Przetargi.pl
Wykonanie remontu sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Przyrodniczych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu przy ul. Golęcińskiej 9 w Poznaniu

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8487043, , fax. 61 8955043
  • Data zamieszczenia: 2019-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
    ul. Wojska Polskiego 28
    60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8487043, , fax. 61 8955043
    REGON: 18440000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Przyrodniczych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu przy ul. Golęcińskiej 9 w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Przyrodniczych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu przy ul. Golęcińskiej 9 Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Ogólnym pracom remontowym tj. malowaniu ścian i sufitów podlegać będą pomieszczenia przyległe – komunikacja, magazyn podręczny, pokój wychowawców, 3 szatnie, natryski. Wykaz robót oraz zakres ich wykonania Lp. Rodzaj robót Zakres robót Podstawa wyceny 1 Roboty budowlane roboty rozbiórkowe, impregnacja konstrukcji dachu nad salą gimnastyczną, wykonanie zabezpieczenia p.poż. konstrukcji dachu - EI 30, montaż dodatkowej warstwy wełny mineralnej, skucie tynków ściennych, naprawa pęknięć ściany wewnętrznej, tynkowanie ścian, wykonanie nowego parkietu na istniejącej podkonstrukcji, montaż listew przypodłogowych, montaż oklein winylowych na ścianach, malowanie farbą wewnętrzną lateksową, roboty malarskie, tapetowanie ścian, wykonanie symboli dyscyplin sportowych, oznaczenie bramek do piłki ręcznej, oznakowanie linii boisk na podłodze, wymiana stolarki drzwiowej, dostawa i montaż drabinek sportowych, koszy naściennych do koszykówki, uchwytów do siatkówki, roboty wykończeniowe, sprzątanie pomieszczeń wraz z myciem okien i parapetów po zakończeniu robót. Dokumentacja techniczna 2 Roboty elektryczne montaż nowej instalacji elektrycznej, montaż i dostawa lamp led, osprzętu, montaż inst. niskoprądowej, montaż i dostawa zestawu audio Dokumentacja techniczna UWAGA Ofertę należy przygotować na podstawie dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz informacji zawartych w SIWZ. 3.4 Budynek został wybudowany w 1964 roku na rozbudowanym planie. Jest to budynek częściowo podpiwniczony, trzykondygnacyjny z dachem krytym papą i blachodachówką. Podstawowe dane budynku: • Powierzchnia zabudowy – 2 181m2 • Powierzchnia użytkowa – 3 826 m2 • powierzchnia sali gimnastycznej – 241 m2 • powierzchnia pomieszczeń przyległych – 116 m2 Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji na wykonanie całości przedmiotu zamówienia. W okresie gwarancji należy: - prowadzić serwis i konserwację stolarki drzwiowej zgodnie z wymogami producenta. Koszty należy doliczyć do ceny oferty. 3.5. Wymagania dotyczące materiałów - użyte materiały winny być w I gatunku jakościowym, posiadające dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zapewniające pełną sprawność eksploatacyjną. Na etapie wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć deklaracje zgodności, certyfikaty na użyte materiały z wymaganymi załącznikami przed ich wbudowaniem. 3.6. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację robót, a w przypadku wykonania ich niezgodnie z ustawą Prawo budowlane lub uszkodzeniem obiektu - jest zobowiązany do przywrócenia stanu pierwotnego i usunięcia powstałych usterek na własny koszt. 3.7. Zastosowane w dokumentacji technicznej i w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji. Wykonawca, który chce zaoferować materiały równoważne, musi je wykazać w ofercie i załączyć dokumentację potwierdzającą ich równoważność. W przypadku, gdy zastosowanie ww. materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji technicznej, koszty tych zmian poniesie Wykonawca. 3.8 Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy* (Dz. U. z 2014 roku, poz.1502 z późn. zmianami): *art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 roku – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 3.8.1. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności bezpośrednio na placu budowy zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę. W przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobą/osobami zatrudnionymi na umowę o pracę przed zakończeniem wykonania przedmiotu umowy, to wówczas Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby/osób. 3.8.2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Czynności robotnika zostały opisane w dokumentacji technicznej oraz STWiORB . 3.8.3. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 3.8.3.1. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: a) Roboty budowlane będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia stanowiącym załącznik nr 2A do umowy. b) Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia zawarcia umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób (kopię umów o pracę), a także oświadczenia ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. u. z 2015 roku, poz.2008) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, c) Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu pensji, przedkładał dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia. 3.8.3.2. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia osób na umowę o pracę: a) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt.3.8.3.1 b) i c) SIWZ wykonawca będzie każdorazowo płacił zamawiającemu karę w wysokości 500,00 PLN. b) W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt.3.8.3.1 b) i c) SIWZ lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ofercie, zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i naliczy dodatkowo kary umowne wskazane w projekcie umowy jak za odstąpienie od umowy. c) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia liczby osób wymaganej przez zamawiającego, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej zamawiającemu, w wysokości 0,5% całkowitego wynagrodzenia, za każdą niezatrudnioną osobą poniżej liczby wymaganej przez zamawiającego. d) W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby inną osobą pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania, co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone przez wykonawcę w ofercie. 3.9 Komplet dokumentacji technicznej opisującej przedmiot zamówienia stanowi załącznik do SIWZ: 3.9.1. Dokumentacja projektowa – OPIS 3.9.2. Dokumentacja projektowa – RYSUNKI Rysunek A.1 RZUT A.2 SUFIT – WYTYCZNE OŚWIETLENIA A.3 KŁADY ŚCIAN - A, B A.4 KŁADY ŚCIAN - C, D A.5 LINIE BOISKA - ROZMIESZCZENIE URZĄDZEŃ A.6 ZESTAWIENIE PROJEKTOWANEJ STOLARKI DRZWIOWEJ 3.9.3. Dokumentacja projektowa – przedmiary (materiały pomocnicze do wyliczenia oferty) Zakres przedmiarów P.1 Przedmiar robót – architektura P.2 Przedmiar robót – instalacje elektryczne i niskoprądowe 3.9.4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Tytuł STWIORB S.1 Specyfikacje Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych S.2 Specyfikacje Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – roboty elektryczne i niskoprądowe 3.10. Miejsce realizacji: Budynek Zespołu Szkół Przyrodniczych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu przy ul. Golęcińskiej 9 w Poznaniu. Wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz z zaleceniami inspektorów nadzoru. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami zawartymi w załączonej dokumentacji technicznej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robot budowlanych oraz wytycznymi niniejszej specyfikacji i jej załącznikach. 3.11. Postanowienie dotyczące udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia publicznego. a) Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w zakresie robót: instalacyjnych i montażu parkietu pod warunkiem, że posiadać będą odpowiednie kwalifikacje rozumiane jako doświadczenie w realizacji zakresu podobnego do przedmiotu zamówienia w zakresie im powierzonym. Jeżeli Wykonawca ma zamiar realizować elementy przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców (jeśli wiadomo Wykonawcy co do nazwy firmy podwykonawcy na etapie składania ofert to wówczas wypełnia kolumnę 1 i koniecznie kolumnę 2 w poniższej tabeli.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) w terminie do dnia 24 czerwca 2019r. do godz. 08:00; 2. Wadium może być wniesione w: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wadium wnoszone w formie pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze Santander Bank Polska S.A 25 1090 1362 0000 0001 4266 3549
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ Pełnomocnictwo

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach