Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ochota ogłasza przetarg
- Adres: 01-021 Warszawa, ul. Grójecka 17A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5783561 , fax. 022 5783555
- Data zamieszczenia: 2009-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ochota
ul. Grójecka 17A 17A
01-021 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5783561, fax. 022 5783555
REGON: 01525964000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzadochota.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu ulicy Langiewicza na terenie dzielnicy Ochota - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia zgodny z cz.II SIWZ - opis przedmiotu zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi w zakresie objętym zamówieniem; 2.posiadają doświadczenie potwierdzone dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie co najmniej 3 robót o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia ( remonty lub budowa dróg) i wartości nie mniejszej niż 500tys. zł brutto - każda w ciągu ostatnich 5 lat 3.dysponują lub będą dysponować osobami legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Regionalnej Izby Inżynierów ( min. 1 osoba) oraz osoby posiadające świadectwa kwalifikacyjne SEP D i E ( min. 1 osoba ) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w części III pkt 2 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów wynikać musi jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie bądź wyjaśnienie wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków jest możliwe jedynie w trybie art. 26 ust. 3 i 4 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Ofertę złożoną na formularzu ofertowym 2)oświadczenie o treści określonej w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i 2 ustawy o zamówieniach publicznych 3)oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy o zamówieniach publicznych 4)dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnym zakresie do złożonej oferty, zgodnych z opisem w rozdz. III pkt 1 ppkt 2)w SIWZ, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje); 6)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca przy wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności . Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie osób wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 7)uproszczony kosztorys ofertowy 8) potwierdzenie wniesienia wadium; 9)w przypadku zatrudnienia podwykonawców - oświadczenie Wykonawcy wskazujące część zamówienia, której wykonanie powierza się podwykonawcom;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.urzadochota.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi nr 2845W - ul. Brzozowa w Walendowie
Dodano: 2016-07-27 - Rozbudowa ulicy Nowy Świat na odcinku od ul. Królewieckiej do ul. Marcina Borelowskiego w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi leśnej nr 35 o długości 0,78 km w leśnictwie Podgórze
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja placu manewrowo-postojowego przy budynku administracyjno-biurowym na ulicy 3 Maja 20
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie utwardzenia terenu na obszarze KS MILAN Milanówek z wyznaczeniem miejsc postojowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej nr 4725W Mszczonów - Piekary - Wygnanka - granica województwa - (Cychry)
Dodano: 2016-07-26 - PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY GOŁYMIN-OŚRODEK Z PODZIAŁEM NA ZADANIA W MIEJSCOWOŚCIACH: CHRUŚCIELE I GOŁYMIN-OŚRODEK.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1333W Borowie - Wola Miastkowska - Miastków Kościelny w km 11+757 ÷ 12+117
Dodano: 2016-07-26 - Remont chodnika na ul. Chrzanowskiej w Milanówku
Dodano: 2016-07-26 - Remont dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Milanówka
Dodano: 2016-07-26