Przetargi.pl
Wykonanie remontu oddziału psychiatrycznego- Oddział Psychiatrii Sądowej o podstawowym zabezpieczeniu - Znak sprawy: Adm. 9A/2013.

Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-282 Gdańsk, ul. Srebrniki 17
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 52 47 500 , fax. 58 5247520
  • Data zamieszczenia: 2013-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku
    ul. Srebrniki 17 17
    80-282 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 52 47 500, fax. 58 5247520
    REGON: 00029346200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsp-bilikiewicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu oddziału psychiatrycznego- Oddział Psychiatrii Sądowej o podstawowym zabezpieczeniu - Znak sprawy: Adm. 9A/2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych i robót budowlano - montażowych polegających na remoncie istniejącego oddziału psychiatrycznego w celu utworzenia oddziału psychiatrii sądowej o podstawowym zabezpieczeniu i dostosowaniu go do wszelkich standardów i norm medycznych obowiązujących w UE - wynikających z rozporządzenia Ministra Zdrowia dla Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Gdańsku polegających na: 1. Wykonaniu dokumentacji budowlano - wykonawczej . 2. Wykonaniu dokumentacji powykonawczej 3. Wykonaniu robót budowlanych 1) Ścianki działowe. 2) Izolacje. 3) Tynki, okładziny i roboty malarskie. 4) Podłoża i posadzki. 5) Stolarka drzwiowa oraz ślusarka. 4. Wykonaniu robót elektrycznych. 4.1. Roboty elektryczne wewnętrzne. 5. Wykonaniu robót sanitarnych 1) Instalacja wody zimnej, ciepłej użytkowej z cyrkulacją 2) Wentylacja. 3) Wewnętrzne instalacje kanalizacyjne. 6. Przeszkoleniu pracowników Szpitala z zakresu obsługi technicznej pomieszczeń oddziału. 7. Pełnieniu nadzoru autorskiego nad realizacją projektu. Po podpisaniu umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy zakresu robót oraz kosztorys ofertowy. Przedmiot zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ: 1) Program funkcjonalno - użytkowy (PFU). 2) Zmiany do PFU 1. Warunki prowadzenia robót. 1) Zamawiający przekaże Wykonawcy do realizacji plac budowy obejmujący teren określony dokumentacją projektową. 2)Przed podjęciem realizacji zadania Wykonawca przedłoży harmonogram realizacji robót oraz kosztorys ofertowy. 3)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczeństwo osób przebywających na terenie Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Gdańsku. 4)Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty zgodnie z przepisami bhp i ppoż oraz utrzymywać plac budowy w należytym porządku. 5)Po zakończeniu robót teren budowy doprowadzi do porządku. 6)Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje czasowe zaplecze budowy na terenie przyległym do budynku nr 19, w którym znajduje się remontowany oddział. 7)Wykonawca zamontuje tymczasowe urządzenia pomiarowe na dostawę energii elektrycznej dla potrzeb budowy. Zamawiający obciąży Wykonawcę za zużytą energię elektryczną. 8) Koszty urządzenia zaplecza i placu budowy wraz z dostawą energii elektrycznej oraz dozoru budowy i ochrony mienia obciążają Wykonawcę robót. 9) Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na wysypisko materiałów z demontażu i gruzu z rozbiórek. Koszty wywozu i utylizacji Wykonawca uwzględni w wynagrodzeni ryczałtowym a dokumenty potwierdzające wywóz na legalne wysypisko dostarczy zamawiającemu. 10)Wykonawca dostarczy w dniu odbioru końcowego dokumentację odbiorową w 3 egz. 11)Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia planu BIOZ. 12)Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w Ustawie z dn. 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych Dz.U z 2004 r. Nr 92 poz. 881, z późn. zm. 13)Każda zmiana technologii wykonania robót - z inicjatywy Wykonawcy, wymaga akceptacji Zamawiającego. Koszt wprowadzenia zmiany obciąża Wykonawcę. 14)Wykonawca przy wykonywaniu Umowy zobowiązany jest dochować staranności wynikającej z zawodowego charakteru prowadzonej przez niego działalności gospodarczej. 15)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami Umowy oraz celem Umowy. 16)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie działania i zaniechania osób, przy pomocy, których realizuje przedmiot Umowy. 17) Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. 18) Za roboty wykonywane przez Podwykonawców odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 19) Na dzień rozpoczęcia czynności odbioru Wykonawca skompletuje i przekaże komisji odbiorowej wszystkie dokumenty potrzebne do odbioru końcowego, tj. dziennik budowy i dokumentację powykonawczą, umożliwiające ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy. Brak w/w dokumentów skutkować może odmową odbioru przedmiotu Umowy. 20) W wypadku stwierdzenia, w toku odbioru wad, przedmiotu Umowy Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 21) Zamawiający odmówi odbioru, jeżeli nie został wykonany cały przedmiot Umowy lub przedmiot Umowy zawiera wady uniemożliwiające jego użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, a także w przypadku, jeżeli Zamawiający stwierdzi, że roboty zostały wykonane niezgodnie z przedmiotem Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BPH SA Oddział Gdańsk 98 1060 0076 0000 3210 0022 0358 5.W tytule przelewu Wykonawca wskazuje: Wadium w przetargu Znak Spr. Adm. 9A 2013 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wysokość wadium Zamawiający ustala na kwotę 4 000 PLN słownie: cztery tysiące złotych 8.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy Pzp. 9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8 niniejszego Rozdziału, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsp-bilikiewicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach