Przetargi.pl
Remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 3923E Sekursko - Krzemieniewice w m. Krzemieniewice, Gm. Gorzkowice.

Gmina Gorzkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 97-350 Gorzkowice, ul. Szkolna 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6818006 , fax. 044 6818006
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gorzkowice
    ul. Szkolna 3 3
    97-350 Gorzkowice, woj. łódzkie
    tel. 044 6818006, fax. 044 6818006
    REGON: 59064787100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 3923E Sekursko - Krzemieniewice w m. Krzemieniewice, Gm. Gorzkowice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia: remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 3923E Sekursko - Krzemieniewice w m. Krzemieniewice, Gm. Gorzkowice. 2. Zakres robót obejmuje m.in. wykonanie: pobocza z tłucznia kamiennego o szerokości 0.50 m i gr. 10 cm. warstwy ścieralnej o grubość 5 cm z mieszanki asfaltowo - mineralnej AC 11S 50/70, odtworzenia (odmulenia) istniejących rowów przydrożnych, przeprofilowania istniejącej nawierzchni drogi na odcinku od drogi nr ewid 33 w kierunku południowo - wschodnim na odcinku ok 150 m. 3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna stanowiąca załączniki Nr 9,10,11 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przy czym zakres robót oraz technologię robót określa projekt budowany i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót załączone do specyfikacji są opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu budowlanego i specyfikacji technicznej. Zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełnią funkcję pomocniczą. 4. Zamawiający wskazuje miejsce transportu i utylizacji destruktu - dz. nr 810, 811,812 obręb Gorzkowice, położonych w odległości ok.560 m. 5. Dodatkowo zakres prac obejmuje między innymi: a) wykonie robót zgodnie z projektem technicznym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, b) organizację i zabezpieczenie placu budowy. Oznakowanie i wykonanie robót budowlanych należy wykonać zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem organizacji ruchu. Sposób organizacji ruchu powinien zagwarantować ciągłość ruchu drogowego, zminimalizować utrudnienia w korzystaniu posesji, oraz zapewnienie stałych warunków widoczności (w dzień i w nocy) urządzeń i znaków, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. c) uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, w tym przywrócenie do stanu pierwotnego d) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. e) dostosowanie niwelety remontowanych elementów drogi do rzędnych istniejących terenów przyległych (zjazdy, bramy, furtki, skrzyżowania) 6. . Warunkiem koniecznym dla prawidłowego przygotowania oferty przetargowej jest zapoznanie się z dokumentacją techniczną dotyczącą przedmiotowego zamówienia. 7. Zakres zamówienia obejmuje również elementy nie wynikające wprost z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych, a zgodne ze sztuką budowlaną, lecz konieczne do prawidłowego wykonania robót budowlanych w zakresie projektu. 8. W przypadku stwierdzenia braku danych lub różnic w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej a przedmiarem robót wykonawca powinien zgłosić się do Zamawiającego wyjaśnienia. 9. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia w zakresie możliwym do przewidzenia na etapie składania ofert, na podstawie SIWZ i przedmiaru robót. Nie dotyczy to warunków niemożliwych do przewidzenia na tym etapie, w szczególności wynikających z błędów / braków w dokumentacji projektowej, znalezisk uniemożliwiających kontynuowanie robót, ujawnienia niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji, niekorzystnych warunków atmosferycznych i pozostałych okoliczności które zostały przywołane we wzorze umowy. 10. Każdy z Wykonawców ponosi ryzyko finansowego uszkodzenia, zniszczenia lub zawalenia się obiektu budowlanego oraz uszkodzenia, zniszczenia lub utraty wszelkich materiałów, urządzeń i wyposażenia znajdujących się na terenie budowy oraz wszelkich innych szkód w mieniu znajdującym się na terenie budowy. Wystąpienie takich szkód nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku terminowego i należytego wykonania przedmiotu umowy, z chwilą przekazania terenu budowy Wykonawca ponosi ryzyko ewentualnych - wywołanych ingerencją osób trzecich - opóźnień robót jak i w usuwaniu stwierdzonych wad i usterek. 11. Do wykonania przedmiotu zamówienia, należy stosować wyroby dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie, muszą one posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty gwarantujące bezpieczeństwa ich użytkowania. Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji inwestycji, a komplet przekazać przy odbiorze końcowym. 12. Ilekroć w dokumentacji projektowej użyta jest nazwa własna wyrobu bądź bezpośrednie wskazanie na producenta danego wyrobu, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych pod względem parametrów technicznych i jakościowych. Za materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. 13.W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty wykazu tych materiałów wraz z podaniem nazwy producenta, załączenia stosownych dokumentów m. in.: atest, aprobaty techniczne. 14. W przypadku, gdy podczas oceny ofert zostanie stwierdzone, że zaoferowane materiały nie spełniają warunku równoważny w odniesieniu do wymienionych w dokumentacji projektowej, Zamawiający odrzuci taką ofertę. 15. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową. 16. Możliwe jest dokonanie wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobycie dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy wykonania niniejszego zamówienia, po wcześniejszym ustaleniu terminu i godzin oględzin z pracownikiem urzędu. 17. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy może nastąpić jedynie zgodnie z zapisem podanym w załączniku nr 8 - Wzór Umowy §13. 20. Kody CPV: 45.10.00.00-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.13.00-1 Roboty rozbiórkowe 45.22.00.00-5 Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.31.50-5 Roboty w zakresie regulacji ruchu 45.23.32.20-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 18. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia co najmniej 5 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz gwarancji na zainstalowane materiały i urządzenie nie krótszej niż oferowana przez producenta. Jednocześnie wyraża zgodę na umowne rozszerzenie okresu rękojmi na czas trwania zaoferowanej gwarancji ( art 558 §1 KC). 19. Wyłoniony Wykonawca jest zobowiązany przed zawarciem umowy przedłożyć: polisę ubezpieczenia OC, obejmująca osoby trzecie, na cały okres realizacji zdania - jeśli przedstawiona w ofercie miała krótszy okres obowiązywania niż czas realizacji zamówienia, kosztorysy odpowiadające kwocie oferty - jeśli nie przedstawiono w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 11 sierpnia 2016 r. do godz. 9:00 w wysokości 2,5 tys. zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz.U z 2007.Nr 42, poz.275, z pożń. zm.) 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej nr 16 8973 0003 0060 0060 0071 0811 - z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału za pokwitowaniem na stanowisku zamówień publicznych pok. nr 14. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 6. Gwarancja musi zawierać termin obowiązywania tj,. Od dnia składania ofert do końca okresu związania ofertą na kwotę wskazaną w pkt. 1. 7. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę, 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn lezących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach, określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach