Przetargi.pl
kompleksowy remont węzła szatniowo- sanitarnego

Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg

  • Adres: 95-070 Aleksandrów Łódzki, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 712 74 40 , fax. 42 712 74 40
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika
    ul. Marii Skłodowskiej-Curie 5 5
    95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie
    tel. 42 712 74 40, fax. 42 712 74 40
    REGON: 00022887800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oaleksandrow.szkoly.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    kompleksowy remont węzła szatniowo- sanitarnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    kompleksowy remont węzła szatniowo- sanitarnego przy sali gimnastycznej składającego się z dwóch szatni, dwóch sanitariatów, dwóch korytarzy, jednego pomieszczenia z natryskiem oraz korytarza przy sali gimnastycznej o powierzchni 40,00 m2- Szkoła - Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Skłodowskiej Curie 5 - zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącej załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - zał. nr 1 oraz dokumentacją projektową w zakresie obejmującym: rysunki i ilości robót ujęte w przedmiarach robót - zał. nr 2/I; 2/II) polegających na wykonaniu : robót rozbiórkowych, robót zabezpieczających, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, robót murowych, robót tynkarskich, sufitów podwieszanych, robót posadzkowych, robót glazurniczych, montażu luster, wieszaków, robót malarskich, robót instalacyjnych - elektrycznych (wymiany instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, oprawami oświetleniowymi i pomiarami elektrycznymi), robót instalacyjnych - hydraulicznych (wymiany części instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z podłączeniem odbiorników i elementów instalacji centralnego ogrzewania), uprzątnięcia miejsca prowadzenia robót wraz z wywozem gruzu i rumowia na składowisko odpadów,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium wysokości: 3 000,00 zł słownie: trzy tysiące zł 00/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art.22 ustawy PZP o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.a. i 1d wymagane jest prowadzenie działalność gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia, który należy potwierdzić dokumentami , zaświadczeniami i oświadczeniem. Ocena spełnienia w/w warunku (spełnia /nie spełnia) nastąpi na podstawie załączonych przez każdego z Wykonawców tych dokumentów, o których mowa w punkcie V specyfikacji, b) w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.b. powinien złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz dokumenty, które potwierdzają spełnienie tego warunku. Ocena spełnienia warunku (spełnia/ nie spełnia) nastąpi na podstawie załączonych przez każdego z Wykonawców tych dokumentów o których mowa w punkcie V specyfikacji, c) w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.c. każdy Wykonawca powinien złożyć oświadczenie , że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz dokumenty , które potwierdzają spełnienie tego warunku. Ocena spełnienia warunku (spełnia/ nie spełnia) nastąpi na podstawie załączonych przez każdego z Wykonawców tych dokumentów i oświadczeń , o których mowa w punkcie V specyfikacji,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę, bądź kierownika robót (oryginał oświadczenia kierownika robót o wykonywaniu usług nadzoru na rzecz Wykonawcy) uprawnień budowlanych - zgodnie z RMTiB z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: a/ w specjalności konstrukcyjno-budowlanej Roz. 4 § 17 ust.1 oraz Prawo Budowlane art. art.14 ust.1 pkt.2, 4, 5, art.13 ust.1 pkt.2, b/w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych Roz 4 § 23 ust.1 c/ w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Roz 4 § 24 ust.1 d/ aktualne zaświadczenie o przynależności do (O.I. Inż. Bud)osób, które będą pełnić funkcję kierowników robót, 3.zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4.zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5.wykaz zamówień budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wykonanych w ostatnich pięciu latach a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażające się tym, że jako główny Wykonawca budowlany wykonał co najmniej trzy przedsięwzięcia budowlane o charakterze i trudności wykonania takie samo jak zamówione roboty na kwotę min. 100 000,00 zł oraz dokumenty potwierdzające, że wykazane w załączniku roboty zostały wykonane z należytą starannością - zał. Nr 3 do SIWZ; 6.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (co najmniej: czterech pracowników budowlanych w zawodach: murarz-tynkarz, malarz, stolarz i posadzkarz, min. jednego pracownika w zawodzie elektryk, którzy posiadają ważne świadectwa kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją instalacji, urządzeń i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1KV oraz min. jednego pracownika w zawodzie instalator-hydraulik, którzy posiadają ważne świadectwa kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją instalacji i urządzeń c.o, c.w.u, oraz obsługą węzłów cieplnych- zał. Nr 4 do SIWZ wraz z załączeniem kserokopii kwalifikacji wykazanych pracowników, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 7.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniej niż 150 000,00 zł. W przypadku załączenia dokumentu zawartego na okres krótszy, do oferty należy dołączyć zobowiązanie o przedłużeniu ważności ubezpieczenia. 8.podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w art.22 ust.1 i art. 24 ustawy Pzp zał. nr 5 do SIWZ. 9. Dokument potwierdzający wykonanie przelewu wadium - oryginał lub jego kopię (kserokopię)poświadczoną (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oaleksandrow.szkoly.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach