Gmina Ostrowiec Świętokrzyski ogłasza przetarg
- Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Głogowskiego 3/5
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. (041) 2672100 , fax. (041) 2672110
- Data zamieszczenia: 2009-09-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
ul. Głogowskiego 3/5 3/5
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
tel. (041) 2672100, fax. (041) 2672110 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu ulicy Ostrowieckiej w Ostrowcu Św. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni ulicy na powierzchni 3 720 m2 (mieszanka mineralno - bitumiczna grysowa). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie będzie żądał wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: - dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje, w tym co najmniej: kierownikiem budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej wpisanej na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2.wskazanie osoby przewidzianej na funkcję kierownika budowy (specjalność drogowa), z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadanie przez tą osobę wymaganych uprawnień oraz potwierdzających przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 3.oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawia art. 24 ustawy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.ostrowiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dróg lokalnych i rolniczych w gminie Fałków
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi gminnej nr 003301 T Zochcin przez wieś o dł. odc. 1.650 km
Dodano: 2016-07-12 - Remont dróg gminnych na terenie Gminy Sadowie
Dodano: 2016-05-30 - Remont dróg leśnych o nr inw. 220/603 w Leśnictwie Występa, o nr inw. 220/564 w Leśnictwie Długojów, o nr inw. 220/171 w Leśnictwie Ćmińsk, o nr inw. 220/169 w Leśnictwie Serbinów
Dodano: 2016-05-04 - Przebudowa dróg gminnych nr 385024T Oględów - Ziemblice i nr 385041T Ziemblice-Niemścice w tym: Przebudowa drogi gminnej nr 385024T Oględów - Ziemblice. Przebudowa drogi gminnej nr 385041T Ziemblice-Niemścice
Dodano: 2016-04-15 - Przebudowa drogi gminnej nr 385067 T (stary numer 003780 T) Wólka Żabna-przysiółek Smugi od km 0+000 do km 0+999
Dodano: 2016-04-15 - Przebudowa drogi gminnej nr 003807 T Czajków Północny -Wiśniowa od km 1+873 do km 2+260
Dodano: 2016-04-15 - Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta i gminy Bodzentyn.
Dodano: 2016-04-15 - Remont cząstkowy dróg gminnych kamieniem dolomitowym o frakcji 4/63mm na terenie Miasta i Gminy Połaniec wraz z wyprofilowaniem równiarką i zagęszczeniem walcem
Dodano: 2016-04-14 - Remont cząstkowy dróg gminnych po zimie na terenie miasta i gminy Połaniec
Dodano: 2016-04-14