Przetargi.pl
Remont dróg leśnych o nr inw. 220/603 w Leśnictwie Występa, o nr inw. 220/564 w Leśnictwie Długojów, o nr inw. 220/171 w Leśnictwie Ćmińsk, o nr inw. 220/169 w Leśnictwie Serbinów

Nadleśnictwo Zagnańsk ogłasza przetarg

  • Adres: 26-050 Zagnańsk, ul. Przemysłowa 10A
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3001044-46 , fax. 041 3001044-46
  • Data zamieszczenia: 2016-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Zagnańsk
    ul. Przemysłowa 10A 10A
    26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3001044-46, fax. 041 3001044-46
    REGON: 29002013028001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.radom.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg leśnych o nr inw. 220/603 w Leśnictwie Występa, o nr inw. 220/564 w Leśnictwie Długojów, o nr inw. 220/171 w Leśnictwie Ćmińsk, o nr inw. 220/169 w Leśnictwie Serbinów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont dróg leśnych o nr inw. 220/603 w Leśnictwie Występa, o nr inw. 220/564 w Leśnictwie Długojów, o nr inw. 220/171 w Leśnictwie Ćmińsk, o nr inw. 220/169 w Leśnictwie Serbinów. Remont drogi leśnej o nr inw. 220/171. Remont drogi polega na odtworzeniu nawierzchni uszkodzonej w wyniku ulewnych deszczy na odcinku drogi leśnej o dł ok. 3,5 km. Droga o całkowitej długości 4,1 km wykonana jest z kruszywa łamanego. Częściowo posiada powierzchniowe utrwalenie. W ramach projektowanego przedsięwzięcia, w celu odtworzenia elementów drogi, planuje się powierzchniowe utrwalenie w powstałych koleinach, na odcinkach pokrytych tą nawierzchnią. Głębsze koleiny należy przed wykonaniem warstwy powierzchniowego utrwalenia uzupełnić kruszywem. Górną warstwę nawierzchni należy wykonać z tłucznia kamiennego, warstwą z kruszywa o uziarnieniu 0/31,5mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 7cm. Odcinki dróg wykonane tylko z kruszywa należy uzupełnić kruszywem łamanym 0/31,5 mm grubości po zagęszczeniu 7 -10 cm. W miejscach gdzie koleina sięga warstwy dolnej koleiny należy uzupełnić najpierw kruszywem 31,5/63 mm. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa. Remont drogi leśnej o nr inw. 220/169. W ramach projektowanego przedsięwzięcia, planuje się wykonanie remontu drogi uszkodzonej przez ulewne deszcze, o długości ok. 2,2 km.Zakres prac obejmuje uzupełnienie dolnej oraz górnej warstwy nawierzchni w koleinach oraz odtworzenie powierzchniowego utrwalenia. Dolną warstwę nawierzchni należy wykonać z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 31,5/63,0mm, gr. warstwy po zagęszczeniu 10cm, warstwa górna z kruszywa o uziarnieniu 0/31,5mm, gr. warstwy po zagęszczeniu 7cm,wykonanie powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową kruszywem naturalnym frakcji 8-12 w ilości 10,0 dm3/m2,W ramach zadania należy również wykonać oczyszczenie, profilowanie i odmulenie rowu w km 0+914,00 na długości 6m oraz w km 1+256,00 na długości 85m - w miejscach gdzie przepływ wody jest utrudniony przewidziano oczyszczenie rowów z roślinności i wyprofilowanie oraz, gdzie to konieczne oczyszczenie z namułu o grubości do 30 cm. Z rowów przydrożnych należy wybrać namuł naniesiony przez wodę, wyprofilować dno i skarpy rowu. Szerokość dna powinna wynosić 0,40m, pochylenie skarp 1:1,5 do 1:2. Spadki podłużne dostosować do stanu pierwotnego. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa. Remont drogi leśnej o nr inw. 220/564. Remont drogi polega na odtworzeniu nawierzchni uszkodzonej w wyniku ulewnych deszczy na odcinku drogi leśnej o dł ok. 1,8 km. W ramach zadania planowane jest odtworzenie dolnej i górnej warstwy nawierzchni oraz poboczy, oczyszczenie i profilowanie rowów, odmulenie rowów oraz odmulenie przepustu w miejscach uszkodzeń przez ulewne deszcze. Dolną warstwę nawierzchni należy odtworzyć z tłucznia kamiennego, o uziarnieniu 31,5/63,0mm, gr. warstwy po zagęszczeniu od 10 do 20cm, warstwa górna z kruszywa o uziarnieniu 0/31,5mm, gr. warstwy po zagęszczeniu 7cm, z uprzednim mechanicznym wyprofilowaniem nawierzchni. W km 0+939, 1+029 należy naprawić pobocze dowiezionym gruntem piaszczysto - gliniastym na dł 4 m szer 0,5 oraz dł. 4 szer 0,5m (grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm). W km 1+388 należy naprawić pobocze dowiezionym gruntem piaszczysto - gliniastym na dł 4 m szer 0,5 oraz dł. 4 szer 1,5m (grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm). W km 1+703 należy odmulić przepust fi 80cm, L=7,0m. Wloty i wyloty należy oczyścić z roślinności, liści lub innych zanieczyszczeń utrudniających spływ wody. Planowana jest również naprawa pobocza dowiezionym gruntem piaszczysto - gliniastym na dł 4 m szer 0,5 oraz dł. 4 szer 1,7 (grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm) oraz oczyszczenie przy przepuście rowów z namułów na dł 20m. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa. Remont drogi leśnej o nr inw. 220/603. W ramach projektowanego przedsięwzięcia zaplanowano odtworzenie górnej warstwy nawierzchni drogi uszkodzonej przez ulewne deszcze na odcinku ok. 1,9 km. Remont obejmuje naprawę górnej warstwy nawierzchni z tłucznia kamiennego, w koleinach, warstwą z kruszywa o uziarnieniu 0/31,5mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 7cm. Koleiny mają szerokość 0,6 do 1m. Ponadto należy wykonać profilowanie nawierzchni drogi szer 3 m na odcinkach o łącznej długości ok 105 m. Na odcinku ok 300 m uzupełnienie górnej warstwy należy wykonać na szerokości ok 3 m. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa. W przypadkach gdy Zamawiający wskazał w opisie przedmiotu zamówienia nazwy produktów, znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych, które spełnią minimalne standardy jakościowe, parametry techniczne, warunki docelowego przeznaczenia, oraz funkcji i walorów użytkowych produktu wskazanego w specyfikacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3500.00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2016-05-23 do godz. 09:30. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ o. Kielce: 28 2030 0045 1110 0000 0027 4790; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2016., poz. 359). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164.). Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5ustawy Prawo zamówień publicznych, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3ustawy Prawo zamówień publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_zagnansk
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach