Podkarpacki Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg
- Adres: 36-040 Boguchwała, Suszyckich
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 87 01 539 , fax. 17 08 01 502
- Data zamieszczenia: 2018-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Podkarpacki Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Suszyckich 9
36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie
tel. 17 87 01 539, fax. 17 08 01 502
REGON: 69167370300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.podrb.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Jednostka Organizacyjna posiadająca osobowość prawną
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu kapitalnego korytarzy, klatki schodowej i sanitariatów oraz wymiana drzwi wejściowych do biur w budynku administracyjno – biurowym Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Boguchwale przy ul. Suszyckich 9 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu kapitalnego w budynku administracyjno – biurowym Zamawiającego : Część I-sza zamówienia – remont kapitalny korytarzy na trzech kondygnacjach, klatki schodowej oraz sanitariatów na 1 i 2 piętrze; Część II-ga zamówienia - wymiana drzwi wejściowych do biur na trzech piętrach budynku administracyjnego. 2. Zamawiający wymaga, by Wykonawca: 1) zagwarantował, iż prace będą prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektu Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Boguchwale przy ul. Suszyckich 9; 2) udzielił minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlano -montażowe; 3) zaoferował gwarancje producenta na zamontowane urządzenia i materiały 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w stanowiącym integralną część SIWZ - Załączniku Nr 1 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: w kwocie 5 000 zł. (słownie: pięć tysięcy zł) – część I-sza zamówienia w kwocie 2 000 zł. (słownie: dwa tysiące zł) – część II-ga zamówienia
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy, w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ponadto Wykonawca winien przedłożyć: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 (dla każdej z części oddzielny); 2) kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej; 3) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy – upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie prac budowlanych węzłów sanitarnych na dwóch kondygnacjach Oddziału Pielęgnacyjnego wraz z wymianą pionu dezynfektora w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym SPZOZ w Stalowej Woli
Dodano: 2024-07-30 - Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie - III etap
Dodano: 2024-07-29 - "Przebudowa klatki schodowej w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Sienkiewicza 12".
Dodano: 2024-07-29 - Remont i restauracja ruin zamku Kmitów w Manastercu (Zamek Sobień)
Dodano: 2024-07-29 - Dostosowanie budynku Urzędu Skarbowego w Krośnie przy ul. Składowej 5 do wymagań ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2024-07-29 - Remont infrastruktury drewnianej, wymiana pokryć z trzciny i elementów drewnianych na dachach chat i na wiacie edukacyjnej
Dodano: 2024-07-26 - Modernizacja obiektu dawnego składu węgla WDK w Rzeszowie - z przeznaczeniem na pomieszczenia magazynowe.
Dodano: 2024-07-25 - Przebudowa i remont części budynku Medyczno-Społecznego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Przemyślu
Dodano: 2024-07-25 - Wykonanie robót budowlanych i konserwatorskich w zabytkowym budynku dworu w Roźwienicy
Dodano: 2024-07-25 - Renowacja istniejącego oraz budowa nowego placu zabaw w ramach projektu pn. „Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454”
Dodano: 2024-07-24