Przetargi.pl
Wykonanie remontu nawierzchni dróg dojazdowych w miejscowości Łabunie i Wólka Łabuńska

Gmina Łabunie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-437 Łabunie, ul. Zamojska 50
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6113019 , fax. 084 6113026
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łabunie
    ul. Zamojska 50 50
    22-437 Łabunie, woj. lubelskie
    tel. 084 6113019, fax. 084 6113026
    REGON: 00053801800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu nawierzchni dróg dojazdowych w miejscowości Łabunie i Wólka Łabuńska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni dróg dojazdowych w miejscowości Łabunie i Wólka Łabuńska i obejmuje: ulica Wierzbowa w miejscowości Łabunie: oczyszczenie mechaniczne nawierzchni betonowej jako podbudowy - 680m2 , wykonanie warstwy wyrównawczej z masy mineralno-asfaltowej przy średniej grubości 3 cm. - 680m2, wykonanie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej grubości 4 cm. po zagęszczeniu jako warstwa ścieralna - 680 m2, podsypanie krawędzi jezdni gruntem (ziemią) z zagęszczeniem - 270m2. Wólka Łabuńska - od drogi nr 17 do ul. Lipowej: mechaniczne odkrycie krawędzi jezdni równiarka o grubości do 10 cm - 219 m2, mechaniczne oczyszczenie nawierzchni betonowej jako podbudowy - 1095 m2, wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego przy średniej grubości 3 cm. - 1095 m2, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubosci warstwy 5 cm. po zagęszczeniu transport samochodami samowyładowczymi 5-10 t. - 1095 m2 , podsypanie krawędzi jezdni gruntem (ziemią) z zagęszczeniem - 547 m2, obsianie skarp w ziemi urodzajnej - 547 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332269
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeśli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania tych uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym o osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. dysponują środkami finansowymi zapewniającymi wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień Publicznych, e) akceptują warunki specyfikacji istotnych warunków zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne Wykonawca załącza następujące dokumenty: 1) wypełniony druk oferty, 2) oświadczenie , że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) aktualny wypis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające iż Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie wykonywania robót objętych zamówieniem wystawione nie wcześniej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, 6) kserokopie dokumentów potwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane prawem uprawnienie jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia do kierowania robotami drogowymi - dotyczy kierownika budowy), 7) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.labunie.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach