Przetargi.pl
„Budowa wraz z odwodnieniem ulicy Chabrów w Luboszycach”

Wójt Gminy Łubniany ogłasza przetarg

  • Adres: 46-024 Łubniany, ul. Opolska
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 774 270 533 , fax. 774 215 024
  • Data zamieszczenia: 2019-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Łubniany
    ul. Opolska 104
    46-024 Łubniany
    tel. 774 270 533, fax. 774 215 024
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubniany.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa wraz z odwodnieniem ulicy Chabrów w Luboszycach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa wraz z odwodnieniem ulicy Chabrów w Luboszycach” w skład, którego wchodzi następujący zakres rzeczowy: - budowa drogi ulicy Chabrów (DG nr 102683 O) w miejscowości Luboszyce, gmina Łubniany w powiecie opolskim wraz z odwodnieniem i dwoma ciągami pieszo-rowerowymi łączącymi tą drogę z drogami sąsiednimi. Niniejsza budowa związana jest z zapewnieniem bezpieczeństwa mieszkańcom wyżej wymienionej ulicy w dzielnicy domków jednorodzinnych. Celem jest również uporządkowanie włączenia ulicy Chabrów do ulicy Leśnej, a także uporządkowanie i zwiększenie bezpieczeństwa w ruchu pieszym - poruszającym się wzdłuż tej ulicy mieszkańcom dzielnicy domków jednorodzinnych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę ulicy – klasy drogi D długości 661,00 m z obustronnymi chodnikami i ciągami pieszo-jezdnymi. Wyżej wymieniony odcinek ulicy i chodników przebiegać będzie w terenie zabudowy jednorodzinnej. Ulice projektuje się o szerokości 6,00 m, a chodniki i ciągi pieszo-jezdne o szerokości do 2,00 m. Ulica Chabrów stanowi najważniejszą oś komunikacyjną tej części miejscowości. W stanie istniejącym droga jest drogą gruntowo-tłuczniową na całej szerokości pasa drogowego, a miejscami wysypana frezem, nieutwardzoną o szerokości jezdni od 4,00 m do 5,00 m. Bez wydzielonych chodników, ścieżek rowerowych, zatok autobusowych czy peronów przystankowych. Liczba skrzyżowań w ulicy Chabrów: 5. Do granic działek drogowych występują pobocza gruntowe porośnięte trawą. Całkowita dł. drogi: 661 m. Istniejący teren uzbrojony jest w sieć wodociągową z przyłączami, w kable energetyczne doziemne wraz z przyłączami do budynków oraz oświetleniem ulicznym, kable teletechniczne doziemne. Aktualnie kończy się tam realizacja projektu związanego z budową kanalizacji sanitarnej. Łączy ona najgęściej zamieszkałe tereny mieszkaniowe w tej części miejscowości Luboszyce z centrum miejscowości oraz poprzez drogą powiatową (DP Luboszyce-Węgry nr 1728 O ul. Rolna) z sąsiednią gminą Opole i Turawa. W ramach budowy przewidziane są rozwiązania podnoszące bezpieczeństwo pieszych i rowerzystów. Planowane są więc m.in. zwężenia drogi, szykany spowalniające i wyniesione skrzyżowania, punktowe elementy odblaskowe. W wyniku realizacji zamówienia powstanie droga jednojezdniowa, dwupasowa, dwukierunkowa o nawierzchni z kostki betonowej brukowej o szerokości 6,0 m. Oprócz tego chodnik przyjezdniowy o szerokości 2,0 m i nawierzchni z kostki betonowej brukowej. Parametry techniczne: klasa drogi - D; dopuszczalny nacisk - 80kN/oś; kategoria ruchu - KR2; szerokość pasa ruchu - 3,0 m; szerokość jezdni - 6,0 m; szerokość chodników - do 2,00 m; szerokość ciągów pieszo-jezdnych - 2,00 m; szerokość pasa drogowego - od 10,00 m do 22,00 m. Przebudowane zostanie (ul. Chabrów): 661 m drogi, 284 m ciągu pieszo-jezdnego (142 m ciągu dwukierunkowego, stąd mnożnik x2 - zgodnie z instrukcją), 1606 m chodników (usytuowanego przy jezdni - 1284 m; odsuniętego od jezdni - 322 m, w tym: 284 m ciągu pieszo-jezdnego oraz 38 m odsuniętego od jezdni, zgodnie z instrukcją) , 5 skrzyżowań, 0 zatok autobusowych, 0 peronów przystankowych. Zaprojektowane elementy uspokojenia ruchu takie jak: wyniesione skrzyżowania oraz szykany naprzemienne mają za zadanie fizyczne wymuszenie spowolnienia ruchu pojazdów. Ponadto projektowana droga gminna (wraz z całym układem komunikacyjnym) objęta jest strefą ograniczonej prędkości do 30 km/h. Obecnie wody opadowe i roztopowe nie mają odprowadzenia i wchłaniają się w istniejący teren. W związku z tym jest budowa odwodnienia jezdni poprzez budowę kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią. Odwodnienie liczone jest osobno na odcinek ciągu pieszo-rowerowego (odwodnienie powierzchniowe) oraz ciągu ulicy Chabrów (kanalizacja deszczowa). Powstała infrastruktura związana z odwodnieniem ulicy Chabrów będzie mogła być w przyszłości rozbudowywana wraz z kolejnym etapem budowy układu komunikacyjnego w sąsiedztwie przedmiotowej drogi. Dla potrzeb odprowadzenia wód opadowych projektuje się nową sieć kanalizacji deszczowej. Nową sieć stanowią kanały zbierające wody opadowe ze zlewni ulicy posiadającą możliwość bezpośredniego odprowadzenia grawitacyjnego wód opadowych i roztopowych do projektowanej kanalizacji deszczowej w ulicy Chabrów. Ze zlewni pozostałej części ulicy gdzie nie jest możliwe bezpośrednie odprowadzenie wód opadowych i roztopowych grawitacyjnie, projektuje się przepompownie na ulicy Chabrów na dz. nr 183/6, która będzie przepompowywała wody opadowe i roztopowe do kanalizacji grawitacyjnej. Poprzez którą wody te będą odprowadzane do istniejącego rowu przy ulicy Fiołków (DG nr 102681 O), która to ulica jedynie w tym zakresie objęta jest przedmiotem umowy (dodatkowe mb kanalizacji w ulicy Fiołków oraz dodatkowe 2 skrzyżowania objęte przedmiotem umowy). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa składająca się z przedmiarów robót i opisu robót zawartego w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 3 do SIWZ);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W sytuacji, w której Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, w celu oceny przez Zamawiającego czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów oraz zobowiązania (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ), które określają w szczególności: 1.1 Zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 1.2 Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 1.3 Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 1.4 Czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługę, których wskazane zdolności dotyczą; 1.5 Ponadto zgodnie z art. 36b. ust. 1a. ustawy Wykonawca podaje nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługę. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usługi. 2. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1., w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) oświadczenia wymienione w rozdziale 5 pkt 1-4 niniejszej SIWZ - Załącznik nr 3 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy); 4) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii – w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach