Przetargi.pl
Wykonanie remontu kapitalnego modułu kogeneracyjnego w elektrowni biogazowej na terenie Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice wraz z obsługą serwisową

Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3257235 , fax. 032 3257285
  • Data zamieszczenia: 2015-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A.
    Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12 12
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 032 3257235, fax. 032 3257285
    REGON: 27334026000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcgw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu kapitalnego modułu kogeneracyjnego w elektrowni biogazowej na terenie Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice wraz z obsługą serwisową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu kapitalnego modułu kogeneracyjnego w elektrowni biogazowej na terenie Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice wraz z obsługą serwisową. 1.2.Miejsce realizacji usługi: Zamawiający dopuszcza wykonanie remontu w siedzibie Wykonawcy lub u jego podwykonawców. 1.3.Wykonawca dokona prac remontowych, zabezpieczając (dostarczając) w tym celu wszelkie niezbędne materiały i części zamienne (tj. m.in. płyny, uszczelki, podkładki, śruby, łożyska, zestawy naprawcze itp.), o ile w załączniku nr 1 do siwz - w tabeli nr 1 nie podano inaczej. Dopuszcza się do stosowania oryginalne części, wytwarzane przez producenta, firmowane przez producenta tj. dopuszczone przez producenta modułu (MTU dawniej MDE) lub równoważne, przeznaczone do modułów opalanych biogazem produkcji MTU(MDE). Za części równoważne w stosunku do ww części oryginalnych Zamawiający uzna tylko takie części, które zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych aniżeli parametry techniczne uzyskane przez zamontowanie oryginalnych części wytwarzanych przez producenta MTU. Jeżeli Wykonawca przewidzi w ofercie zastosowanie części i materiałów równoważnych, na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia ich równoważności. 1.4.Wykonawca dokona remontu modułu kogeneracyjnego MDE/MTU MBk 3042 L3, nr fabryczny modułu: 2352, nr fabryczny silnika: 216606/1, zgodnie z poniższym planowym zakresem czynności remontowych (Zakres A tabeli załącznika nr 1), który obejmuje: - Prace demontażowe i zabezpieczenie elementów agregatu, - Regenerację silnika, - Wymianę głowic cylindrowych na nowe kompletne (wraz z dźwigniami popychaczy, sworzniami, sprężynami), - Przegląd techniczny generatora synchronicznego (prądnicy), - Pozostałe czynności, - Wymianę elementów eksploatacyjnych w trakcie remontu, - Montaż i uruchomienie, - Pierwszy przegląd po 200 godzinach pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 1.5.Wykonawca zapewni obsługę serwisową remontowanego urządzenia (Zakres B tabeli załącznika nr 1) - modułu kogeneracyjnego MDE/MTU MBk 3042 L3, nr fabryczny modułu: 2352, nr fabryczny silnika: 216606/1 - w ramach niniejszego zamówienia w okresie 12 miesięcy (tj. 365 dni) liczonych od dnia odbioru końcowego tj. podpisania protokołu odbioru końcowego dla wykonania remontu modułu kogeneracyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ oraz Harmonogram przeglądów tj. załącznik nr 1A do SIWZ. 1.6.Wykonawca poinformuje niezwłocznie Zamawiającego o wszystkich stwierdzonych w trakcie prowadzonego remontu usterkach, wadach, zużyciu części remontowanych urządzeń itp., nie objętych zakresem przedmiotowym zamówienia, które w konsekwencji mogą skutkować przyszłą awarią remontowanego modułu kogeneracyjnego w elektrowni biogazowej. 1.7. Koszty transportu związane z: - odbiorem modułu kogeneracyjnego (przed remontem) z Oczyszczalni Tychy-Urbanowice ul. Lokalna oraz jego dostawą (po remoncie) do Oczyszczalni Tychy-Urbanowice ul. Lokalna - obciążają Wykonawcę. 2. Termin gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia: 3.1. Okres gwarancji na wykonany zakres prac w trakcie remontu, wynosi 12 miesięcy. 2.2. Okres gwarancji wynosi odpowiednio 1800 i 3600 godzin pracy na czynności wykonane w trakcie przeglądów co 1800 i 3600 godzin pracy w ramach obsługi serwisowej, zgodnie z czynnościami wynikającymi z tabeli załącznika nr 1A tj. 1800h na czynności z kolumn 1-9 oraz 3600h na czynności z kolumn 10-16 tabeli, liczone od dnia zakończenia każdej z usług tj. od daty podpisania przez obie strony bez uwag protokołu wykonania obsługi serwisowej. Dla ostatniego przeglądu przy 7200h okres gwarancji na czynności wykonane przez Wykonawcę w trakcie tego przeglądu wynosi 3600 godzin, za wyjątkiem czynności wykonanych przez Zamawiającego przy przeglądzie 7800 h. 2.3. Gwarancja na części zamontowane przez Wykonawcę w ramach obsługi serwisowej jest gwarancją producentów tych części, o ile okres gwarancji producenta jest dłuższy od okresu gwarancji Wykonawcy określonego w pkt. 2.1 oraz 2.2. 2.4. Gwarancja obejmuje wszelkie prace wykonane i zrealizowane przez Wykonawcę w ramach remontu i obsługi serwisowej, a stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia oraz wymienione części, za wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych. 2.5.Wykonawca w okresie gwarancyjnym zobowiązany jest w przeciągu 2 dni roboczych od zgłoszenia faxem usterki przyjechać do Zamawiającego w celu stwierdzenia/ustalenia usterki i protokolarnego określenia zakresu i terminu jej usunięcia. Usterkę należy usunąć bezzwłocznie. Maksymalny termin usunięcia usterki określa się na 7 dni roboczych od daty zgłoszenia usterki, chyba że Strony ustalą inaczej. 2.6.Gwarancja wraz z obsługą serwisową ulega przedłużeniu o okres postoju agregatu, wynikły z napraw gwarancyjnych przeprowadzanych przez Wykonawcę. 2.7.Uprawnienia z tytułu gwarancji nie naruszają uprawnień przysługujących Zamawiającemu z tytułu rękojmi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505310006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 515 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium: 7000,00 zł (siedem tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: TERMIN WYKONANIA REMONTU
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcgw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach