty budowlane obejmują cztery zakresy zadania. Pierwsze zadanie to wymiana części tynku elewacyjnego, wykonanie malowania i zabezpieczenia przeciwwilgociowego trzech ścian elewacji (wschodniej, zachodniej i północnej). Szczegółowy zakres robót określa ślepy kosztorys nr 1. Drugie to przebudowa schodów polegająca na demontażu istniejącego lastrika i ułożeniu na nowej izolacji przeciwwodnej płyt granitowych. Do wykonania płyt granitowych należy zastosować jasny granit - granit zimnik średnioziarnisty. Ze szczególną starannością należy wykonać izolację przeciwwodną na schodach wejściowych do budynku pod płyty granitowe. Zwłaszcza dotyczy to połączenia schodów ze ścianami. Ułożone później cokoły muszą być schowane w tynku. Z uwagi na konieczność zachowania ciągłości izolacji należy zdemontować drzwi wraz z progiem, wykonać izolację oraz ponownie osadzić drzwi wraz ze wszystkimi koniecznymi wyprawkami. Szczegółowy zakres robót określa ślepy kosztorys nr 2. W zestawieniach przyjęto technologię wynikającą z zastosowania konkretnych materiałów budowlanych (chemia budowlana). W przypadku zastosowania wyrobów innych producentów należy zastosować system jednego producenta i załączyć atesty oraz instrukcje techniczne. Wszystkie roboty należy wykonywać zgodnie z instrukcjami technicznymi producenta. Trzecie zadanie to roboty dekarskie na dachu od południowej strony - kafarki. Szczegółowy zakres robót określa ślepy kosztorys nr 3. Czwarte zadanie obejmuje również wykonanie robót malarskich oraz drobnych prac remontowych we wnętrzu budynku. Prace malarskie obejmują malowanie pomieszczeń reprezentacyjnych Uczelni na parterze. Zakres robót malarskich na parterze to: holl, aula duża, sala mała wraz z częścią łukową, pokój rektorski, pomieszczenia sanitarne, klatka schodowa. W auli dużej i sali małej wraz z częścią łukową należy dokonać szlifowania parkietu i jego polakierowania. Należy użyć twardego lakieru przeznaczonego do obiektów użyteczności publicznej. Naprawie podlegają też małe fragmenty stiuków. Na parterze jest dużo ozdobnych elementów architektonicznych, które należy zabezpieczyć na czas wykonywania robót. Uwaga - pomieszczeniach na parterze należy zachować istniejącą kolorystykę ścian i sufitów. W piwnicy zakres robót to: roboty malarskie obejmuje zaplecze kortów oraz pomieszczenie sali sekcyjnej Katedry Weterynarii. Na zapleczu kortów w zakresie robót ujęto również skuciu tynków i wykonaniu nowych zwykłych tynków cementowo-wapiennych. W sali sekcyjnej roboty polegają na skuciu tynków i wykonaniu nowych w technologii schomburga, pomalowanie ścian farbami oddychającymi. zwykłych tynków cementowo-wapiennych oraz skucie i ułożenie płytek ceramicznych ściennych. Zadanie obejmuje też malowanie pomieszczeń Katedry Weterynarii na 1 piętrze i poddaszu. Szczegółowy zakres robót określa ślepy kosztorys nr 4. W zestawieniach przyjęto technologię wynikającą z zastosowania konkretnych materiałów budowlanych (chemia budowlana). W przypadku zastosowania wyrobów innych producentów należy zastosować system jednego producenta i załączyć atesty oraz instrukcje techniczne. Wszystkie roboty należy wykonywać zgodnie z instrukcjami technicznymi producenta. Roboty budowlane wewnątrz budynku i roboty dekarskie muszą być wykonane do 20 września 2010 roku. b. Roboty elektryczne: Demontaż i ponowny montaż lamp zewnętrznych zgodnie ze ślepymi kosztorysem. Roboty powinien wykonać elektryk ze stosownymi uprawnieniami. W ofercie należy ująć wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia, w tym między innymi: -wywóz gruzu, nieczystości wraz z opłatą wysypiskową - utrzymywanie porządku na placu budowy, pozostawienie okolic obiektu w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy. - Zabezpieczyć klimatyzatory na dachu i elewacji. - urządzenie i zagospodarowanie terenu budowy. - dozorowanie budowy. - korzystanie z dróg publicznych i wewnętrznych Uczelni, pozostawienie ich w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania terenu budowy. - ubezpieczenie budowy na czas realizacji robót. - wszelkie prace i czynności niezbędne do osiągnięcia zakładanych parametrów technicznych i przekazania budynku do użytkowania. Zamawiający wyraża zgody na wykonanie przez podwykonawców zakres robót obejmujący wymianę schodów, roboty dekarskie i roboty wewnątrz budynku. Wykonawca odpowiada za dobór podwykonawców pod względem kwalifikacji oraz za jakość i terminowość prac jak za działania własne. Zlecenie prac podwykonawcom wymaga zgody Zamawiającego. A. Podstawowe dane o budynku Budynek wybudowany w 1920 roku podpiwniczony, trzykondygnacyjny z dachem drewnianym krytym dachówką, Powierzchnia zabudowy - 684 m2 Powierzchnia użytkowa - 1.366 m2 Kubatura budynku - 8.518 m3 B. Komplet dokumentacji technicznej przekazywanej wykonawcom: 1. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: roboty budowlane, roboty elektryczne. 2. Ślepe kosztorysy: roboty budowlane, roboty elektryczne. 3. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Kłady elewacji oraz rzuty piwnicy, parteru, 1 piętra i poddasza. 5. Zdjęcia elewacji, schodów i wnętrz. C. Wymagane dokumenty techniczne: 1. Do wykonania przedmiotu zamówienia należy użyć tylko materiałów posiadających aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa, atesty p. poż. zgodne z wymogami obowiązującego prawa. Do odbioru końcowego należy dostarczyć ww. dokumenty oprawione i zaopatrzone w spis treści w 2 egzemplarzach. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przedstawić odpowiednie dokumenty na materiały, które ma zamiar zastosować-wbudować realizując zamówienie. 2. Koszty związane z opracowaniem przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej są zawarte w wynagrodzeniu. Dokumentacja powykonawcza powinna zostać wykonana w 2 egzemplarzach w formie elektronicznej i drukowanej, zgodnie z właściwymi polskimi normami i wymaganiami użytkownika przedstawionymi Wykonawcy przez Zamawiającego. Dokumentacja ta zostanie wykonana i przekazana Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu prac, nie później niż 10 dni od zakończenia prac, przed wystawieniem faktury końcowej. W przypadku usuwania wad lub dokonywania napraw gwarancyjnych Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu, w terminie 7 dni od zakończenia tych czynności, zaktualizowanej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany. 3. W ofercie wykonania przedmiotu zamówienia, należy ująć wszystkie koszty związane z jego wykonaniem wraz z wywozem gruzu, opłatami za wysypisko i uporządkowaniem terenu po zakończeniu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego utrzymywania porządku. Uwaga. Ponieważ obiekt jest użytkowany wszelkie prace uciążliwe (hałaśliwe i utrudniające normalną eksploatację) muszą odbywać się pomiędzy godzinami po 15:30. Harmonogram robót należy uzgodnić z przedstawicielami Zamawiającego. D. Strony uzgadniają, że do obowiązków Wykonawcy należy również: 1. wywóz nieczystości wraz z opłatą wysypiskową - utrzymywanie porządku na placu budowy, pozostawienie okolic obiektu w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy; 2. urządzenie i zagospodarowanie placu budowy (zaplecze, place składowe) 3. wykonanie dokumentacji powykonawczej; 4. płatnych prób, badań, pomiarów, regulacji instalacji, odbiorów technicznych, 5. dozorowanie budowy; 6. korzystanie z dróg publicznych, pozostawienie ich w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy; 7. stosownie do potrzeb sporządzenie dodatkowych rysunków wykonawczych; 8. ubezpieczenie budowy na czas realizacji robót; 9. wszelkie prace i czynności niezbędne do osiągnięcia zakładanych parametrów technicznych i przekazania do użytkowania; Pozostałe informacje: 1. Zamawiający sugeruje, aby potencjalni wykonawcy dokonali wizji lokalnej i zapoznali się z przyszłym terenem budowy i jego otoczeniem, a także do oszacowania na własną odpowiedzialność koszta i ryzyka wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizyta na terenie budowy nie będzie organizowana przez Zamawiającego. Jakiekolwiek koszty związane z inspekcją terenu budowy ponoszą wykonawcy. 2. Zastosowane w zestawieniach ilościowo-wartościowych i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza podwykonawstwo w zakresie robót objętych przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych) w terminie do dnia 22 lipca 2010 r. do godz. 08:30.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach