Urząd Gminy w Kamionce ogłasza przetarg
- Adres: 21-132 Kamionka, ul. Lubartowska 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8527039 , fax. 081 8527058
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Kamionce
ul. Lubartowska 1 1
21-132 Kamionka, woj. lubelskie
tel. 081 8527039, fax. 081 8527058
REGON: 00053792900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamionka.lubelskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu i modernizacji świetlicy z przeznaczeniem na Wiejski Dom Kultury i Sportu w Siedliskach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia opisany jest w przedmiarze robót, projekcie budowlanym a także Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznikach do siwz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium przetargowego w kwocie 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 29 grudnia 2009 r. do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego w : PBS Lubartów Oddział w Kamionce 72 8707 1029 0300 1834 2003 0001 Dowód wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w punkcie 9.3 SIWZ, oryginały dokumentów należy dołączyć do oferty. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającym z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane,pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych ofercie. b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. d) w innych przypadkach określonych w ustawie PZP
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., którzy : 1.1. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty z których każda odpowiada swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia rozumie się 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu budynków o wartości min. 100 000 zł każda. 1.2. dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem w celu obsadzenia stanowiska kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi : 1.3. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Ocena spełniania warunków określonych w pkt 5.1. siwz zostanie przeprowadzona na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 6 s.i.w.z. 3. Wykonawcy nie spełniający warunków określonych w ustawie prawo zamówień publicznych oraz w niniejszej specyfikacji zostaną wykluczeni z postępowania. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p. muszą być spełnione odrębnie przez każdego z wykonawców występujących wspólnie, natomiast w przypadku pozostałych warunków szczegółowych ( pkt 5.1.1. - 5.1.3. s.i.w.z.) wykonawcy występujący wspólnie muszą wykazać, że łącznie spełniają te warunki. 5. Możliwość zatrudnienia podwykonawców. 5.1.Wykonawca nie może zlecić całości prac objętych zamówieniem podwykonawcom. 5.2. W przypadku przewidywanego przez wykonawcę zatrudnienia podwykonawców należy w ofercie podać jaki zakres przedmiotu zamówienia będzie realizował wykonawca, a jaki zakres podwykonawcy. 5.3. Do warunków zatrudnienia podwykonawcy stosuje się przepis art. 6471kc oraz zasady wymienione w punktach następnych. 5.4. Zlecenie części robót podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części robót. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego lub jego pracowników. 5.5. Warunkiem niezbędnym do uzyskania zgody zamawiającego na zawarcie umowy pomiędzy wykonawcą a podwykonawcą będzie przedstawienie zamawiającemu w terminie 14 dni przed planowanym terminem podjęcia robót przez podwykonawcę umowy pomiędzy wykonawcą a podwykonawcą lub jej projektu. 5.6. Do zawarcia umowy przez podwykonawcę z następnym podwykonawcą wymagana jest zgoda zamawiającego i wykonawcy. 5.7. Umowy, o których mowa powyżej wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5.8. Zamawiający nie wyrazi zgody na zawarcie umowy z podwykonawcą, której treść jest sprzeczna z treścią umowy zawartej z wykonawcą. 5.9. W przypadku zawarcia umowy z podwykonawca lub podwykonawcy z dalszym podwykonawcą, zmiany umowy lub zatrudnienia nowego podwykonawcy, zmiany warunków umowy z podwykonawcą z naruszeniem zasad, o których mowa powyżej zamawiający jest zwolniony z odpowiedzialności wynikającej z art. 6471kc. 5.10. W sytuacji określonej w punkcie 5.9. zamawiającemu przysługują uprawnienia w postaci wstrzymania płatności należności z tytułu realizacji umowy przez wykonawcę do czasu dostosowania warunków umów do ustaleń określonych w tej części s.i.w.z. 5.11. Szczegółowe zasady wystawiania faktur i rozliczeń określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do s.i.w.z.. Zasady te stosuje się odpowiednio do umów podwykonawców z kolejnymi podwykonawcami. 5.12. Wykonawcy nie przysługuje prawo do przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy z powodu okoliczności wstrzymania płatności należności przez zamawiającego z powodów wymienionych w pkt 5.10. oraz umowach, o których mowa w pkt 5.11. 5.13. Niezastosowanie się wykonawcy do wymogów wynikających z zapisów z pkt 5.5. upoważnia zamawiającego do podjęcia wszelkich niezbędnych kroków w celu wyegzekwowania od wykonawcy ustaleń niniejszej części s.i.w.z., aż do odstąpienia od umowy z wykonawca ( z winy wykonawcy) włącznie. 5.14. Jeżeli wykonawca nie deklaruje w ofercie zatrudnienia podwykonawców, zamawiający przyjmuje, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany samodzielnie przez wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt 5. siwz do oferty należy dołączyć : 1.1. oświadczenia zgodnego z art. 22 ust 1 ustawy p.z.p. wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z.; 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.4. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 1.5. dokumenty stwierdzające, że osoba przewidziana na stanowisko kierownika robót, posiada wymagane uprawnienia : 1.5.1. decyzja stwierdzająca posiadanie uprawnień budowlanych o specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub równoważnej; 1.5.2. aktualne zaświadczenia o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego; 1.6. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wg załącznika nr 4 do s.i.w.z.; 1.7. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 1.8. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów (referencji lub innych) potwierdzających, że roboty te wykonane zostały należycie - wg załącznika nr 5 do s.i.w.z; 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1. należy przedstawić w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z wykonawców z osobna musi przedstawić oświadczenie w zakresie dotyczącym art. 22 ust. 1 (pkt 6.1.1. s.i.w.z.) i dokumenty wymienione w pkt 6.1.2., 6.1.3. i 6.1.4. W takim przypadku muszą oni także ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopi. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 p.z.p.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: kamionka.lubelskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa wejścia głównego oraz wymiana stolarki okiennej drewnianej w sanitariatach i archiwach części nowej budynku, malowanie okien drewnianych w O/ZUS w Biłgoraju przy ul. Kościuszki 103
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie zadaszeń zielonych pasów odpraw na dpg Hrebenne (płyta wyjazdowa z RP)
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1090L w m. Hanna w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-07-12 - Budowy wiaty - zadaszenia na pojazdy osobowe z wydzieloną częścią na rowery
Dodano: 2016-06-17 - Budowa kompleksu lekkoatletycznego przy Zespole Szkół nr 2 w Świdniku (w tym budowa bieżni, skoczni w dal i skoczni wzwyż) - budowa ogrodzenia Zespołu Szkół nr 2
Dodano: 2016-06-14 - Budowa mostu przez rzekę Ciemięgę w km 3+747 drogi powiatowej Nr 2212L Jastków - Snopków w m. Snopków wraz z dojazdami oraz rozbiórką mostu istniejącego
Dodano: 2016-05-12 - Budowa hali magazynowej w zespole pałacowo-parkowym w Kozłówce
Dodano: 2016-04-26 - Budowa żłobka gminnego MALUSZEK w Wesołówce
Dodano: 2016-04-15 - Budowa budynku kancelarii Leśnictwa Orłów
Dodano: 2016-04-07 - Przebudowa drogi gminnej nr 110777 L w Zwierzyńcu na odcinku od drogi powiatowej nr 2951 L do granicy miasta.
Dodano: 2016-03-14