Dom Dziecka Nr 9 - Dom Międzypokoleniowy Bednarska ogłasza przetarg
- Adres: 93-030 Łódź, ul. Bednarska 15a
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 6400344 , fax. 42 6400344
- Data zamieszczenia: 2009-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Dziecka Nr 9 - Dom Międzypokoleniowy Bednarska
ul. Bednarska 15a 15a
93-030 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 6400344, fax. 42 6400344
REGON: 47156629000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: pomoc społeczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu mieszkania przy ul. Gdańskiej 95 lok. 4. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie remontu mieszkania przy ul. Gdańskiej 95 lok. 4. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1.1.posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie): 1.1.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2. nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie): 1.2.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 u.p.z.p., zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. 1.3. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełnić następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): 1.3.1. wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę której przedmiotem jest: wykonanie robót obejmujących: -remont mieszkania obejmujący zakres tożsamy z przedmiotem zamówienia o wartości brutto minimum 150.000,00 zł. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ), b) dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokoły odbioru przedmiotu umowy(ów)). W przypadku wykazania zamówienia nie popartego dokumentem potwierdzającym, że zlecone zamówienie(a) zostały wykonane z należytą starannością - pozycja ta nie będzie brana pod uwagę przy ocenie spełnienia warunku określonego w pkt 1.3.1; 1.3.2. wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ, kopie uprawnień budowlanych wydanych na podstawie rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 z póź. zm.) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, aktualnych zaświadczeń z właściwej izby samorządu zawodowego. 1.4. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie): 1.4.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 u.p.z.p., zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć, oprócz wymienionych dokumentów, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 u.p.z.p., zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Kościelna w Gorzkowicach
Dodano: 2016-07-27 - Remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 3923E Sekursko - Krzemieniewice w m. Krzemieniewice, Gm. Gorzkowice.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej 1917E na odcinku Kamień - Chabielice wraz z jej przedłużeniem do drogi wojewódzkiej P483 - odcinek od km 0+000 do km 4+350,00
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku poszkolnego w Ochotniku na świetlicę wiejską
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa dróg w Mysłakowie ul. Mickiewicza, Chopina, Rybacka
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa boisk szkolnych w Domasznie i Radzicach Dużych
Dodano: 2016-07-20 - Zagospodarowanie terenu (w tym budowa placu zabaw) przy Zespole Szkół w Komorowie
Dodano: 2016-07-19 - Przebudowa Rynku w Gorzkowicach wraz z przebudową infrastruktury technicznej wodno - kanalizacyjnej.
Dodano: 2016-07-19 - Przebudowa drogi w miejscowości Domaniewice - ul. Leśna
Dodano: 2016-07-18 - Przebudowa ul. Garncarskiej w ramach projektu pn.: Rewitalizacja terenów Podzamcza Młode- Stare Miasto w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2016-07-12