Przetargi.pl
Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 9 w budynku przy ul. Polkowskiej 5 w Warszawie w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 225 493 737
  • Data zamieszczenia: 2020-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 225 493 737
    REGON: 10858407000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 9 w budynku przy ul. Polkowskiej 5 w Warszawie w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 9 w budynku przy ul. Polkowskiej 5 w Warszawie w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej. 1.1. W zakresie przedmiotu zamówienia roboty należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej, stanowiącą Rozdział IV SIWZ oraz zgodnie z przedmiarami robót w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej, stanowiącymi Rozdział V SIWZ. 1.2. Budynek przy ul. Polkowskiej 5 został ujęty w gminnej ewidencji zabytków nieruchomych na podstawie zarządzenia Nr 2998/2012 z dnia 24.07.2012 r. w sprawie założenia ewidencji zabytków Miasta Stołecznego Warszawy. Budynek trójkondygnacyjny, podpiwniczony, o przeznaczeniu mieszkalnym oraz usługowym. Rok budowy 1935. Konstrukcja budynku murowana, stropy Kleina, dach kryty papą. Budynek posiada 1 klatkę schodową z wyjściami na I i II piętrze na galerie, z których wchodzi się do mieszkań. 1.3. Do wykonania przewidziane są n/w roboty wyszczególnione w przedmiarach robót: 1.3.1. Branża budowlana obejmuje: • wymianę stolarki drzwiowej, • wymianę wszystkich warstw podłogi, • usunięcie kołków i haków, uzupełnienie tynków, naprawę uszkodzeń i rys, • wymianę kratek wentylacyjnych, • zeskrobanie farby, malowanie tynków emulsyjne wraz z naprawą i przygotowaniem podłoża oraz gruntowaniem, • inne roboty malarskie i stolarskie, • wywiezienie zdemontowanych elementów i gruzu, roboty porządkowe. 1.3.2. Branża sanitarna obejmuje: • demontaż baterii umywalkowej, zaworu czerpalnego, baterii wannowej, baterii zlewozmywakowej, elektrycznego podgrzewacza wody, rurociągów PP-R PN20 d20 o połączeniach zgrzewanych woda zimna, rurociągów PP-R PN20 d20 „STABI” o połączeniach zgrzewanych woda ciepła, • montaż rurociągów PP-R PN20 d20 o połączeniach zgrzewanych woda zimna, rurociągów PP-R PN20 d20 „STABI” o połączeniach zgrzewanych woda ciepła, baterii zlewozmywakowej stojącej, baterii wannowej ściennej, elektrycznego podgrzewacza wody, zaworu kulowego do pralki DN15x20, zaworu kulowego do spłuczki ustępowej DN15x15, • próbę szczelności instalacji wodociągowej w lokalu na ciśnienie miejskie, • dodatki za wykonanie podejść dopływowych do podgrzewacza CWU, baterii zlewozmywakowej, wannowej oraz pralki, • demontaż miski ustępowej z płuczką ustępową typu górnopłuk, umywalki ceramicznej ze wspornikami, zlewozmywaka stalowego emaliowanego na szafce, wanny blaszanej emaliowanej, podejść kanalizacyjnych, • montaż miski ustępowej ze spłuczką, wanny stalowej, emaliowanej na przykręcanych nóżkach bez obudowy, zlewozmywaka podwójnego nierdzewnego z szafką i syfonem, rurociągów kanalizacyjnych PVC d50, • dodatki za wykonanie podejść odpływowych do umywalki, wanny i zlewozmywaka, • demontaż rurociągów stalowych C.O., otwartego naczynia wzbiorczego, elektrycznego kotła C.O., kuchni węglowej, grzejników żeliwnych, • przebicie i zamurowanie otworów w ścianach z cegieł, • wykucie wsporników grzejników, umywalki i parapetów nadgrzejnikowych, • wyniesienie grzejników, kotła, kuchni węglowej, • zamurowanie przebić, • demontaż parapetów nadgrzejnikowych, • wywóz materiałów z demontażu. 1.3.3. Branża elektryczna obejmuje: • wymianę przewodu zasilającego na YDYp 5 x 6 mm2 około 7 m, • demontaż podstawy porcelanowej przed zasilaniem oraz montaż bezpieczników nadprądowych 3 x C35A wraz z obudową S-4 do zabezpieczeń (zgodnie z warunkami zwiększenia mocy), • wykonanie instalacji przewodami YDYp 2/3/4 x 1,5/2,5 mm2, • wykonanie obwodu na kuchenki elektrycznej przewodem YDYp 5x2,5 mm 2 wraz z gniazdem 3-fazowym, • ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania lokalu wykonanie sterowania oświetleniem w długim korytarzu z dwóch miejsc, • wymianę istniejącej rozdzielni mieszkaniowej na tablicę S-24 z wyłącznikami nadprądowymi i dwoma wyłącznikami różnicowo-prądowymi . Jeden – 2P 25A/0,03A AC do części obwodów gniazd i oświetlenia oraz drugi 4P 40A/0,03A AC do pozostałej części obwodów gniazd w tym gniazda 3 faz. do zasilania kuchni elektrycznej. • wymianę i montaż dodatkowego osprzętu • montaż i podłączenie 3-faz. kuchenki 4-ro płytowej z piekarnikiem o mocy ok 9 kW • montaż pieca akumulacyjnego dynamicznego w pokoju o mocy 2,8 kW, pieca akumulacyjnego dynamicznego o mocy 2,3 kW w kuchni oraz grzejnika łazienkowego o mocy ok. 250 W. Całkowita moc grzejników w lokalu musi zapewnić co najmniej moc 110 W/m2 lokalu. Wykonawca zobowiązany jest dokonać formalności związanych z zakupem energii elektrycznej oraz pokryć koszty z tym związane (brak licznika w pustostanie). 2. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. SIWZ będą wykonywane pod nadzorem inspektora nadzoru branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w DOM „Polkowska” w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy. 3. Wszędzie tam gdzie w SIWZ i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tj. zastosowanie materiałów posiadających co najmniej te same parametry techniczne i standardy jakościowe, co wskazane w SIWZ lub posiadających parametry nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego w SIWZ oraz spełniających wymogi odpowiednich polskich norm / aprobat technicznych i inne zgodnie z wymogiem pkt. 3.6. SIWZ. 4. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawierają: przedmiar robót – stanowiący Rozdział V SIWZ, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – stanowiące Rozdział IV SIWZ oraz Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III SIWZ. 5. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. SIWZ , mają być wykonywane z zgodnie z: 5.1. przedmiarami robót, określającymi rodzaj, sposób wykonania i ilość planowanych do wykonania robót, które stanowią Rozdział V SIWZ, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią Rozdział IV SIWZ, 5.2. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zmianami,) i jej przepisów wykonawczych, 5.3. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm, aprobat technicznych, certyfikatów zgodności, 5.4. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 5.5. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania w trakcie wykonywania zamówienia materiałów i produktów odpowiadających wymaganiom ujętych w art. 10 ustawy Prawo budowlane i w Ustawie o wyrobach budowlanych. Jeżeli na przewidywany do wykorzystania materiał lub wyrób nie ustanowiono normy technicznej to Wykonawca musi posiadać następujące, aktualne dokumenty: krajowe aprobaty techniczne (AT) lub europejskie aprobaty techniczne (ETA). Normy techniczne, których wymagania muszą spełniać stosowane materiały i wyroby, są wymienione w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią Rozdział IV SIWZ i przedmiarach robót, które stanowią Rozdział V SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem wykonywania robót w/w dokumentów dotyczących stosowanych materiałów. Ponadto podczas wykonywania zamówienia Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów atesty certyfikaty, aprobaty techniczne lub zezwolenia na stosowanie materiałów w budownictwie na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub z aktualną aprobatą techniczną. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320), wszystkich osób wykonujących pracę w sposób określony w art. 22 § 1 w/w ustawy zatrudnionych przy wykonywaniu robót budowlanych objętych zamówieniem wyszczególnionych w przedmiarach robót, które stanowią Rozdział V SIWZ. Obowiązek zatrudnienia na podstawie w/w umowy o pracę nie dotyczy osób, które będą pełniły funkcję kierowników robót budowlanych w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej objętych zamówieniem, które mogą być zatrudnione przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo. Obowiązek, o którym mowa w zdaniu pierwszym dotyczy również podwykonawców realizujących zamówienie, na zasoby których Wykonawca się powołuje oraz innych podmiotów uczestniczących w wykonaniu zamówienia, na zasoby których Wykonawca się powołuje. Osoby, które będą kierować robotami budowlanymi, o których mowa w pkt. 3.7.8. SIWZ, muszą posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, sanitarnym i elektrycznym bez ograniczeń w zakresie przedmiotu zamówienia określone, przepisami Prawa budowlanego, dla przedmiotu zamówienia, lub odpowiedni dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do kierowania budową lub robotami w w/w zakresie konstrukcyjno- budowlanym, sanitarnym i elektrycznym i muszą się wykazać posiadaniem co najmniej 24-ro miesięcznej praktyki zawodowej przy nadzorowaniu robót budowlanych. 8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. SIWZ oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III SIWZ) na czas minimum 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót, z ty m, że dla materiałów wbudowanych okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta, nie mniej jednak niż 36 miesięcy, chyba że producent zaoferuje dłuższy okres gwarancji niż 36 miesięcy, wówczas Zamawiający uzna gwarancję udzieloną przez producenta materiałów - dokument gwarancyjny (wzór) stanowi załącznik do materiałów przetargowych. Wydłużenie okresu gwarancji powyżej 36 miesięcy na roboty budowlane i montowane materiały o których mowa w zdaniu poprzednim stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i punktowane będzie w sposób opisany w pkt. 19. SIWZ. 9. Każdy kosztorys ofertowy musi być sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej w oparciu o załączony do SIWZ odpowiedni przedmiar robót (Rozdział V SIWZ) zachowując kolejność pozycji zgodną z otrzymanym przedmiarem robót. Kalkulacja szczegółowa polega na obliczeniu ceny kosztorysowej z wyszczególnieniem robocizny, cen materiałów, cen najmu lub pracy sprzętu budowlanego oraz doliczonych odpowiednio kosztów materiałów pomocniczych nie objętych nakładami rzeczowymi, kosztów pośrednich, zysku, kosztów zakupu materiałów. 10. Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej: RODO (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Zamawiający informuje, iż: 1) administratorem danych osobowych udostępnionych przez Wykonawcę będzie Miasto Stołeczne Warszawa Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@zgnmokotow.waw.pl, 3) Udostępnione przez Wykonawcę dane osobowe przetwarzane będą w celu wyboru Wykonawcy w niniejszym postępowaniu i realizacji umowy zawartej w niniejszym postępowaniu - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., jednakże dane mogą być udostępniane przez Zamawiającego podmiotom upoważnionym do uzyskania informacji na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2011 r. o dostępie do informacji publicznej, a także w celu wypełnienia ciążących na Zamawiającym obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, 4) odbiorcami danych osobowych udostępnionych przez Wykonawcę na podstawie umowy będą podmioty uczestniczące w postępowaniu zmierzającym do wyboru Wykonawcy i zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie jej realizacji, a także podmioty upoważnione zgodnie z powołanymi w pkt 3 aktami prawnymi oraz podmioty przeprowadzające kontrolę wykonania umowy i wypełniania przez Zamawiającego jego obowiązków statutowych; 5a) dane osobowe udostępnione przez Wykonawcę na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celów wyboru Wykonawcy oraz do celów archiwalnych w interesie publicznym, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. - dotyczy Wykonawcy, którego oferta nie zostanie wybrana. 5b) dane osobowe udostępnione przez Wykonawcę na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i podpisanej umowy w niniejszym postępowaniu przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celów wyboru Wykonawcy, realizacji umowy oraz do celów archiwalnych w interesie publicznym, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. - dotyczy Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana i zostanie podpisana umowa. 6) każda osoba, której dane osobowe zostaną przez Wykonawcę udostępnione na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i umowy zawartej w niniejszym postępowaniu ma prawo do żądania od administratora dostępu do nich, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawie do przenoszenia danych 7) każda osoba, której dane osobowe zostaną przez Wykonawcę udostępnione na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i umowy zawartej w niniejszym postępowaniu ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego 8) podanie danych osobowych wynika z przepisów ustawy PZP i jest konieczne do zawarcia i realizacji umowy. 10.1.Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania wszystkich osób, których dane osobowe zostaną przez niego udostępnione na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i umowy zawartej w niniejszym postępowaniu, o celu przetwarzania tych danych oraz zobowiązany jest do uzyskania zgody tych osób na przetwarzanie ich danych osobowych oraz powierzenie ich przetwarzania na potrzeby złożenia oferty w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w niniejszym postępowaniu oraz jej realizacji Zamawiającemu. 10.2. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania w swojej działalności rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna się składać z: 1.1. wypełnionego i podpisanego formularza oferty zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz kosztorysów ofertowych podpisanych (parafowanych) przez Wykonawcę na każdej stronie. 1.2. aktualnych na dzień składania ofert oświadczeń w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 i 2 do wzoru Formularza oferty - Rozdział II SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.3. dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzającego, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej). 1.4. pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest złożona przez Wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w pkt. 8.2. SIWZ. 1.5. informacji określonej w pkt. 16.3. SIWZ w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż 8 % stawki podatku od towarów i usług, 1.6. oświadczenia Wykonawcy zawierającego informację, czy złożona oferta będzie powodowała powstanie obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego, a jeżeli tak, to udzielenie informacji w zakresie określonym w art. 91 ust. 3a ustawy na załączniku nr 3 do oferty. 1.7. dowodów, o których mowa w pkt. 14.9. SIWZ, w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, 1.8. w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów dokument - oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów - potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Powyższy dokument na załączniku nr 4 formularza oferty, powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności: 1.8.1. zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 1.8.2. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 1.8.3. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania)oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku do materiałów przetargowych. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach