Przetargi.pl
Realizacja Projektu Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych Regionu Chełmskiego

Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. ks. Piotra Skargi 11
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-82 560 50 20 , fax. 0-82 560 50 21
  • Data zamieszczenia: 2009-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami sp. z o.o.
    ul. ks. Piotra Skargi 11 11
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 0-82 560 50 20, fax. 0-82 560 50 21
    REGON: 06001933000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgo.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Miasta

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja Projektu Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych Regionu Chełmskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych regionu chełmskiego zwanego w dalszej części ZPOK, który zlokalizowany będzie w miejscowości Srebrzyszcze w odległości około 8 km (kierunek północno-zachodni) od centrum Chełma (22-100). Teren zakładu od strony północnej graniczył będzie z drogą krajową nr 12 relacji Chełm - Dorohusk. Inwestycja zlokalizowana będzie na terenie działek o numerach ewidencyjnych: 540, 541, 542 oraz częściowo 543. Lokalizacja inwestycji jest zgodna z zapisami prawa miejscowego, tzn. z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego gminy Chełm. W zakresie unieszkodliwiania odpadów w ZPOK przewidziano: - Sortowanie mechaniczne i manualne odpadów zmieszanych oraz zebranych surowców wtórnych, - Przyjmowanie i czasowe magazynowanie oraz wysyłka do utylizacji zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, - Przyjmowanie pozostałego zużytego wyposażenia gospodarstw domowych (odpadów wielkogabarytowych), częściowy demontaż i wysyłka do utylizacji - Przyjmowanie i czasowe magazynowanie odpadów budowlanych, - Czasowe magazynowanie odpadów niebezpiecznych, występujących w strumieniu odpadów komunalnych, - Kompostowanie masy roślinnej - odpadów tzw. (zielonych), - Produkcja paliwa alternatywnego z frakcji palnej wydzielonej w linii segregacji (tylko frakcja o niskich właściwościach surowcowych). Ilość zmieszanych odpadów komunalnych przewidziana do przerobu w ZPOK wynosi w założeniu 26 000 Mg/rok
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452221000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Dla części A - 300 000,00 zł, Dla części B - 10 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dla części A wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) wykonać w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną, związaną z budową hali przemysłowej o konstrukcji stalowej i powierzchni zabudowy co najmniej 3500 m2 wraz z infrastrukturą. Łączna kubatura wykonanych w tym okresie obiektów budowlanych o konstrukcjach stalowych wyniesie nie mniej niż: 60 000 m3. Łączna wartość netto wykonanych robót wynikająca z umowy nie mniej niż 6 000 000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. b) dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami jak: - minimum 1 koparka samobieżna chwytakowa, o pojemności łyżki minimum 0,25 m3, - minimum 1 koparka samobieżna podsiębierna, o pojemności łyżki minimum 0,25 m3, - minimum 1 spycharka gąsienicowa o mocy brutto silnika minimum 100 KM, - minimum 1 równiarka samojezdna o mocy brutto silnika napędowego minimum 120KM, - minimum 1 walec wibracyjny samojezdny o masie operacyjnej w minimum 9 t, - minimum 1 żuraw samochodowy o udźwigu w minimum 6 t W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat narzędzi i urządzeń, niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponują, sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszego IDW, a jeżeli Wykonawca nie dysponuje wymienionymi w pkt b) narzędziami i urządzeniami, dodatkowo dołączy do załącznika nr 5 pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń. Ze zobowiązania musi jasno wynikać, że narzędzia i urządzenia wskazane w niniejszym załączniku zostaną na czas wykonania przedmiotu zamówienia udostępnione Wykonawcy. c) wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: Ekspert kluczowy nr 1: Kierownik Budowy - doświadczenie zawodowe w robotach budowlanych minimum 10 lat, w tym 5 lat jako kierownik budowy (wymagana jest praca pełny etat podczas realizacji robót budowlanych) - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, Ekspert kluczowy nr 2: Specjalista w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych, posiadający: - doświadczenie zawodowe minimum 5 lat, w wykonawstwie robót lub nadzorze, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, Ekspert kluczowy nr 3: Specjalista w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadający: - doświadczenie zawodowe minimum 5 lat w wykonawstwie robót lub nadzorze, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, Ekspert kluczowy nr 4: Specjalista w zakresie robót sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i automatyki, posiadający: - doświadczenie zawodowe minimum 5 lat w wykonawstwie robót lub nadzorze, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, Ekspert kluczowy nr 5: Specjalista w zakresie robót drogowych posiadający: - doświadczenie zawodowe minimum 5 lat, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, Ekspert kluczowy nr 6: Geodeta posiadający: - doświadczenie zawodowe minimum 5 lat, - uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych realizacyjnych i inwestycyjnych, Ekspert kluczowy nr 7: Geolog posiadający: - doświadczenie zawodowe minimum 5 lat, - uprawnienia w zakresie geologii. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW, a jeżeli Wykonawca nie dysponuje wymienionymi w pkt c) osobami, dodatkowo dołączy do załącznika nr 3 pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ze zobowiązania musi jasno wynikać, że osoby wskazane w niniejszym załączniku zostaną na czas wykonania przedmiotu zamówienia udostępnione Wykonawcy. d) Wykonawca osiągnął roczny obrót rozumiany jako przychód netto ze sprzedaży na poziomie minimum 15 000 000,00 PLN za każdy rok obrotowy w okresie ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć część sprawozdania finansowego dotyczącego rachunku zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanej części sprawozdania, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających te obroty w każdym roku - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, e) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 3 000 000,00 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3 000 000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, f) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dla części B wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) wykonać w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną, związaną z budową sieci energetycznej o wartości netto robót wynikającej z umowy nie niższej niż 250 000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. b) dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami jak: - minimum 1 koparka samobieżna chwytakowa, o pojemności łyżki minimum 0,15 m3, - minimum 1 koparka samobieżna podsiębierna, o pojemności łyżki minimum 0,15 m3, - minimum 1 spycharka gąsienicowa o mocy brutto silnika minimum 75 KM, - minimum 1 żuraw samochodowy o udźwigu w minimum 5 t W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat narzędzi i urządzeń, niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponują, sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszego IDW, a jeżeli Wykonawca nie dysponuje wymienionymi w pkt b) narzędziami i urządzeniami, dodatkowo dołączy do załącznika nr 5 pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń. Ze zobowiązania musi jasno wynikać, że narzędzia i urządzenia wskazane w niniejszym załączniku zostaną na czas wykonania przedmiotu zamówienia udostępnione Wykonawcy. c) wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: Ekspert kluczowy nr 1: Kierownik Budowy - doświadczenie zawodowe w robotach budowlanych minimum 10 lat, w tym 5 lat jako kierownik budowy (wymagana jest praca pełny etat podczas realizacji robót budowlanych) - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, Ekspert kluczowy nr 2: Specjalista w zakresie robót sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i automatyki, posiadający: - doświadczenie zawodowe minimum 5 lat w wykonawstwie robót lub nadzorze, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, Ekspert kluczowy nr 3: Geodeta posiadający: - doświadczenie zawodowe minimum 5 lat, - uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych realizacyjnych i inwestycyjnych, W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW, a jeżeli Wykonawca nie dysponuje wymienionymi w pkt c) osobami, dodatkowo dołączy do załącznika nr 3 pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ze zobowiązania musi jasno wynikać, że osoby wskazane w niniejszym załączniku zostaną na czas wykonania przedmiotu zamówienia udostępnione Wykonawcy. d) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 500 000,00 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, e) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. Wzór oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego IDW f) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW wraz z dokumentami potwierdzającymi wymagane uprawnienia, g) wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót h) wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje Wykonawca sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW. Jeżeli Wykonawca składa ofertę dla więcej niż jednej części wszystkie wymagane dokumenty musi złożyć dla każdej z nich.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin Wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgo.chelm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach