Przetargi.pl
Obsługa serwisowa Modułu Kogeneracyjnego MDE MBk 3042L3 na terenie Oczyszczalni ścieków w Tychach-Urbanowicach

Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3257235 , fax. 032 3257285
  • Data zamieszczenia: 2009-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A.
    Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12 12
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 032 3257235, fax. 032 3257285
    REGON: 27334026000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcgw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspakajania potrzeb o charakterze powszechnym

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa serwisowa Modułu Kogeneracyjnego MDE MBk 3042L3 na terenie Oczyszczalni ścieków w Tychach-Urbanowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)1.1 Moduł Kogeneracyjny MDE BK 3042L3(G1) Obsługa serwisowa od 6600 do 15000 godzin obejmuje: 1.1.1) Zakres przeglądów: a. analiza właściwości fizyko-chemicznych oleju, b. wymiana układu/ów filtra oleju + uszczelki, c. układ wtryskowy - wymiana świec, kontrola kabli zapłonowych, kontrola i nastawa czasu zapłonu, d. pomiar i regulacja luzów zaworowych (wymiana uszczelek), e. kontrola ogólna - zgodnie z DTR, f. pomiar kompresji, g. wymiana filtru powietrza, h. wymiana kabli zapłonowych, i. kontrola szczelności przepustnicy, j. wymiana zaworów separujących olej + o-ringi, k. kontrola i czyszczenie turbosprężarki, pomiar luzu wzdłużnego, wymiana o-ringów, l. wymiana blokad ogniowych + o-ringów, m. wymiana filtru gazu, n. sprawdzenie działania układu kontroli zamknięcia linii gazowej, o. wymiana sondy Lambda 1.1.2) Zakres remontów: a. Wymiana uszczelniaczy zaworów, b. Czyszczenie układu chłodzenia mieszanki, c. Czyszczenie mieszalnika gaz - powietrze, d. Wymiana turbosprężarek(jeżeli niezbędna) e. Czyszczenie układu chłodzenia mieszanki f. Wymiana filtra ochrony ogniowej - kpl 2. Miejsce świadczenia usług: 2.1 Oczyszczalnia Ścieków w Tychach - Urbanowicach przy ul. Lokalnej. 3. Zakres zamówienia: 3.1 Obsługa serwisowa obejmująca okresową kontrolę i konserwację, realizowaną poprzez czynności przeglądów serwisowych oraz remontów urządzenia. Moduł kogeneracyjny MDE MBk3042L3 (G1) jest urządzeniem na gwarancji. 4. Informacje szczegółowe dotyczące zamówienia: 4.1 Planowana ilość i zakres czynności obsługi serwisowej zawarto w załączniku nr 1A do oferty (tabela nr 1A-2A). 4.2 Czynności obsługi serwisowej należy wykonywać zgodnie z DTR urządzenia, jak również należy używać jedynie części oryginalnych. 5. Dane techniczne Modułu Kogeneracyjnego znajdują się w załączniku nr 6. 6. Wymagania dodatkowe związane z przedmiotem zamówienia: 6.1 W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, zobowiązany jest wskazać w ofercie te części zamówienia, które im powierzy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505310006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi: 3 500,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. INFORMACJE DOTYCZĄCE POSTĘPOWANIA. 1.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 2.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 3.Wszystkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ dokonywane będą w PLN. B. WARUNKI UCZESTNICTWA W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW. 1.Złożenie kompletnej oferty (oferta musi zawierać wymienione w rozdziale VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty i oświadczenia oraz wypełnione załączniki). 2. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 2.1 spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 u.P.z.p: 2.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art.24 ust.1-2 u.p.z.p. W zakresie powyżej wskazanych warunków ocena ich spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VI.1.1 ppkt. 3-4 SIWZ. 2.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. W zakresie powyżej wskazanych warunków ocena ich spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VI.1.1 ppkt. 2 SIWZ. 2.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; W zakresie powyżej wskazanego warunku ocena jego spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu, o którym mowa w punkcie VI.1.1 ppkt.5 SIWZ. 2.2 złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu. W zakresie powyżej wskazanego warunku ocena jego spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie VI.1.1. ppkt.1 SIWZ. 3. Do udziału w postępowaniu kwalifikowane są oferty, które nie podlegają odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 i 90 ust.3 u.p.z.p. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne, zostanie dokonana przez Komisję przetargową powołaną przez Prezesa RCGW S.A., poprzez analizę treści złożonych dokumentów przy zastosowaniu formuły spełnia - nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, określonych w pkt.V SIWZ, Wykonawca składa wraz z wypełnioną i podpisaną ofertą (załącznik nr 1-1A SIWZ), następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - załącznik nr 2. 2) Wykaz co najmniej 3 wykonanych usług, odpowiadających swoim przedmiotem niniejszemu zamówieniu, polegających na wykonaniu przeglądów (usług serwisowych) agregatów prądotwórczych kogeneracyjnych o mocy co najmniej 250 kW energii elektrycznej w układzie V, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości netto, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały one wykonane należycie - załącznik nr 4. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza niż 100 000,00 zł - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 1) Dokument potwierdzający wniesienie wadium 2) Upoważnienie dla osoby/osób do podpisania oferty oraz do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dołączonych dokumentów - załącznik nr 3. 3) W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 u.p.z.p. 4) Wzór umowy - parafowany przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy - załącznik nr 5. 2. Wykonawcy zagraniczni 2.1 Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt 1.1 ppkt 3, 4 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 2.1, Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 3. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie 1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Wykonawcy, o których mowa w pkt 1, składają jedną ofertę, przy czym: a) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1.1 ppkt 3-4 składa osobno każdy z wykonawców, b) oświadczenie wskazane w pkt 1.1 ppkt 1 składają wykonawcy wspólnie, c) pozostałe dokumenty wskazane w pkt 1.1 ppkt 2,5 składa przynajmniej jeden Wykonawca, który spełnia wymagania lub Wykonawcy wspólnie. UWAGA: Dokumenty dołączone do oferty winny być złożone w oryginale lub kserokopii. Jeżeli Wykonawca zamierza dołączyć kserokopie, winny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionych przedstawicieli Wykonawcy. Na kserokopii należy zamieścić napis: za zgodność z oryginałem oraz podpis i pieczątkę imienną. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nieaktualne bądź niepoświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ustawy. Składając ofertę Wykonawca winien zaznaczyć (pkt 3 załącznika nr 1), które z ww. dokumentów stanowią tajemnicę handlową przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcgw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach