Przetargi.pl
Wykonanie remontu wewnętrznego budynku Zespołu Szkół w Bakałarzewie w ramach realizacji projektu pn. /Rozwój przedsiębiorczości wśród młodych szansą rozwoju ekonomicznego regionu transgranicznego/ - II ETAP

Zespół Szkół w Bakałarzewie ogłasza przetarg

  • Adres: 16-423 Bakałarzewo, Osiedle 40 Lecia PRL 26A
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 569 42 84 , fax. 87 569 42 84
  • Data zamieszczenia: 2014-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Bakałarzewie
    Osiedle 40 Lecia PRL 26A 26A
    16-423 Bakałarzewo, woj. podlaskie
    tel. 87 569 42 84, fax. 87 569 42 84
    REGON: 20022610000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna gminy (jednostka oświatowa)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu wewnętrznego budynku Zespołu Szkół w Bakałarzewie w ramach realizacji projektu pn. /Rozwój przedsiębiorczości wśród młodych szansą rozwoju ekonomicznego regionu transgranicznego/ - II ETAP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie II etapu remontu wewnętrznego budynku Zespołu Szkół w Bakałarzewie w ramach realizacji projektu pn. /Rozwój przedsiębiorczości wśród młodych szansą rozwoju ekonomicznego regionu transgranicznego/ współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Projekt wdrażany jest w ramach Celu 3: Europejska Współpraca Terytorialna Program Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska na lata 2007-2013 i ma na celu wspieranie zrównoważonego rozwoju obszaru przygranicznego Litwy i Polski, poprzez podniesienie ekonomicznej, społecznej i terytorialnej spójności. Zamówienie obejmuje wykonanie następującego zakresu prac: -roboty tynkowe; -wykonaniu tynków i okładzin wewnętrznych; -zagruntowaniu oraz przygotowaniu powierzchni do malowania; -malowaniu tynków farbą emulsyjną oraz olejną; -wykonanie odboju; -montaż ścianek PCV z drzwiami; - przygotowanie nawierzchni i układanie płytek gresowych; - remont instalacji elektrycznych Szczegółowy opis zamówienia wraz z podanym zakresem prac (przedmiar robót) znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ jak również w załączonym do niniejszej specyfikacji programie funkcjonalno-użytkowym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru ww. robót. Informacje dodatkowe: Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów określonych w przedmiarach robót i dokumentacji technicznej. Użyte w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta a jedynie wskazują na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w dokumentacji. Zamawiający nie dopuszcza na etapie przetargu dokonywania zmian w rozwiązaniach technicznych i materiałowych w stosunku do dokumentacji projektowej za wyjątkiem zastosowania materiałów i rozwiązań technicznych równoważnych, o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, i roboty budowlane spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych i 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz.275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zespołu Szkół w Bakałarzewie o numerze 44 9359 0002 0026 9508 2002 0010 Bank Spółdzielczy Suwałki 10.07.2014 r. do godz. 15:00 (decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. 4. Wadium w pozostałych formach - oryginały - składa się w Sekretariacie Zespołu Szkół w Bakałarzewie ul. Osiedle 40-lecia PRL 26 A, 16-423 Bakałarzewo przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zsbakalarzewo.szkolnastrona.pl oraz http://www.zsbakalarzewo.szkolnastrona.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach