Gmina Dębno ogłasza przetarg
- Adres: 74-400 Dębno, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 095 7603001 do 4 , fax. 095 7602030
- Data zamieszczenia: 2009-04-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębno
ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5 5
74-400 Dębno, woj. zachodniopomorskie
tel. 095 7603001 do 4, fax. 095 7602030
REGON: 21096699300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.debno.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa promenady od ul.Mickiewicza do mostu na ul.Słowackiego w Dębnie wraz z oświetleniem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie: - wykonanie 607 mb chodnika z kostki betonowej h = 8 cm, - wykonanie linii kablowej oświetleniowej na trasie o długości 607 mb wraz z zamontowaniem 20 szt. słupów oświetleniowych. Szczegółowy zakres robót określony jes - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332623
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 10.000,-zł. przed upływem terminu składania ofert. Nie spełnienie przez Wykonawcę warunków uczestniczenia w postępowaniu skutkować będzie zatrzymaniem wadium wraz z odsetkami
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 uPzp. oraz spełniają dodatkowe minimalne warunki: 1.1. Zdolność kredytowa Wykonawcy lub wielkość posiadanych przez niego środków finansowych nie może być mniejsza niż 50% wartości oferty. 1.2. Wykonawca dysponuje osobą z uprawnieniami budowlanymi upoważniającymi do kierowania robotami w specjalności drogowej i elektrycznej oraz aktualnym wpisem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów na czas prowadzenia robót. 1.3. Wykonawca wykonał przynajmniej dwie inwestycje odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia będą uznane prace o zakresie niemniejszym niż przedmiot zamówienia. 1.4. Wykonawca posiada polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Ocena spełnienia w/w warunków nastąpi na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę n/w dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Dowód wniesienia wadium. 2.2. Oświadczenie nr 1 wg załącznika nr 3 do siwz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 2.3. Charakterystyka firmy wg załącznika nr 5 do siwz ze wskazaniem osób, które z ramienia Wykonawcy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia (patrz pkt 1 ppkt 1.2.) oraz pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób wskazanych w tym załączniku, jeżeli dotyczy. 2.4. Wykaz wg załącznika nr 6 do siwz, w którym należy podać wykonane roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dołączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (patrz pkt 1 ppkt 1.3). 2.5. Informacja wg załącznika nr 8 do siwz, wraz z informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - patrz pkt 1 ppkt 1.1. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez Wykonawców w ramach konsorcjum oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa). 2.6. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.debno.com.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną