Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg
- Adres: 70-240 Szczecin, ul. Narutowicza 17B
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 8892000, 8892026 , fax. 091 8892024, 8892029, 4331054
- Data zamieszczenia: 2009-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
ul. Narutowicza 17B 17B
70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 8892000, 8892026, fax. 091 8892024, 8892029, 4331054
REGON: 81006093700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna MON
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu elewacji i pomieszczeń w budynku administracyjno - sztabowym nr 1/8209 CSSP Koszalin. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem remontu elewacji i 22 pomieszczeń w budynku administracyjno - sztabowym nr 1/8209 (kubatura 19.574,00 m3; powierzchnia użytkowa 3.220,00 m2) znajdującego się w strefie administracyjnej Centrum Szkolenia Sił Powietrznych (CSSP) Koszalin polegające w szczególności na: 1) naprawie ubytków tynku elewacji (1.162,00 m2); 2) wymianie zewnętrznych parapetów okiennych; 3) malowaniu ścian elewacji farbami (wysokość budynku powyżej 10 m); 4) cyklinowaniu i lakierowaniu podłóg z klepek drewnianych; 5) malowaniu pomieszczeń łącznie z przygotowaniem podłoża (tynki gipsowe ścian i sufitów); 6) wymianie stolarki okiennej (2 sztuki) i drzwiowej w pomieszczeniach (15 sztuk); 7) malowaniu klatki schodowej łącznie z przygotowaniem podłoża (ściany, sufity, stolarka okienna, kraty balustrady); 8) wymianie stolarki okiennej na klatce schodowej (6 sztuk). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421101
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 65 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 PLN. Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 4% ceny całkowitej podanej w ofercie.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie pozwalającym na realizację zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w zakresie niezbędnym do jego realizacji; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena: Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności pozwalającej na realizację zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda złożenia: - wykazu stanu osobowego kadry technicznej, wraz z zakresem wykonywanych przez nią czynności, którą dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zmówienia, wraz z załączeniem uprawnień budowlanych upoważniających do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Do niniejszego wykazu należy również załączyć aktualne zaświadczenia, o tym że osoby te są członkami właściwej izby samorządu zawodowego - minimum 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w ww. specjalności; - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.rzi.szczecin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZADANIE 1 - REMONT PARTERU BUDYNKU NR 9 W KOMPLEKSIE KOSZAROWYM 4310 DZIWNÓW ZADANIE 2 - REMONT POMIESZCZEŃ I SANITARIATÓW BUDYNKU NR 10 W KOMPLEKSIE KOSZAROWYM 4310 DZIWNÓW
Dodano: 2016-05-11 - Czyszczenie i malowanie elewacji budynku nr 19 - sprawa 11/14
Dodano: 2014-07-08 - Wykonanie malowania elewacji z częściową wymianą opierzeń blacharskich pawilonów MEWA I A i B.
Dodano: 2013-11-04 - Malowanie elewacji biurowca Nadleśnictwa Łobez
Dodano: 2012-10-02 - Roboty remontowe w budynku Agencji Nieruchomości Rolnych OT w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 4 - malowanie pomieszczeń i wymiana wykładzin - nr Sz/SO/0160/II/18/2011
Dodano: 2011-11-14 - Wymiana nawierzchni boiska do koszykówki.
Dodano: 2009-09-21 - Bieżąca konserwacja w budynku Agencji Nieruchomości Rolnych OT w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 4
Dodano: 2009-07-15 - USUNIĘCIE GLONÓW I GRZYBÓW Z ELEWACJI BUDYNKÓW PRZY UL. OSTROWSKIEJ NR 9, 9A W SZCZECINIE
Dodano: 2009-06-23 - REMONT ELEWACJI BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ W PRZECŁAWIU
Dodano: 2009-05-22 - Malowanie elewacji budynku kotłowni.
Dodano: 2009-03-25