Przetargi.pl
Wykonanie remontu warstwy ścieralnej jezdni, masą mineralno-bitumiczną z regulacją wysokościową elementów uzbrojenia ulic w Białej Podlaskiej

Gmina Miejska Biała Podlaska ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 833 416 177 , fax. 833 437 064
  • Data zamieszczenia: 2019-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Biała Podlaska
    ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
    21-500 Biała Podlaska
    tel. 833 416 177, fax. 833 437 064
    REGON: 52404500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umbialapodlaska.bip.lubelskie.pl/index.php?id=78

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu warstwy ścieralnej jezdni, masą mineralno-bitumiczną z regulacją wysokościową elementów uzbrojenia ulic w Białej Podlaskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu warstwy ścieralnej jezdni, masą mineralno-bitumiczną z regulacją wysokościową elementów uzbrojenia sieci na następujących ulicach: Jana Pawła II (wg. załącznika mapowego), ul. Janowska (wg. załącznika mapowego), ul. Janowska – od posesji 44 do posesji 47 (wg. załącznika mapowego), ul. Sidorska - przejście dla pieszych (wg. załącznika mapowego), ul. Sidorska (wg. załącznika mapowego), ul. Parkowa (wg. załącznika mapowego), ul. Plac Trzech Krzyży (wg. załącznika mapowego), ul. Brzeska (wg. załącznika mapowego).. 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45233140-2 (Roboty drogowe). 3. Remont ulic: Jana Pawła II, Janowska, Janowska – od posesji 44 do posesji 47, Sidorska - przejście dla pieszych, Sidorska, Parkowa, Plac Trzech Krzyży oraz Brzeska, polegać ma na wykonaniu warstwy ścieralnej jezdni, zachowując spadki podłużne i poprzeczne umożliwiające odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z nowo wykonanej warstwy. 4. Na przedmiot zamówienia, określony w ust. 1 składa się w szczególności: 1) sfrezowanie zniszczonej nawierzchni jezdni zgodnie z załącznikiem Nr 1 do umowy; 2) dokładne oczyszczenie dna i krawędzi sfrezowanej powierzchni; 3) skropienie dna oraz krawędzi sfrezowanej powierzchni emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2; 4) wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-bitumicznej; 5) regulacja wysokościowa urządzeń wod. – kan.; 6) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej o gr. 4 cm; 7) zagęszczenie walcem wbudowanej masy bitumicznej; 8) uszczelnienie połączenia (dylatacji) wyremontowanego miejsca z nawierzchnią istniejącą wykonać samoprzylepną taśmą kauczukowo- asfaltową do uszczelniania spoin; 9) uprzątnięcie remontowanego miejsca z rumoszu oraz innych nieczystości. 5. Destrukt asfaltowy uzyskany z frezowania nawierzchni Wykonawca dostarczy na miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego. 6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: 1) przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, - w związku z tym że w przedmiotowym postępowaniu wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy, załączony przedmiar robót ma charakter wyłącznie pomocniczy (poglądowy) dla oszacowania kosztów realizacji zamówienia. 2) dokumentacja techniczna, stanowiąca załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, 3) wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000, 00 PLN (słownie złotych: osiem tysięcy, zero groszy) przed upływem terminu składania ofert. 2. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem i godziną przewidzianą na składanie ofert. 3. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2018 poz. 110 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. 2. W przypadku złożenia oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP powinien złożyć wraz z w/w oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innymi Wykonawcami należącymi do tej samej grupy kapitałowej, którzy złożyli odrębne oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w tym postępowaniu. Wzór oświadczenia podany jest w załączniku nr 7 do SIWZ. 3. W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie, wraz z ofertą zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 5 do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia, nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie w terminie wskazanym w ust. 1. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach