Gmina Dębno ogłasza przetarg
- Adres: 74-400 Dębno, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 095 7603001 do 4 , fax. 095 7602030
- Data zamieszczenia: 2009-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębno
ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5 5
74-400 Dębno, woj. zachodniopomorskie
tel. 095 7603001 do 4, fax. 095 7602030
REGON: 21096699300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.debno.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa nawierzchni chodnika i kanalizacji grawitacyjno-tłocznej w m.Grzymiradz, gm.Dębno, na działkach nr 318 i 325 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie w miejscowości Grzymiradz gmina Dębno na działkach nr 318 i 325: - budowa chodnika o dł. 264,00 mb i szer.1,50 m z kostki betonowej gr. 8 cm wraz z wjazdami do posesji (na odcinku od przystanku PKS do wysokości posesji nr 44); - zamontowanie balustrady U-11a o długości 8,00 m na wysokości przepustu; - ułożenie rur kanalizacyjnych PE ? 110 o dł. 147,50 mb + 2,50 mb zapasu na końcówkach z zaślepieniem (na odcinku od PZ65 do PZ70). Szczegółowy zakres robót określony jest w dołączonej do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz) dokumentacji technicznej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Wykonawca musi wskazać w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, wraz z jej wartością - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332623
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 55 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 2.500,-zł. w terminie do 14.08.2009r. do godz. 10:45. Nie spełnienie przez Wykonawcę warunków uczestniczenia w postępowaniu skutkować będzie zatrzymaniem wadium wraz z odsetkami
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 uPzp. oraz spełniają dodatkowe minimalne warunki: 1.1. Zdolność kredytowa Wykonawcy lub wielkość posiadanych przez niego środków finansowych nie może być mniejsza od wartości ofertowej Wykonawcy na niniejszym zamówieniu. 1.2. Wykonawca musi dysponować następującym składem osobowym: - Kierownik budowy - z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy dróg, - Kierownik budowy - z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi instalacyjnymi w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych. 1.3. Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat co najmniej dwie roboty w zakresie nie mniejszym od przedmiotu zamówienia (wybudował 2 chodniki o pow. min 396,00 m2 i ułożył 2 odcinki rury kanalizacji sanitarnej o dł. min 150,00 mb). 1.4. Wykonawca posiada polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Ocena spełnienia w/w warunków nastąpi na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę n/w dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Dowód wniesienia wadium. 2.2. Oświadczenie nr 1 wg załącznika nr 2 do siwz - o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przetargowym. 2.3. Charakterystyka składu osobowego do nadzoru wykonawczego wg załącznika nr 4 do siwz, ze wskazaniem osób, które z ramienia Wykonawcy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia oraz aktualną na czas trwania robót przynależność do izby inżynierów - patrz pkt 1. ppkt 1.2. 2.4. Wykaz wg załącznika nr 5 do siwz, w którym należy podać wykonane roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, zakresu wykonanych robót oraz dołączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Z dostarczonych dokumentów musi jasno wynikać spełnienie warunków - patrz pkt 1. ppkt 1.3. 2.5. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - patrz pkt 1. ppkt 1.1 (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez Wykonawców w ramach konsorcjum oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa). 2.6. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.debno.com.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną