Przetargi.pl
MODERNIZACJA DROGI GMINNEJ, DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH WE WSI FELIKSIN

Gmina Krzywda ogłasza przetarg

  • Adres: 21-470 Krzywda, ul. Żelechowska 24B
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7551006 , fax. 025 7551061
  • Data zamieszczenia: 2014-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzywda
    ul. Żelechowska 24B 24B
    21-470 Krzywda, woj. lubelskie
    tel. 025 7551006, fax. 025 7551061
    REGON: 71158241100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkrzywda.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA DROGI GMINNEJ, DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH WE WSI FELIKSIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja odcinka 420m drogi gminnej, dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Feliksin położonej na istniejącym ciągu drogi gruntowej Feliksin - Budki w miejscowości Feliksin, gm. Krzywda na działce nr ewid. 1367, na odcinku o łącznej długości 420 m (początek przy istniejącej nawierzchni z bitumicznej we wsi Feliksin - przedłużenie w kierunku wsi Budki) o szerokości jezdni: 4,5 m, o nawierzchni z kamienia tłuczonego, a szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dodatku nr 1 w § 33 SIWZ. Zakres niniejszego postępowania obejmuje wykonanie przedsięwzięcia pod nazwą: /MODERNIZACJA DROGI GMINNEJ, DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH WE WSI FELIKSIN/ zlokalizowanej na działce o numerze ewidencji geodezyjnej 1367. Roboty objęte niniejszą specyfikacją są to roboty oznaczone kodem, zgodnie z rozporządzeniem nr 2195/2002 z dn. 5 listopada 2002 r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień[CPV], (Dz. Urz. WE L 340z 16.12.2002 r. z późniejszymi zmianami): Kod CPV: 45.23.32.26-9 roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do siwz. Zgodnie z art. 31 ust. 1 gdy przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, przedmiot niniejszego zamówienia opisany jest za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Ogólny zakres zamówienia: W ramach modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych należy: Na odcinku drogi o długości 420 m i szerokości jezdni 4,5 m, na przedłużeniu istniejącej drogi o nawierzchni bitumicznej w kierunku granicy wsi Feliksin/Budki należy wykonać: a) wyznaczyć granice pasów drogowych, b) wyznaczyć oś dróg, przebieg korony nasypu, c) wyprofilować i zagęścić podłoże, d) wykonać nasyp drogowy z warstwy odsączającej ( pospółka) i jezdnej ( kruszywo drogowe: kliniec kamienny niesortowalny 4,0-31,5 oraz tłuczeń kamienny, sortowany, uziar.31,5-63mm. Materiałami stosowanymi przy wykonywaniu nawierzchni z tłucznia, wg PN-S-96023 są: kruszywo naturalne zwykłe (pospółka do nawierzchni drogowych PN-B-11111) łamane zwykłe (tłuczeń i kliniec, wg PN-B-11112), woda do skropienia podczas wałowania i klinowania lub wg norm zastępujących normy wskazane. Ilości poszczególnych kruszyw wg proporcji nakładów rzeczowych KNR 2-010506-07-050) Na planie sytuacyjnym zaznaczono przebieg planowanej modernizacji drogi. Odprowadzenie wód powierzchniowych pochyleniami poprzecznymi na pobocza nieutwardzone Przystępując do modernizacji drogi należy najpierw wyznaczyć granice pasa drogowego, następnie wyznaczyć osie dróg, po czym przy użyciu palików wytyczyć koronę drogi. Nachylenie skarp nasypu drogi wynosić będzie 1:1,5. Przy urządzaniu dróg należy przyjąć szerokość podłoża 5,0 m. Szerokość warstwy jezdnej wynosić będzie 4,5 m. Przystępując do budowy nasypu należy wyprofilować i zagęścić podłoże, formując jednocześnie spadek 3% w dwustronnym kierunku. Na całej długości dróg należy wykonać warstwę odsączającą z pospółki żwirowej o grubości 10 cm. Na całej długości dróg należy wykonać warstwę jezdną z kruszywa drogowego (kamienia tłuczonego) o grubości 10 cm. Najpierw należy wykonać warstwę odsączającą wyznaczając jej grubość przy pomocy palików. Piasek należy zagęszczać polewając w razie potrzeby wodą, rozpoczynając od zewnętrznych krawędzi nasypu w kierunku osi drogi, formując jednocześnie spadek 3%. Przy wykonywaniu warstwy jezdnej należy wykonać te same czynności co przy warstwie odsączającej. Po przekazaniu drogi do eksploatacji wykonawcę obowiązuje 36 miesięczny okres gwarancyjny. Na projektowanym odcinku nie występują inne urządzenia infrastruktury technicznej Dane liczbowe: Długość drogi - 420 mb Profilowanie i zagęszczenie podłoża - 420 x 5 = 2100 m? Powierzchnia warstwy odsączającej - 420 x 5 = 2100 m? Średnia powierzchnia warstwy jezdnej - 420 x 4,5 = 1890 m? Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego oraz BHP. Oznakowanie robót należy wykonać zgodnie z Instrukcją Oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332269
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset PLN). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr BS Krzywda 89 9203 0002 0000 1238 2000 0060 z dopiskiem: Wadium- /Modernizacja drogi gminnej, dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Feliksin/ 5. Pieniądze wnoszone tytułem wadium muszą zostać zaksięgowane na rachunku bankowym zamawiającego przed terminem składania ofert. Do oferty należy dołączyć kserokopię polecenia przelewu poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazania ich siedzib i daty zawarcia umowy; 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; 3) kwotę gwarancji; 4) termin ważności gwarancji; 5) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązania gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku gdy Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; - w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Postanowienia ust. 6 stosuje się również do poręczeń, określonych w ust. 3 pkt 2 i 5. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w ofercie. Wykonawca załącza do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty - oryginał nie może być na trwale zespolony z ofertą. 9. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno zachować ważność od dnia składania ofert do upływu terminu związania ofertą. 10. Wyklucza się z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, którego oferta nie będzie zabezpieczona wymienioną wyżej formą wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 Pzp, albo jeżeli wykonawca nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą. 11. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugkrzywda.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach