Przetargi.pl
Remont dróg gminnych na terenie Gminy Gołuchów

Gmina Gołuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 63-322 Gołuchów, ul. Lipowa
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 627 617 017
  • Data zamieszczenia: 2020-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gołuchów
    ul. Lipowa 1
    63-322 Gołuchów
    tel. 627 617 017
    REGON: 54395300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.goluchow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych na terenie Gminy Gołuchów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zamówienie pn. : „Remont dróg gminnych na terenie Gminy Gołuchów” obejmuje: a) Zadanie nr 1 obejmujące następujący zakres robót 1. Remont drogi w Bogusławiu dz. nr 18 w kierunku Zawad na odcinku 250 m szer.3,50 • profilowanie istniejącej nawierzchni drogi ze spadem dwustronnym poprzecznym ≥5% • ułożenie warstwy górnej z kruszywa łamanego twardego (granit, granitognejs) o uziarnieniu ciągłym 0/62 grub. 10 cm. 2. Remont drogi w Pleszówce dz. nr 72 w kierunku lasu na odcinku 150 m szer. 3,00 • profilowanie istniejącej nawierzchni drogi ze spadem dwustronnym poprzecznym ≥5% • ułożenie warstwy górnej z kruszywa łamanego twardego (granit, granitognejs) o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 grub. 10 cm. 3. Remont drogi w Czerminku dz. nr 76/1 od na odcinku 200 m szer. 3,50 • profilowanie istniejącej nawierzchni drogi ze spadem dwustronnym poprzecznym ≥5% • ułożenie warstwy górnej z kruszywa łamanego twardego (granit, granitognejs) o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 grub. 10 cm. 4. Remont drogi w Czerminku dz. nr 86 od na odcinku 150 m szer. 3,50 • profilowanie istniejącej nawierzchni drogi ze spadem dwustronnym poprzecznym ≥5% • ułożenie warstwy górnej z kruszywa łamanego twardego (granit, granitognejs) o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 grub. 10 cm. 5. Remont drogi w miejscowości Kuchary dz. nr 52/2 na odcinku 150 m szer. 3,50 • profilowanie istniejącej nawierzchni drogi ze spadem dwustronnym poprzecznym ≥5% • ułożenie warstwy górnej z kruszywa łamanego twardego (granit, granitognejs) o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 grub. 10 cm. b) Zadanie nr 2 obejmujące następujący zakres robót 1. Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej – polegający na przeprofilowaniu równiarką drogi wraz z uzupełnieniem kruszywa łamanego granitowego o frakcji 0-31,5 mm w ilości średnio 10,00 ton na 100 metrów bieżących drogi wraz z zagęszczeniem następujących dróg: • Macew Jastrzębniki 1400 mb • Czerminek dz. nr 73 (640mb), dz. nr 76/1 (600mb), dz. nr 266/2, 266/3 (520mb) • Szkudła – Karsy (2300mb) • Szkudła Paulinówek (760mb) • Czechel od krzyża w kierunku pos. nr 1 (800mb) • Czechel od krzyża w kierunku posesji nr 2 (1000mb) • Krzywosądów przy boisku w kierunku posesji nr 1 (1100mb) • Krzywosądów od drogi krajowej nr 11 dz. nr 217 (300mb) • Żychlin przy boisku dz. nr 49/1 (400mb) • Żychlin – Karsy dz. nr 22 Krzywosądów, dz. nr 35 Karsy (1900mb) • Droga krajowa nr 12 do Pleszówki (1200mb) c) Zadanie nr 3 obejmujące następujący zakres robót 1. Remont poboczy drogi gminnej Kuchary – Popówek dz. nr 296 obręb Kuchary, dz. nr 492/2 obręb Macew – polegający na przeprofilowaniu wraz z uzupełnieniem kruszywem łamanym granitowym o frakcji 0-31,5 mm o grubości po zagęszczeniu średnio 8 cm na odcinku ~730mb Szczegółowy opis zamówienia zawiera przedmiar robót. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonanie zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 2) Uwaga: Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji projektowej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” 3) Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 6 miesięcy. Ustala się okres rękojmi zgodnie z art. 568 §1 kc. 4) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku, gdy Wykonawca nie dokona w/w wskazania Zamawiający uzna, iż cały zakres robót określony w SIWZ Wykonawca będzie wykonywał osobiście bez pomocy podwykonawców. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, musi załączyć do oferty wypełniony druk „Informacja o podwykonawcach” stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Zlecenie przez Wykonawcę części robót podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości robót. 5) Nazwa i kod CPV – Wspólnego Słownika Zamówień: 45.23.31.40-2; Roboty drogowe 6) Wymóg zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy i określa je, stosownie do art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy: a) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące roboty budowlane określone w formularzu cenowym (załącznik nr 7 do SIWZ) były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę; b) Wykonawca, w ciągu 5 dni od daty zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia (dotyczy osób już zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę) lub w ciągu 5 dni od dnia zatrudnienia nowej osoby na podstawie umowy o pracę lub w ciągu 5 dni od zawarcia umowy z podwykonawcą, zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w lit. a) oraz kopii umów o pracę z ukrytymi danymi adresowymi i płacowymi pracowników (wykaz ma obejmować wyłącznie imię i nazwisko pracownika, datę zatrudnienia oraz informację o rodzaju wykonywanych przez niego czynności); c) Zamawiający ma prawo w okresie realizacji zamówienia, zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia wskazanej osoby, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w terminie 5 dni kalendarzowych od daty otrzymania zawiadomienia; d) w przypadku nie przedstawienia w terminie informacji i dokumentów, o których mowa w lit. b) i c) Wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1.000,00 zł; e) w przypadku wykonywania czynności określonych w lit. a) przez osoby niezatrudnione na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 100,00 zł za każdy dzień pracy każdej osoby niezatrudnionej na podstawie umowy o pracę. 7) Wymóg zatrudnienia, o którym mowa wyżej nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru, w tym kierownika budowy, kierowników robót, geodety.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w III.4, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach