Przetargi.pl
Obsługa, konserwacja i naprawa awaryjna stacji wymienników ciepła (SWC), w budynkach administrowanych przez KZGM w Katowicach.

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2582021, 3141620 , fax. 032 3141620
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grażyńskiego 5 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2582021, 3141620, fax. 032 3141620
    REGON: 27112783900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa, konserwacja i naprawa awaryjna stacji wymienników ciepła (SWC), w budynkach administrowanych przez KZGM w Katowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Obsługa, konserwacja i naprawa awaryjna stacji wymienników ciepła (SWC), w budynkach administrowanych przez KZGM w Katowicach. - poniżej 193.000,00 euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505310006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium zgodnie z art. 45 ustawy Pzp. w wysokości 6000,- zł Słownie: sześć tysięcy złotych 00/100. 2. Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych w art. 45 ustawy Pzp. 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Nazwa banku: ING Bank Śląski S.A. O / Katowice Nr rachunku: 13 1050 1214 1000 0023 34 95 0603 Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Pzp. Prosimy także o dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie przelewu. 4. Oryginał wadium wniesionego w formie innej niż gotówka należy złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie. 5. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż gotówka potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 6. Zwrot wadium dokonany będzie zgodnie z uregulowaniami art. 46 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami gdy nastąpią okoliczności przewidziane w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu może wziąć udział wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz w niniejszej SIWZ, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy. 2. W oparciu o powyższe zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: - wykonawca lub osoba zatrudniona na stanowisku dozoru musi posiadać kwalifikacje uprawniające do zajmowania takiego stanowiska, a pracownicy kwalifikacje eksploatacyjne, - wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę odpowiadającą rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez usługę odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia zamawiający rozumie usługę polegającą na obsłudze bądź konserwacji lub naprawie stacji wymienników ciepła (SWC), kotłowni i innych źródeł ciepła lub wykonawstwie kompleksowych instalacji c.o. ze źródłami ciepła o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (brutto), - wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł, 3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na formularzu ZP-17, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych wraz z ofertą. UWAGA! Jeśli wykonawcy przedstawią w swych ofertach wymagane wartości finansowe w innych walutach niż określone w SIWZ, to będą one przeliczone wg średniego kursu PLN Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu publicznym dla niniejszego postępowania. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 5. W przypadku, gdy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia przez podwykonawców, zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 7. W przypadku, o którym mowa w ust. 5, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, co potwierdzą stosownym pisemnym pełnomocnictwem podpisanym przez wszystkie podmioty występujące wspólnie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 8. Jako spełnienie wymogu przedłożenia pełnomocnictwa, o którym mowa w ust. 6, uznaje się również złożenie umowy konsorcjum, jeżeli będzie z niej wynikać upoważnienie dla osoby występującej w postępowaniu do reprezentowania wszystkich podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunki określone w ust. 2 mogą spełniać wykonawcy łącznie. Podmioty występujące wspólnie odpowiadają solidarnie przed zamawiającym. 10. Kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia usługi objętej umową oraz z tytułu zdarzeń jakie mogą zaistnieć w związku z prowadzeniem usługi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: a) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ; b) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływam terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 5. c) Wykaz części przedmiotu zamówienia, których realizację wykonawca powierzy podwykonawcom, lub w przypadku gdy wykonawca nie zamierza wykonać zamówienia z udziałem podwykonawców, winien złożyć oświadczenie, że zamierza wykonać zamówienie siłami własnymi. - załącznik nr 6. d) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia. -załącznik nr 4. Do oferty należy dołączyć oświadczenia, że wyżej wymienione osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. d) Kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia usługi objętej umową oraz z tytułu zdarzeń jakie mogą zaistnieć w związku z prowadzeniem usługi. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzieleniu zamówienia, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp, wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 2 do SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ). 3. Wykonawca powinien również dołączyć: a) formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ; b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (podpisującego ofertę), jeżeli nie wynika ono z dokumentów wymienionych w ust. 2 pkt b. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w ust. 2 lit. b składa każdy z podmiotów. UWAGA! Wykonawcy wspólnie mogą złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz braku podstaw do wykluczenia. Oświadczenie to musi być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy o udzielenie zamówienia - Dokumenty dołączone do oferty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę/pełnomocnika. - Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z pieczątką imienną osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). - W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa wymagane dokumenty zgodnie z treścią § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 31.12.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2009 Nr 226 poz. 1817). - Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cena usuwania awarii SWC (z kosztami pośrednimi i zyskiem) w ilości 1300 roboczogodzin
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgm.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach