Przetargi.pl
Wykonanie remontu nawierzchni na drodze powiatowej nr 1808L Cyców-Majdan Zahorodyński

Zarząd Dróg Powiatowych w Łęcznej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-010 Łęczna, Al. Jana Pawła II 95
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7523082/83
  • Data zamieszczenia: 2009-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Łęcznej
    Al. Jana Pawła II 95 95
    21-010 Łęczna, woj. lubelskie
    tel. 081 7523082/83
    REGON: 43102947000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu nawierzchni na drodze powiatowej nr 1808L Cyców-Majdan Zahorodyński
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu nawierzchni na drodze powiatowej nr 1808L Cyców-Majdan Zahorodyński. Remont będzie wykonany na odcinku drogi od km 2+200 do km 2+385 (długość odcinka 185 m) i od km 4+100 do km 4+175 (długość odcinka 75 m), łączna długość odcinka 260 m. Szerokość remontowanej nawierzchni 5,5 m. Remont nawierzchni polegać będzie na: 1.mechanicznym czyszczeniu nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum), 2. skropieniu nawierzchni drogowej asfaltem, 3. wyrównaniu istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym 25 kg/m2, 4. ułożeniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych, warstwa ścieralna asfaltowa dla ruchu KR-2 - grubość zagęszczenia 4 cm, 5. wyrównaniu poboczy z uzupełnieniem materiałem miejscowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają pracowników z uprawnieniami budowlanymi niezbędnymi do wykonywania określonych prac oraz przynależą do Izby Inżynierów Budownictwa, 3) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania danego zamówienia tj. dysponują kadrą techniczną z uprawnieniami o specjalności drogowej, co najmniej jeden pracownik ze stażem pracy minimum 10 lat na stanowisku kierownika budowy, 4) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6) udzielą gwarancji na wykonane prace - 24 miesiące od daty odbioru końcowego robót 7) wykonawca musi udowodnić, że w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od daty upływu terminu składania ofert) wykonał co najmniej 1 zadanie z zakresu odnowy nawierzchni bitumicznej, o wartości co najmniej ofertowej 8) dysponują niżej wymienionym sprzętem: a) równiarka szt.1 b) szczotka mechaniczna szt.1 c) układarka do mas bitumicznych na kołach gumowych lub gąsienicach gumowych o szerokości rozkładania min 3 m z automatycznym sterowaniem pozwalającym na ułożenie warstwy zgodnie z założoną grubością, d) walec ogumiony, e) walec statyczny stalowy f) skrapiarka do nawierzchni bitumicznej g) samochód samowyładowczy z przykryciem brezentowym o ład. 10-20t, 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale X niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5) Informację o doświadczeniu (wykonanych zamówieniach) Wykonawcy na formularzu zgodnym z treścią zał. nr 6 - Wykaz zrealizowanych robót z podaniem miejsca, daty i wartości wykonanych robót; potwierdzenie wykonania robót z należną starannością (referencje) o wartości nie mniejszej od przedstawionej przez oferenta ceny (zał. Nr 1). 6) wykaz personelu zatrudnionego przez oferenta, w celu obsadzenia stanowisk do realizacji przedmiotowego zamówienia, załącznik nr 9 7) wykaz sprzętu użytego do wykonania zamówienia, załącznik nr 8 2. Dokumenty o których mowa w ust. 1 należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdpleczna.bip.e-zeto.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach