Zarząd Dróg Powiatowych w Łęcznej ogłasza przetarg
- Adres: 21-010 Łęczna, Al. Jana Pawła II 95
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7523082/83
- Data zamieszczenia: 2009-09-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Łęcznej
Al. Jana Pawła II 95 95
21-010 Łęczna, woj. lubelskie
tel. 081 7523082/83
REGON: 43102947000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu nawierzchni na drodze powiatowej nr 1808L Cyców-Majdan Zahorodyński - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu nawierzchni na drodze powiatowej nr 1808L Cyców-Majdan Zahorodyński. Remont będzie wykonany na odcinku drogi od km 2+200 do km 2+385 (długość odcinka 185 m) i od km 4+100 do km 4+175 (długość odcinka 75 m), łączna długość odcinka 260 m. Szerokość remontowanej nawierzchni 5,5 m. Remont nawierzchni polegać będzie na: 1.mechanicznym czyszczeniu nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum), 2. skropieniu nawierzchni drogowej asfaltem, 3. wyrównaniu istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym 25 kg/m2, 4. ułożeniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych, warstwa ścieralna asfaltowa dla ruchu KR-2 - grubość zagęszczenia 4 cm, 5. wyrównaniu poboczy z uzupełnieniem materiałem miejscowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają pracowników z uprawnieniami budowlanymi niezbędnymi do wykonywania określonych prac oraz przynależą do Izby Inżynierów Budownictwa, 3) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania danego zamówienia tj. dysponują kadrą techniczną z uprawnieniami o specjalności drogowej, co najmniej jeden pracownik ze stażem pracy minimum 10 lat na stanowisku kierownika budowy, 4) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6) udzielą gwarancji na wykonane prace - 24 miesiące od daty odbioru końcowego robót 7) wykonawca musi udowodnić, że w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od daty upływu terminu składania ofert) wykonał co najmniej 1 zadanie z zakresu odnowy nawierzchni bitumicznej, o wartości co najmniej ofertowej 8) dysponują niżej wymienionym sprzętem: a) równiarka szt.1 b) szczotka mechaniczna szt.1 c) układarka do mas bitumicznych na kołach gumowych lub gąsienicach gumowych o szerokości rozkładania min 3 m z automatycznym sterowaniem pozwalającym na ułożenie warstwy zgodnie z założoną grubością, d) walec ogumiony, e) walec statyczny stalowy f) skrapiarka do nawierzchni bitumicznej g) samochód samowyładowczy z przykryciem brezentowym o ład. 10-20t, 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale X niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5) Informację o doświadczeniu (wykonanych zamówieniach) Wykonawcy na formularzu zgodnym z treścią zał. nr 6 - Wykaz zrealizowanych robót z podaniem miejsca, daty i wartości wykonanych robót; potwierdzenie wykonania robót z należną starannością (referencje) o wartości nie mniejszej od przedstawionej przez oferenta ceny (zał. Nr 1). 6) wykaz personelu zatrudnionego przez oferenta, w celu obsadzenia stanowisk do realizacji przedmiotowego zamówienia, załącznik nr 9 7) wykaz sprzętu użytego do wykonania zamówienia, załącznik nr 8 2. Dokumenty o których mowa w ust. 1 należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdpleczna.bip.e-zeto.com
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja drogi gminnej nr 112524L (działka nr ewid. 1006) na odcinku od km 0+000 do km 0+200 w miejscowości Osmolice Drugie, gm. Strzyżewice
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja - przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych od km 0+000 do km 0+420 (0,420 km) na działce o nr ewidencyjnym 533 obręb geodezyjny Krupiec, gmina Krasnystaw
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja drogi gminnej nr 112524L (działka nr ewid. 1006) na odcinku od km 0+712 do km 1+104 w miejscowości Osmolice Pierwsze, gm. Strzyżewice
Dodano: 2016-07-27 - Utwardzenie dna i odwodnienie wąwozu lessowego w ciągu drogi gminnej nr 110070L od km 0+058 do km 0+408 w miejscowości Suchodoły
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez odcinkową przebudowę nawierzchni na drogach powiatowych na terenie powiatu chełmskiego
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi leśnej nr 06-11 Energetyczna w Leśnictwie Lubień oraz zjazdu z drogi powiatowej - etap I
Dodano: 2016-07-22 - przebudowa drogi powiatowej nr 2934 L Księżpol -Harasiuki i nr 2935 L Gózd Lipiński - Potok Górny
Dodano: 2016-07-22 - Odbudowa drogi gminnej nr 109153L od km 2+680 do km 3+600 w miejscowości Zastawie, zniszczonej w wyniku gwałtownego spływu wód opadowych w 2014 r.
Dodano: 2016-07-22 - Budowa drogi gminnej nr 101669L relacji Sycyna- Sławacinek Stary- Biała Podlaska - etap II w miejscowości Sławacinek Nowy od km 6+594 do km 7+050
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa parkingu przed Szkołą Podstawową nr 3 w Świdniku
Dodano: 2016-07-20