Zespół Szkół Gastronomicznych ogłasza przetarg
- Adres: 15-702 Białystok, ul. Knyszyńska 12
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 6513854 , fax. 85 6513405
- Data zamieszczenia: 2012-06-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Gastronomicznych
ul. Knyszyńska 12 12
15-702 Białystok, woj. podlaskie
tel. 85 6513854, fax. 85 6513405
REGON: 00018559000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsg.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu pomieszczeń I piętra, klatek schodowych i świetlicy szkoły przy ul. Knyszyńskiej 12 w Białymstoku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie prac: W zakresie korytarza i hallu do wykonania: - likwidacja ścianek z pustaków szklanych , uzupełnienie ścian i tynków - remont ścian i sufitów, szpachlowanie i malowanie - wymiana posadzek PCV na płytki gres - malowanie grzejników, rur , elementów drobnych - wymiana obudowy słupa W zakresie sal lekcyjnych do wykonania: - wymiana stolarki drzwiowej - likwidacja ścianek z pustaków szklanych , uzupełnienie ścian i tynków - remont ścian i sufitów, szpachlowanie i malowanie - wymiana posadzek PCV na płytki gres - malowanie grzejników, rur , elementów drobnych - likwidacja podestów drewnianych i nieczynnych rur instalacyjnych - zabudowa pionów kanalizacyjnych W zakresie pokoju nauczycielskiego i pokoju wicedyrektora do wykonania: - wymiana stolarki drzwiowej - remont ścian i sufitów, szpachlowanie i malowanie - wymiana posadzek PCV na płytki gres - malowanie grzejników, rur , elementów drobnych W zakresie klatki schodowej do wykonania: - remont ścian i sufitów, szpachlowanie i malowanie - malowanie balustrad, grzejników, rur , elementów drobnych W zakresie świetlicy do wykonania: - wymiana stolarki drzwiowej - remont ścian i sufitów, szpachlowanie i malowanie - wymiana posadzek PCV na płytki gres i panele drewnopodobne - malowanie grzejników, rur , elementy drobne - likwidacja podestu drewnianego - sceny - wykonanie stropu podwieszonego nad sceną - modernizacja instalacji elektrycznej sceny - likwidacji ścianek z pustaków szklanych , uzupełnieniu ścian i tynków - remoncie ścian i sufitów, szpachlowaniu i malowaniu - malowaniu grzejników, rur, elementów drobnych, balustrad - wymianie obudowy słupa - wymianie stolarki drzwiowej - likwidacji podestów drewnianych i nieczynnych rur instalacyjnych - zabudowie pionów kanalizacyjnych - wymianie posadzek PCV na płytki gres i paneli drewnopodobnych - likwidacji podestu drewnianego - sceny - wykonaniu stropu podwieszonego nad sceną - modernizacji instalacji elektrycznej sceny oraz wykonaniu wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: - zabezpieczeniu elementów mogących ulec zabrudzeniu lub zniszczeniu, - zabezpieczeniu strefy prowadzonych robót a po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu najpóźniej do dnia odbioru robót, - zapewnieniu właściwych warunków BHP, ochrony zdrowia i p.poż podczas wykonywania robót budowlanych, - wywozie elementów z demontażu i nieczystości oraz ich prawidłowym składowaniu bądź utylizacji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, - wykonaniu niezbędnych prób, sprawdzeń i pomiarów instalacji elektrycznej i dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy opis zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót opracowanych przez firmy KosztBud Wojciech Adam Kucharz ul. Swobodna 58/24, 15-756 Białystok oraz PROJEKT PARK Robert Grodzki, ul. Palmowa 4/13, 15-795 Białystok , stanowiących integralną część niniejszej SIWZ. 1. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia (wskazać zakres czynności jakie ma wykonywać podwykonawca), której realizację zamierza powierzyć podwykonawcom [wymagane oświadczenie w ww. zakresie zawarte jest na formularzu ofertowym]. 2. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3-letniej gwarancji na przedmiot zamówienia. Dokumenty gwarancyjne Wykonawca przedłoży w dniu odbioru końcowego. 3. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy odniesienia, o których mowa w art. 29 ust.3 i art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że posiadają one dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.), ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92 poz. 881) oraz że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji, w szczególności w zakresie; - dopuszczalnego obciążenia prądowego, - dopuszczalnego napięcia izolacji, napięcia roboczego, napięcia sterowania, - klasy dokładności. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne, z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. 4. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania jakichkolwiek zmian: - w schematach ideowych rozdzielni przewidzianych do wymiany i nowo wykonywanych; - przekroju żył kabli elektroenergetycznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WADIUM
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsg.bialystok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zadanie nr 1 Wykonanie robót instalacyjno-budowlanych w budynku użytkowym NZOZ przy Al. Piłsudskiego 4A w Białymstoku. Zadanie nr 2 Wykonanie robót instalacyjno-budowlanych w budynku użytkowym przy ul. M.C. Skłodowskiej 15A w Białymstoku i w budynku mieszkalno-usługowym Wspólnoty mieszkaniowej przy ul. M.C. Skłodowskiej 15 w zakresie lokalu użytkowego Gminy Białystok - Hort-cafe - Nr sprawy: BOM.1.263.56.2016.
Dodano: 2016-07-27 - Myjnia autobusowa na terenie MPK - adaptacja i remont budynku myjni oraz jej wyposażenia.
Dodano: 2016-07-18 - Termomodernizacja budynków komunalnych II
Dodano: 2016-07-15 - Roboty remontowe niecki basenu rekreacyjnego oraz w pomieszczeniach szatni, WC i sauny suchej w Aquaparku w Suwałkach
Dodano: 2016-07-13 - Przebudowa leśniczówki Zwierzyniec
Dodano: 2016-07-01 - Termomodernizacja budynków komunalnych w Hajnówce.
Dodano: 2016-06-24 - Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy Bakałarzewo - etap 1
Dodano: 2016-05-16 - Zakończenie modernizacji dużej sceny Białostockiego Teatru Lalek i jej obrębu - etap V
Dodano: 2016-04-29 - Remont pokoi mieszkalnych z wykonaniem łazienek na I piętrze budynku internatu.
Dodano: 2016-03-17 - Remont holu (korytarzy) w budynku hali sportowej Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
Dodano: 2016-03-01