Wyższa Szkoła Kryminologii i Penitencjarystki w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 02-520 Warszawa, Wiśniowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 602 44 14, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wyższa Szkoła Kryminologii i Penitencjarystki w Warszawie
Wiśniowa 50
02-520 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 602 44 14, , fax. -
REGON: 381510697 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wskip.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia służb państwowych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa napojów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie realizowane jest na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą”, o wartości mniejszej od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Przedmiotem zamówienia jest dostawa napojów. Dostawy będą realizowane na rzecz Wyższej Szkoły Kryminologii i Penitencjarystyki w Warszawie; miejsce dostawy: 62-800 Kalisz, ul. Wrocławska 193-195. Wykonawca dostarczy produkt wytworzony zgodnie z: 1) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy; 2) ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2178 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy. Dostawy będą realizowane w dni robocze, w ilości i terminach określonych przez zamawiającego, średnio trzy razy w tygodniu, po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu. Dostawy będą realizowane wg wskazań zamawiającego w godzinach 7:00 ÷ 9:00. Wykonawca zrealizuje dostawy przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych. Koszty rozładunku przedmiotu zamówienia w całym okresie obowiązywania umowy ponosi wykonawca. Zobowiązuje się wykonawcę do tego, aby jakość dostarczanych artykułów spożywczych, sposób ich pakowania, a także rodzaj używanych opakowań zbiorczych – z zastrzeżeniem określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz w stosowanych normach i powszechnie obowiązujących przepisach prawa – powodowały obniżenie ponoszonych przez zamawiającego kosztów przechowywania, przygotowania i dystrybucji dostarczanych artykułów i wytwarzanych z nich potraw oraz kosztów wywozu i utylizacji powstałych odpadów. 1. Sok owocowy 1000 ml 10.000 litrów 2. Sok owocowy porcja 1.200 litrów 3. Sok marchwiowy 990 litrów 4. Napój gazowany typu COCA COLA 990 litrów 5. Napój gazowany typu FANTA 990 litrów 6. Naturalna woda gazowana 20.000 litrów 7. Naturalna woda niegazowana 20.000 litrów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. W zakresie nieuregulowanym SIWZ zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z późn. zm.). 5. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty będą niekompletne, będą zawierać błędy lub budzić wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6. Forma dokumentów 1) Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą "za zgodność z oryginałem" i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa różnych artykułów spożywczych oraz warzyw i owoców
Dodano: 2024-05-16 - Dostawa różnych artykułów spożywczych na potrzeby DPS „Syrena” w Warszawie w 2024 r.
Dodano: 2024-04-25 - Zakup artykułów spożywczych, mięsa, drobiu, warzyw, owoców, mrożonek i artykułów garmażeryjnych na potrzeby stołówki szkolnej w Zalesiu Górnym
Dodano: 2024-03-08 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola nr 1 im. Krasnala Hałabały w Kobyłce w 2024 roku
Dodano: 2024-03-07 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych – wyrobów garmażeryjnych dla Publicznego Przedszkola nr 1 im. Krasnala Hałabały w Kobyłce w 2024 roku
Dodano: 2024-03-07 - Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół w Siemiątkowie w 2024 r.
Dodano: 2024-02-21 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
Dodano: 2024-02-18 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, tłuszczy roślinnych i jaj dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2023 roku.
Dodano: 2024-02-16 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Gołyminie-Ośrodku
Dodano: 2024-02-12 - „Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Świerczach w roku 2024”
Dodano: 2024-02-11